en wiweet sta ik nog wel in het klassement maar eerst ff meer trainen ,en de bike onder controlle krijgen net als jij had
helaas wordt er over 2 weken niet gereden m dat ik ga skien
gr nicander
Moderators: Patrick, Üntiej#21, Lg tweewielers
kevinvtienen schreef:nee fokko danny had zijn eigen motor dit is de oude kampioens motor van marty linders daar heb ik mij eerst jaar wedstrijden mee gereden en toen kwam die piaggio hehe
maare ff over dat blok marty heeft er 3 jaar wedstrijden mee gereden en ik heb er 2 jaar mee gerede en we hebben nergens geen last van gehad dus je hoeft egt niet bang te zijn dat dat kapot gaat en op een buite baan met en wedstijd krijg zoon motortje denk ik tog wel wat meer op zn flikker al binnen
maar veel plezier en succes met de motor en ik hoop dat ik nog een keer wat van je hoor in het klassement van het nmc
groeten kevin
NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !Kaliander schreef:eey kevin leuk je nog ff tehoren op het forum![]()
en wiweet sta ik nog wel in het klassement maar eerst ff meer trainen ,en de bike onder controlle krijgen net als jij had(die wheelie!!)
helaas wordt er over 2 weken niet gereden m dat ik ga skien
gr nicander
Bertus schreef:Lg tweewielers schreef: Maar heelblijven zal het niet doen
Al 5 seizoenen zoals je kan lezen
Lg tweewielers schreef:Bertus schreef:Lg tweewielers schreef: Maar heelblijven zal het niet doen
Al 5 seizoenen zoals je kan lezen
Als je kan lezen dat lees je ook dat de carters wegvreten, is echt geen uitzondering voor. Kan het 5 seizoenen zijn of 10 maar het houd op...
Kaliander schreef:eey jongens klaar met het gezeik over het 3 of 4 gelagerde blok ik zal het kevin wel na vragen wat het is en we zien wel hoe lang die mee gaat
gr nicander
kevinvtienen schreef:Als je het als gezeik ziet kom dan ook niet bij me aan als er wat kapot is.
denk je nou egt dat wij rommel bouwen om mee te racen als je dat denkt dan denk nog maar es een keer als je rommel bouwd word je geen kampioen en houd hij het gaan 5 seizoenen uit ofwel dan
jordy 15 schreef:Grappig discussie.
Toch heb ik zo'n voorgevoel dat het een 3 gelagerd blok was. En er daarna een 4e lagerkamer bijgedraaid is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten