ik heb al een aantal minibikes gemaakt met puch maxi blok maar dat had ik wel een beetje gezien. ik had toevallig nog een oud minarelli scooterblok liggen dus dacht ik daar kan ik vast wel iets van maken. Wilde het graag laten zien, zag namelijk dat er meerdere mensen met scooterblok waren, laat ff weten wat jullie ervan vinden
grt wido
Laatst gewijzigd door widoveldkamp op vr 26 jan 2007, 17:38, 13 keer totaal gewijzigd.
alles moet nog netjes afgewerkt worden enzo maar ik wil eerst alles afbouwen, voorvork klaar maken waterkoeling erop. dan wordt t frame nog gepoedercoat en kappen gespoten.
Laatst gewijzigd door widoveldkamp op do 19 jan 2006, 15:32, 1 keer totaal gewijzigd.
zit nu tijdelijk ff polini 70 corsa op met 17,5 en bigone race uitlaat, maar komt waarschijnlijk mhr team op met carrera c 16 en carb moet ik nog ff kijken
wauw echt heeel mooi ding supervet frame!
alleen naar mijn mening staat je tankzitcombo wat schuin..maar zal wel met je uitlaat te maken hebben.
verder echt HEEEL mooi ben benieuwd naar het eind resultaat.
suc6!
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
tankzit zit inderdaad beetje voorover, maar dat valt echt heel erg mee. lijkt veel op de foto. Maar achteraf is het eigenlijk wel prima, je gewicht is nu iets meer naar voren verplaatst en dat is wel nodig hij komt nu al zo op t achterwiel