kevinblade schreef:Zo had ik in Huizen ook een groepje die betaalde voor 1 motor.
Ze deelde hem in vieren, motor was constant op de baan, .
Tja, zul je altijd zien dat er mensen "misbruik" maken van geboden omstandigheden. 'K was gewoon in de veronderstelling dat (ook) in Swalmen alleen voor de motor betaald werd en dan rijdend in ingedeelde groep. Reële prijs betalen dus. Dacht het ook ergens gelezen te hebben maar vind het niet terug.
Moeten dus gewoon voor nóg een brommertje zorgen, rijden en betalen we gewoon voor 2.
kevinblade schreef:Zo had ik in Huizen ook een groepje die betaalde voor 1 motor.
Ze deelde hem in vieren, motor was constant op de baan, .
Tja, zul je altijd zien dat er mensen "misbruik" maken van geboden omstandigheden. 'K was gewoon in de veronderstelling dat (ook) in Swalmen alleen voor de motor betaald werd en dan rijdend in ingedeelde groep. Reële prijs betalen dus. Dacht het ook ergens gelezen te hebben maar vind het niet terug.
Moeten dus gewoon voor nóg een brommertje zorgen, rijden en betalen we gewoon voor 2.
Hopelijk niet ook sleutelen voor 2
In princiepe is het in Huizen wel zo als 2 rijders met 1 motor komen en ze rijden in 1 groep dat ze voor 1 motor betalen.
Komen er 2 rijders of meer met 1 motor en ze rijden alle groepen dan is het gewoon normaal tarief per rijder.
Ook de baan eigenaar wil munten zien, denk maar aan de extra onkosten zoals verlichting, personeel.
[quote="kevinblade
In principe is het in Huizen wel zo als 2 rijders met 1 motor komen en ze rijden in 1 groep dat ze voor 1 motor betalen.
Komen er 2 rijders of meer met 1 motor en ze rijden alle groepen dan is het gewoon normaal tarief per rijder.
Ook de baan eigenaar wil munten zien, denk maar aan de extra onkosten zoals verlichting, personeel.[/quote]
Dat laatste lijkt/vind ik ook niet meer als normaal. Swalmense instelling vind ik dan weer "beetje egoïstisch". Maar genoeg hierover gezegd en geschreven. Niet iedere commerciële uitbater denkt met z'n klanten mee.
Als het een goede commerciele uitbater is dan benkt hij juist alleen aan zijn eigen centen .
Maar de organisator heeft weinig met de baan eigenaar te maken, die zijn blij dat er gereden kan en mag worden op zijn baan.
pfffffff mannen, mannen vooral blijven door zeiken, dan kunnen we tenminste weer een baan van de agenda afschrappen als dit zo langer door gaat . die man staat ook op zijn vrije zondagmorgen de deur open te doen,hij verdient er natuurlijk mee maar hij kan ook zeggen nope er wordt niet gereden op deze baan zoals andere kartbanen al doen. enne je hoeft er niet te rijden je mag er rijden.
niet iedere baan heeft dezelfde regels en betalingen meestal informeer je na de prijs en ga je niet zomaar er vanuit tot het,het zelfde is als andere kartbanen.laten we gewoon de baan in ere houden we hebben al zo weinig banen voor te rijden.
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
dragonfly schreef:pfffffff mannen, mannen vooral blijven door zeiken, dan kunnen we tenminste weer een baan van de agenda afschrappen als dit zo langer door gaat . die man staat ook op zijn vrije zondagmorgen de deur open te doen,hij verdient er natuurlijk mee maar hij kan ook zeggen nope er wordt niet gereden op deze baan zoals andere kartbanen al doen. enne je hoeft er niet te rijden je mag er rijden.
niet iedere baan heeft dezelfde regels en betalingen meestal informeer je na de prijs en ga je niet zomaar er vanuit tot het,het zelfde is als andere kartbanen.laten we gewoon de baan in ere houden we hebben al zo weinig banen voor te rijden.