Onderschrift.
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Onderschrift.
Hallo minibikers,
De laatste tijd kom ik weer erg veel te grote onderschriften tegen. Meestal stuur ik dan meteen een PB dat je het even moet aanpassen, maar nu zijn het er zoveel.
De maximale maat voor je totale onderschift is 100px (pixels) hoog, en 250px breed. De breedte mag ook wel breder, maar officieel is het forum logo links bovenin de voorbeeld maat.
Ook zijn bewegende plaatjes niet toegestaan.
Probeer hier even met ze alle op te letten. Zie je iemand, stuur dan een lief PB'tje en attendeer elkaar erop.
Alvast bedankt voor het verkleinen en verwijderen,
Niels
De laatste tijd kom ik weer erg veel te grote onderschriften tegen. Meestal stuur ik dan meteen een PB dat je het even moet aanpassen, maar nu zijn het er zoveel.
De maximale maat voor je totale onderschift is 100px (pixels) hoog, en 250px breed. De breedte mag ook wel breder, maar officieel is het forum logo links bovenin de voorbeeld maat.
Ook zijn bewegende plaatjes niet toegestaan.
Probeer hier even met ze alle op te letten. Zie je iemand, stuur dan een lief PB'tje en attendeer elkaar erop.
Alvast bedankt voor het verkleinen en verwijderen,
Niels
ik denk omdat je door die bewegende onderschriften en avators het langer duurt om een pagina te laden;) als je een trage pc hebt.
gr
gr
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]