CAD modellen Solidworks

Post hier je bouwtekeningen of links naar bouwtekeningen.

English: Building drawings

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
John_W
forum gebruiker
Berichten: 713
Lid geworden op: wo 07 jan 2004, 23:09
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

CAD modellen Solidworks

Bericht door John_W »

Ik ben op dit moment bezig om een wat uitgebreidere HowTo minibike te schrijven. De oude was een erg beknopte variant met vrij grofstoffelijke tekeningen en foto's.
Voor veel mensen is dit toch een prima leidraad geweest, alhoewel er toch ook nog veel vragen overblijven.

Om deze howto compleet te krijgen ben ik op zoek naar modellen in Solidworks van met name het motorblok, wielen en remklauwtjes. Ik kan ze natuurlijk zelf modelleren, echter mischien dat er mensen zijn die dit reeds gedaan hebben en samen met mij deze kennis willen delen.

Deze info wordt opgenomen op onze eigen website en natuurlijk weer een kopie naar minibike.nl.
Minibike in aanbouw, meer info op:
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl/][img]http://www.zelfbouwbikes.nl/images/banners/banner_minibike.jpg[/img][/url]
gobert

Re: CAD modellen Solidworks

Bericht door gobert »

John_W schreef:Ik ben op dit moment bezig om een wat uitgebreidere HowTo minibike te schrijven. De oude was een erg beknopte variant met vrij grofstoffelijke tekeningen en foto's.
Voor veel mensen is dit toch een prima leidraad geweest, alhoewel er toch ook nog veel vragen overblijven.

Om deze howto compleet te krijgen ben ik op zoek naar modellen in Solidworks van met name het motorblok, wielen en remklauwtjes. Ik kan ze natuurlijk zelf modelleren, echter mischien dat er mensen zijn die dit reeds gedaan hebben en samen met mij deze kennis willen delen.

Deze info wordt opgenomen op onze eigen website en natuurlijk weer een kopie naar minibike.nl.
hej wat heb je nodig wielen of alleen de velgen ik ben wel berijd om ze in solidworks te tekenen maar je moet wel ff zegen wat ik moet tekenen 3d?? of niet pb me maar even.
theredone51

Bericht door theredone51 »

Ik heb net een volledig koppelingshuis van een chinese minibike getekend op maat, weet niet of je er iets aan hebt, maar stuur anders maar een inboxje :)
Plaats reactie