2Race in Amay....

Fotos van minibike races (fotos van je bike kun je in een ander onderdeel kwijt)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Kefien#17
forum gebruiker
Berichten: 3069
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 17:18
Locatie: Tilburg

2Race in Amay....

Bericht door Kefien#17 »

Hoy allemaal, foto's van deze zondag 26/04/2009 in Amay, ik hoop dat iedereen herop staat...

http://picasaweb.google.be/flam00.pocke ... ay26042009#

chusss.....
Gebruikersavatar
Just Bo
forum gebruiker
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 22:46

Bericht door Just Bo »

Was weer leuk weekend waar we lekker veel hebben kunnen rijden.
Ben 2e geworden achter Livio en hebben later nog met de pitbikes meegedaan aan de 1,5uurs race met de grote mannen.

we hadden een half uur om nog wat te trainen en ook een tijd neer te zetten, van de 22 teams hadden we de 5e tijd maar we moesten met een lemans start weg,dat vonde we een beetje eng tuusen al dei grote mannen en die grote machines, ik heb het toen toch maar gedaan met een brok in mn keel :roll: maar het lukte best wel aardig ,maar verloor veel plaatsten lag van 5 ineens 13e maar heb in mijn kwartier weer de 5e plek terug gereden. toen ging Robert, maar doordat alles te snel ging reed hij zonder transponder weg :cry: dus weer xtra binne komen , toen lagen we ineens 16e. weer terug op 11 gekomen en livio had ook zn beurt gereden, was ik weer aan d beurt, maar na een paar rondes waar het erg lekker ging kreeg ik een soort klapband en viel ik dus in de bocht aan de andere kant vd baan, dus de tarnsponder moets gehaald worden en dat koste ook veel tijd. toch uiteindelijk 12e geworden en 6e vd pitbikes, maar zonder gekke dingen reden we de tijden vd de top 4. het was wel erg leuk, maar die mannen zijn wel een beet grof, want tikken je zo vd baan.

hier nog wat foto's

http://www.mijnalbum.nl/Album=NRTPYRSH

Groetjes Bo
Groetjes Bo


Pasini MPR 4Takt
Honda NSF100
Sponsored by:
Modius
GiGaboorbedrijf
Bo-MotorOil
Plaats reactie