New "Made in Sweden" minimoto Update May6
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
New "Made in Sweden" minimoto Update May6
New pics of the "made in Sweden" minimoto http://www.v-man-racing.se/
Some info: Carbonfiber seat without extra rear frame, Aluminum frame, adj rear aluminum swingarm, hydralic brakes
For more info/prices and so on you can contact Rosenqvist Motorsport at dreamfactory@bredband.net
Take care
Juan
/Juan
Some info: Carbonfiber seat without extra rear frame, Aluminum frame, adj rear aluminum swingarm, hydralic brakes
For more info/prices and so on you can contact Rosenqvist Motorsport at dreamfactory@bredband.net
Take care
Juan
/Juan
Laatst gewijzigd door 7an op do 06 mei 2010, 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Blata Ultima FR
- pasini-ernie
- forum gebruiker
- Berichten: 2323
- Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 16:35
- Locatie: Den Haag-Scheveningen-070-
- Contacteer:
The front fairing will be in carbonfiber as well.... The one on the pic is the first his wife did in normal fiber.
The first testride will take place within 2 weeks.
He is doing this in his own garage, and his wife has done the fairing.
The rearswing arm is stess/flex tested in a computer program.
Can´t wait for the first test ride...
/Juan
The first testride will take place within 2 weeks.
He is doing this in his own garage, and his wife has done the fairing.
The rearswing arm is stess/flex tested in a computer program.
Can´t wait for the first test ride...
/Juan
Blata Ultima FR
- #Jordy Rossi#
- forum gebruiker
- Berichten: 2493
- Lid geworden op: zo 10 sep 2006, 21:44
- Locatie: Uieland
- Contacteer:
dsf is toch ook nagebouwd aka een grcBERT#31 schreef:It looks like a mix from different kind of minibike models.
The front seems to be from a martini??
I do like the model but the most important factor is how it handles!
I would like seeing more of this new type of minibike.
Thanks for informing us.
gr,
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
-
- spammer
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
- Locatie: friesland
kwa frame & achterbrug totaal niet en da's het enige wat teltruud schreef:dsf is toch ook nagebouwd aka een grcBERT#31 schreef:It looks like a mix from different kind of minibike models.
The front seems to be from a martini??
I do like the model but the most important factor is how it handles!
I would like seeing more of this new type of minibike.
Thanks for informing us.
gr,
kan dit nieuwe ding wel op 1 of meerdere merk(en) lijken, wie weet stuurt het wel 10x beter ...waarom een nieuwe voorvork maken als een ander merk een goede heeft ?....zelfde geld voor kuipwerk,motorblok,radiateur,waterpomp,stuurdemper,stuurhelften,stuurclipons, etc
als je álles zelf moet maken voor je iets op de markt zet, is het verouderd voor het op de markt is !
vind het zelf best wel een mooie bike zo met dat carbon!
- BERT#31
- forum gebruiker
- Berichten: 1548
- Lid geworden op: za 21 apr 2007, 12:31
- Locatie: op school (breda)
Die 1 naar laatste zin is pure onzin tim!
Juist met iets nieuws breng je inovatie!
Het klopt inderdaad dat wanneer met alle goede onderdelen van een merk in 1 motor steekt je een top motor ZOU MOETEN krijgen.
Maar of dit in praktijk ook zo is? tja who knows?
Zoals de foto's er nu uit zien is het naar mijn mening een simpel maar wel mooi machientje.
Juist met iets nieuws breng je inovatie!
Het klopt inderdaad dat wanneer met alle goede onderdelen van een merk in 1 motor steekt je een top motor ZOU MOETEN krijgen.
Maar of dit in praktijk ook zo is? tja who knows?
Zoals de foto's er nu uit zien is het naar mijn mening een simpel maar wel mooi machientje.
- pasini-ernie
- forum gebruiker
- Berichten: 2323
- Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 16:35
- Locatie: Den Haag-Scheveningen-070-
- Contacteer:
-
- spammer
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
- Locatie: friesland
als het onzin is wat ik zeg,BERT#31 schreef:Die 1 naar laatste zin is pure onzin tim!
Juist met iets nieuws breng je inovatie!
Het klopt inderdaad dat wanneer met alle goede onderdelen van een merk in 1 motor steekt je een top motor ZOU MOETEN krijgen.
Maar of dit in praktijk ook zo is? tja who knows?
Zoals de foto's er nu uit zien is het naar mijn mening een simpel maar wel mooi machientje.
waarom zouden er dan bijvoorbeeld amper merken met een eigen motorblok zijn ?
blata is volgens mij het enige merk wat bijna niks van een ander merk gebruikt, maar dat is dan ook een veel grotere fabriek dan de meeste andere merken !
een goed blok ontwikkelen gaat tijd in zitten, en je wil toch graag zsm je nieuwe product verkopen ?
daarnaast is het makkelijker als veel onderdelen gelijk zijn kwa afmetingen, zoals velgen,clipons, voetsteunen,, zodat je niet van 1 merk afhankelijk bent en bij bijna elke dealer je spul kan halen.
Laatst gewijzigd door kleine_duivel op do 06 mei 2010, 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- BERT#31
- forum gebruiker
- Berichten: 1548
- Lid geworden op: za 21 apr 2007, 12:31
- Locatie: op school (breda)
Ik zeg kosten!
Zoals gebleken is zijn die bizeta blokjes niet goed neem als voorbeeld maar het carter. Er zijn mensen met nieuwe inovatieve ideeen die beter zijn. Waarom heeft bizeta dit niet bedacht? Waarom een product veranderen als er geen concurentie is? Men koopt die blokken toch wel.
Punt 2 is ook apart! Een producent probeert juist zijn product aan de man te brengen en wil daarom ook zijn onderdelen verkopen. Vanuit dat oogpunt is het juist slimmer om aparte onderdelen te hebben want dan kunnen er geen (misschien goedkopere) alternatieve op.
Zoals gebleken is zijn die bizeta blokjes niet goed neem als voorbeeld maar het carter. Er zijn mensen met nieuwe inovatieve ideeen die beter zijn. Waarom heeft bizeta dit niet bedacht? Waarom een product veranderen als er geen concurentie is? Men koopt die blokken toch wel.
Punt 2 is ook apart! Een producent probeert juist zijn product aan de man te brengen en wil daarom ook zijn onderdelen verkopen. Vanuit dat oogpunt is het juist slimmer om aparte onderdelen te hebben want dan kunnen er geen (misschien goedkopere) alternatieve op.
Laatst gewijzigd door BERT#31 op do 06 mei 2010, 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- spammer
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
- Locatie: friesland
als jij een grote hoeveelheid mallen in china had, zou je ook niet zomaar stoppen met de productie als je product nog verkoopt ofniet somsBERT#31 schreef:Ik zeg kosten!
Zoals gebleken is zijn die bizeta blokjes niet goed neem als voorbeeld maar het carter. Er zijn mensen met nieuwe inovatieve ideeen die beter zijn. Waarom heeft bizeta dit niet bedacht? Waarom een product veranderen als er geen concurentie is? Men koopt die blokken toch wel.
en ik denk dat kosten voor een fabrikant meer meewegen dan vermogen...
(in italie vinden ze dit ivm hun banenlayouts bijv. veel minder belangerijk dan dat we dat in NL/BE vinden)
maarja er komt steeds meer concurentie, (bijv iame parilla, levert ook snelle complete blokken) , hopelijk zet dat de andere merken ook weer aan tot doorontwikkelen. (en dan denk ik niet alleen aan bzm maar ook aan polini !)
Laatst gewijzigd door kleine_duivel op do 06 mei 2010, 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.