GP Heinkezand

Fotos van minibike races (fotos van je bike kun je in een ander onderdeel kwijt)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

racertje schreef:spreek jij ook ff voor jezelf........
Waar slaat dat op? Maarja, als hank heeft belooft om rustig te rijden. Maar konden andere mensen met scooters dit dan ook beloven? En wat is een scooter blok en wat geen. Wat nouw als je met zo'n peugot blok me rijd, dat is practisch een scooterblok. En zo'n scooter achtige brommer (brommer met achter zo'n vario bak en zo)
Jah zo is het.
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

ja ik weet niet of hij het dat belooft heeft ik gaf ff voorbeeldje :wink:
maar voor de regels en al moet je maar aan willem visser ofzow vragen
die kan je best antw. geven op zulke vragen
racertje

Bericht door racertje »

een ander zou dat namelijk wel doen!
ik bedoel, heb je dan iedereen gevraagd met een scooterblok of ie wel rustig wil rijden............................................... en zei toen iedereen nee???

lijkt me sterk, daarom zeg ik, spreek maar voor jezelf..
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

en ik geef een voorbeeld!
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Bericht door *HANK* »

Hallo

He mensen ik heb voor een keer mee mogen rijden in heinkensand, en ik vond het voor een keer ook leuk, en ik weet dat ik niet aan de regels voldoe, maar na goed overleg en rustiger rijgedrag van mijn kant heb ik mee mogen rijden, daarom zal het ook bij deze ene keer blijven.
Ik heb het gedaan om mijn minibike te laten zien, dit vanwege de vele positieve reacties op het forum, daarom leek het mijn wel leuk om hem eens in het echt te laten zien, ja en dan is het wel leuk ook om hem te zien rijden ook toch.

Mocht ik nog eens meerijden dan zal het met de puch zijn als deze weer klaar is, mist nu wat onderdelen en heeft een opknapbeurtje nodig.

Langs deze weg nog bedankt voor het mee mogen rijden en de positive reacties op mijn bike.
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

steurtje schreef:en ik geef een voorbeeld!
Hehe steurtje, voorbeelden zijn dus ook niet meer welkom. Vreemd volk hier he :D Hehehe, niemand snapt vmij dat jy een voorbeeld geeft
Jah zo is het.
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

agja laat ze maar lekker zeggen wat zij willen
Xander

Bericht door Xander »

maar voor de regels en al moet je maar aan willem visser ofzow vragen
Die man stuurt je alleen maar door.

en als je iets nieuws hebt is het tog wel goed dat je meerijd, of het nu aan de regels voldoet of niet.


allemaal bullshit die regels, daar moet nog maar eens HEEL DUIDELIJKE afspraken over gemaakt gaan worden.

nu is het al zover dat het teveel op races gaat lijken, het word dus al te profeccioneel.

met zet de rijders ertoe een raceklare bike te bouwen, die deugdelijk inelkaar zit, vervolgens gaan de cilinder en carberateur maten weer aan de laars gelapt worden.

zo kan ik dat ook, regels maken, maar niet voor jezelf.

Xander.
racertje

Bericht door racertje »

hallo zeg wat een comotie,
maar er staat nergens iets over een voorbeeld dat even ter zijde :?

het gaat er gewoon om dat er staat dat Hank niet als een gek heeft gereden en andere dat wel zouden doen..
Je kan niet iedereen over een kam scheren he, er zijn er volgens mij zat die zich zouden kunnen aanpassen..

En dat Hank mee doet met een scoot, ik vind het allemaal prima hoor daar gaat het ook helemaal niet om.
Het is ook best wel een bike om mee te showen, en voor Hank is dat dus echt niet ZIJN kans om eens lekker makkelijk te kunnen winnen hoor.....
(racen zonder competitie is voor niemand leuk)

Dus even voor de duidelijkheid, ik heb echt niks tegen Hank, steurtje of wie dan ook op dit forum, of wie zich aangesproken of aangevallen voelt.

Het is gewoon een principe..

Groeten Rolph #11
Gast

Bericht door Gast »

Is er bij minibiken dan geen DEMO, rijden maar niet voor punten, racen is anders met strengere regels dan [Freak denkt gelijk aan de CRT :roll: ]
racertje

Bericht door racertje »

tuurlijk wel,
er worden verschillende demo's gereden in een jaar hoor... :D
Willemvisser

regelementen

Bericht door Willemvisser »

Beste xander,omdat jij toch de regelementen maar bulshit vind en het naar mijn mening [en van vele] eigenlijk beter weet hoe vele zaken moeten wou ik maar eens voorstelen dat jij dat maar eens moet gaan doen en dat jij de organisatie van het hele gebeuren eens op je neemt[ook de regelementen dan maar eens goed op de rails zet want ja wij zijn er al een jaar mee bezig en volgens jouw is het bulshit] en dat jij langs alle dorpen gaat om alles te regelen aleen veel beter natuurlijk en veel veiliger dat iedereen het dan nog veel meer naar z,n zin heeft als nu want ja volgens jou als ik deze woorden van jou dikwijls lees schort het er nog wel eens aan dus ik ben benieuwd!!!!
afz;willem
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

racertje schreef:hallo zeg wat een comotie,
maar er staat nergens iets over een voorbeeld dat even ter zijde :?

het gaat er gewoon om dat er staat dat Hank niet als een gek heeft gereden en andere dat wel zouden doen..
Je kan niet iedereen over een kam scheren he, er zijn er volgens mij zat die zich zouden kunnen aanpassen..

En dat Hank mee doet met een scoot, ik vind het allemaal prima hoor daar gaat het ook helemaal niet om.
Het is ook best wel een bike om mee te showen, en voor Hank is dat dus echt niet ZIJN kans om eens lekker makkelijk te kunnen winnen hoor.....
(racen zonder competitie is voor niemand leuk)

Dus even voor de duidelijkheid, ik heb echt niks tegen Hank, steurtje of wie dan ook op dit forum, of wie zich aangesproken of aangevallen voelt.

Het is gewoon een principe..

Groeten Rolph #11
Nou dus... van nu af het was een voorbeeld okal heb ik het er niet bij gezet. maar goed nu gewoon on toppic regels zijn gewoon regels wat dan ook GEEN scooterblokken meer!!!
jan willem
forum gebruiker
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 23 apr 2004, 20:59
Locatie: heinkenszand

foto,s

Bericht door jan willem »

ik dacht dat er hier foto,s zouden staan . maar ik lees allen maar bullshit
Xander

Bericht door Xander »

ik dacht dat er hier foto,s zouden staan . maar ik lees allen maar bullshit
haha :lol:

het kan zijn dat ik wat bot overkom, maar geeft toe willem...... :roll:

we hebben staan bekvechten dat ik zohard in de bochten voorbijreed met men ene rem en al die andere bullsh*t

alleen maar beter als ik zo plaatsen win.
jij lag plat in een binde bocht, ik heb je niet aangereden of wat dan ook.
waarom? omdat men rem gewoon goed dienst deed :!:

ik moet met 2 remmen gaan rijden, ok ok, wat jij wil.

voor de rest worden er regels gemaakt, die lijken er te zijn om aan de laars gelapt worden, ricardo verbrugge had ipv een 16mm, geen 17,5 maar een 19mm achter zijn 74cc begreep ik nu zelfs.

daar word niet op gelet.

dat van hank vind ik een andere zaak, die heeft gewoon gezegd dat ie zijn fiets meenam om te laten zien.
toen heeft men gezegd van nou we willen dat ding weleens zien rijden.
dus is er een dealtje gemaakt voor een enkele keer.
daar kan ik inkomen.

meneer verbugge word erop gewezen dat zijn carberateur te groot is, en er voor 1keer mee gereden mogt worden, vervolgens word er een nog grotere gemonteerd en mag ie weer meedoen.

als het allemaal zo makkelijk gaat, dan had dat bekvechten ook niet gehoeven, die vergadering hoefde dan ook niet en reed ik nogsteeds met 1 rem, en reden er nogsteeds mensen met vet snel spul, zoals marc geene met zijn 2blok.
who gives a damn? het was veel leuker toen.

en de rest.
voor waar die regeltjes als ze tog op de buik geschreven worden?
alle moeite van keuringen enzenz.
men kijkt wat er op de carb staat, en er word niks gemeten.

en misschien zegt iemand wel van joh hoor eens, mijn 70, misschien rijd diegene dan met 80 of wat dan ook..
hoe kom je erachter, controle, en geen trallalie trallala

er moet nog maar eens goed gepraat gaan worden over de ervaringen die we nu hebben.

zoals het nu is is het een grotere rommel als dat het eerst was.

Xander.

oja dan nogiets.
als de voorrijder onderuitgaat, zoals ik meegemaakt heb, en je rijd eerste positie met nog 2 man jagend achter je, dan is het tog niet de schuld van degene die eerste positie rijd.

als je aan elkaar gewaagd bent, ga je niet je positie afgeven aan de voorrijder, zodat waarschijnlijk ook nog eens door ingehaald word met de man achter je.
ik bedoel.. je wil nu tog eenmaal die beker die uitgerijkt word.
daar rijd je voor, leuk aandenken, laten zien aan je kinderen later hoe goed je was....

Xander.
Plaats reactie