Jaguto training 19-03-06

Fotos van minibike races (fotos van je bike kun je in een ander onderdeel kwijt)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Re: Jaguto training 19-03-06

Bericht door Gast »

kevin reed daar wel.. ik heb daar ook gereden maar toen waren wij net aan het inpakken en toen kwamen hun eraan....
( ik ga na de vakantie rijden met mijne nieuwe zelfbouw...:P
Mike-DM

Bericht door Mike-DM »

Hee Ruud ik had een vraag he ik woon ook in de reeshof (Tilburg) maar mag je gewoon legaal bij de Hornbach en Iris Oyhama trainen?

Mike-DM
Gebruikersavatar
Jantjuh #96
forum gebruiker
Berichten: 829
Lid geworden op: di 11 jan 2005, 21:36
Locatie: Tilburg [NB]
Contacteer:

Bericht door Jantjuh #96 »

Mike-DM schreef:Hee Ruud ik had een vraag he ik woon ook in de reeshof (Tilburg) maar mag je gewoon legaal bij de Hornbach en Iris Oyhama trainen?

Mike-DM
Ik ben Ruud niet, maar ik kan wel deze vraag beantwoorden :roll: :

Wij (JaGuTo Racing Team) reden eerst ook om te oefenen op het parkeerterrein van de Hornbach. Maar na een paar maanden kwam de politie langs omdat we geluidsoverlast maakten. Toen zijn we door de politie doorgestuurd naar Iris Ohyama en daar rijden nog wel meer minibikers hier op het forum. Ruud rijdt nog wel op de Hornbach, maar heeft daar nog nooit problemen gehad volgens ons..

Misschien zien we je dan wel een keertje bij Iris Ohyama :wink: !
[url=http://members.home.nl/jantjuh96][b]www.JaGuToRacing.nl[/b][/url]
[size=75]NK Zelfbouw Lucht 2007: 2e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2008: 1e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2009: 7e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2010: 2e plaats (tussenstand)[/size]
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Jantjuh #96 schreef:
Mike-DM schreef:Hee Ruud ik had een vraag he ik woon ook in de reeshof (Tilburg) maar mag je gewoon legaal bij de Hornbach en Iris Oyhama trainen?

Mike-DM
Ik ben Ruud niet, maar ik kan wel deze vraag beantwoorden :roll: :

Wij (JaGuTo Racing Team) reden eerst ook om te oefenen op het parkeerterrein van de Hornbach. Maar na een paar maanden kwam de politie langs omdat we geluidsoverlast maakten. Toen zijn we door de politie doorgestuurd naar Iris Ohyama en daar rijden nog wel meer minibikers hier op het forum. Ruud rijdt nog wel op de Hornbach, maar heeft daar nog nooit problemen gehad volgens ons..

Misschien zien we je dan wel een keertje bij Iris Ohyama :wink: !
Dankje voor je aanvulling jan :)
Bij de Hornbach mag gewoon gereden worden met de minibike mits de winkel gesloten is natuurlijk dat spreekt voor zich !! Ik rijd heel zelden wel eens bij oayama maar ik vind het hier persoonlijk niet fijn.Hornbach vind ik het fijnste terein..Groeten van ruud
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
boonman racer
forum gebruiker
Berichten: 113
Lid geworden op: di 24 okt 2006, 13:42
Locatie: kwadedamme, zeeland

Bericht door boonman racer »

dat zijn echt mooie zelfbouws :shock:
Gebruikersavatar
Bertus
forum gebruiker
Berichten: 1252
Lid geworden op: do 29 sep 2005, 19:09
Locatie: Zwolle!
Contacteer:

Bericht door Bertus »

Ze zij nu nog mooier 8)
Plaats reactie