Foto,s zwolle 25-03-06

Fotos van minibike races (fotos van je bike kun je in een ander onderdeel kwijt)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

Joost heeft helemaal gelijk vind ik,

er is een heel groot verschil in indoor en nmc rijden...
als je indoor blijft rijden zijn de lijnen heel anders en je went maar niet aan verschillende omstandigheden.

ook is het indoor rijden wat minder serieus en is de kans ook groot dat jij je net wat minder gaat inzetten..

als ik jou was zou ik ook gewoon weer lekker mee doen en gewoon op jouw tempo rijden. ( iedereen die nieuw is moet nog wennen aan het nmc rijden, ik ook dus! )

Groeten,

JJ
Gebruikersavatar
Richard D
forum gebruiker
Berichten: 1362
Lid geworden op: do 17 mar 2005, 17:59
Locatie: Ens
Contacteer:

Bericht door Richard D »

Lelyracing schreef:Joost heeft helemaal gelijk vind ik,

er is een heel groot verschil in indoor en nmc rijden...
als je indoor blijft rijden zijn de lijnen heel anders en je went maar niet aan verschillende omstandigheden.

ook is het indoor rijden wat minder serieus en is de kans ook groot dat jij je net wat minder gaat inzetten..

als ik jou was zou ik ook gewoon weer lekker mee doen en gewoon op jouw tempo rijden. ( iedereen die nieuw is moet nog wennen aan het nmc rijden, ik ook dus! )

Groeten,JJ
Idd Jay, Neem nou je eerste kwalificatierun... 2 keer plat in 1 ronde, de ronde daarna hetzelfde. (met slicks op een natte baan)
toch heb je in mijn ogen heel erg goed gereden en een nette eindstand neergezet. =D>

Die Jay Jay komt er wel
Laatst gewijzigd door Richard D op wo 29 mar 2006, 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
Gebruikersavatar
Valeray
forum gebruiker
Berichten: 1527
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 14:17
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Valeray »

Richard D schreef:
Lelyracing schreef:Joost heeft helemaal gelijk vind ik,

er is een heel groot verschil in indoor en nmc rijden...
als je indoor blijft rijden zijn de lijnen heel anders en je went maar niet aan verschillende omstandigheden.

ook is het indoor rijden wat minder serieus en is de kans ook groot dat jij je net wat minder gaat inzetten..

als ik jou was zou ik ook gewoon weer lekker mee doen en gewoon op jouw tempo rijden. ( iedereen die nieuw is moet nog wennen aan het nmc rijden, ik ook dus! )

Groeten,

Idd Jay, Neem nou je eerste kwalificatierun... 2 keer plat in 1 ronde, de ronde daarna hetzelfde. (met slicks op een natte baan)
toch heb je in mijn ogen heel erg goed gereden en een nette eindstand neergezet. =D>

Die Jay Jay komt er wel


JJ


Helemaal mee eens!! Jay Jay nu 9e totaal. Petje af Jay :!:
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Koen schreef:Inderdaad... Een bijna helemaal gesloopte minibike op een zeiltje.. Ik heb er nog wel foto's van :-)

Ruud waar ga je trainen? Stadskanaal? Zwolle? of de parkeerplaats van de bouwmarkt? Bovendien zou ik iemand vragen die voor kan rijden op de kartbaan.. Daar kun je echt van leren..
Koen ik ga 2 keer naar zaltbommel de indoorbaan om even aan de drukte te wennen.in texel of ulrum ben ik er weer bij 8)
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gebruikersavatar
Erik de Wit
forum gebruiker
Berichten: 485
Lid geworden op: za 19 feb 2005, 22:22
Locatie: Hoogwoud
Contacteer:

Bericht door Erik de Wit »

Over foto's gesproken Koen wanneer komen jou foto's online? Oh en Ruud lekker je eigen gang gaan daar kom je het verst mee.

Gr. Erik
I think I can
www.dewitracing.com
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Erik de Wit schreef:Over foto's gesproken Koen wanneer komen jou foto's online? Oh en Ruud lekker je eigen gang gaan daar kom je het verst mee.

Gr. Erik
Daarom ik beschouw het ook geheel als een leerjaar en ik ga er voor 200% voor :!:
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gebruikersavatar
Valeray
forum gebruiker
Berichten: 1527
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 14:17
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Valeray »

Ruud je zie diit dus als een leraar,klopt!
Maar als je je 200% geeft,waarom dan wedstrijden overslaan ? :roll:
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

nogmaals voor de uhm 100e keer :roll:
Ik voel me nog niet fijn op de motor als ik in de drukte kom daarom wil ik dit wat meer onder de knie hebben.Daarom sla ik 1 of 2 wedstrijden over.En met 200% bedoel ik dat ik er helemaal voor ga om over die angst heen te komen en daarna weer lekker mee te kunnen strijden.
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
minibike#46
forum gebruiker
Berichten: 167
Lid geworden op: do 10 feb 2005, 02:17
Locatie: Hoogeveen

Bericht door minibike#46 »

Inderdaad... Een bijna helemaal gesloopte minibike op een zeiltje.. Ik heb er nog wel foto's van
Hey Koen zou je die foto's kunnen mailen hahaha lijkt me wel grappig om dat weer te zien,want er is vanaf die tijd gigatisch veel veranderd vanaf die tijd had ik m'n portomonnee los getrokken en hij is tot nu toe nog steeds niet dicht gegaan het kost allemaal veel tijd en geld maar de resultaten zijn er inmiddels...
Gr.Ferdi...
Gast

Bericht door Gast »

ruud schreef:nogmaals voor de uhm 100e keer :roll:
Ik voel me nog niet fijn op de motor als ik in de drukte kom daarom wil ik dit wat meer onder de knie hebben.Daarom sla ik 1 of 2 wedstrijden over.En met 200% bedoel ik dat ik er helemaal voor ga om over die angst heen te komen en daarna weer lekker mee te kunnen strijden.
als je angst heb dan lijkt mijn dat wat je nu aan het doen bent geld verspiling is, angst gaat niet 1,2,3 weg als je bang bent voor de drukte enzo voor de mensen die hard rijden op de baan lijkt het mijn om gewoon om het als hobby te houden dus geen nmc.
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

blizz schreef:
ruud schreef:nogmaals voor de uhm 100e keer :roll:
Ik voel me nog niet fijn op de motor als ik in de drukte kom daarom wil ik dit wat meer onder de knie hebben.Daarom sla ik 1 of 2 wedstrijden over.En met 200% bedoel ik dat ik er helemaal voor ga om over die angst heen te komen en daarna weer lekker mee te kunnen strijden.
als je angst heb dan lijkt mijn dat wat je nu aan het doen bent geld verspiling is, angst gaat niet 1,2,3 weg als je bang bent voor de drukte enzo voor de mensen die hard rijden op de baan lijkt het mijn om gewoon om het als hobby te houden dus geen nmc.
Dit zie je denk ik vekeert de een heeft er meer moeite mee en de ander niet zoveel.Daarom ga ik erop trainen.En opgeven dat nooi want in texel of ulrum sta ik er gewoon weer bij.Met hopelijk een wat rustiger gevoel.
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Merlin

Bericht door Merlin »

OK Ruud, gewoon doen wat voor JOU het beste voelt, daar gaat het om.
Niemand weet precies wat jij voelt, dus niemand kan je vertellen hoe je daar mee om moet gaan.
Volg je instinct en alles komt goed...

Veel succes!!
Gebruikersavatar
Valeray
forum gebruiker
Berichten: 1527
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 14:17
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Valeray »

Merlin schreef:OK Ruud, gewoon doen wat voor JOU het beste voelt, daar gaat het om.
Niemand weet precies wat jij voelt, dus niemand kan je vertellen hoe je daar mee om moet gaan.
Volg je instinct en alles komt goed...

Veel succes!!

Klopt opzich wel!!
Nou Ruud dan zeg ik toch maar,ga ervoor!
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
#mikey#

Bericht door #mikey# »

lekker doen waar je jezelf goed bij voeld al sla je 10 wedstrijden over als ej er nie klaar voor ben moet je het niet doen .

ik heb 2 jaar indoor ervaring (dan zeggen ze dat je wel bochten leerd rijden ) en kijk mij de eerste NMC erik roel ferdi en weet ik veel wie nog meer komen er op het rechte stuk niet voorbij maar wel buiten om in de bochten ?????? ik dacht dat ik daar op had geoefend :lol: :lol: :lol:

dus het maakt niet uit of je ervaring of wat dan ook heb pas als je je er lekker bij voeld dan pas KNALLEN!!!
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Idd jij begrijpt het :)
Ma nu weer on-topic voor de foto,s uit zwolle anders gaat dit topic straks alleen ma over mij :)
Greetz ruud
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Plaats reactie