Genk 5 juni

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Genk 5 juni

Bericht door Gast »

Vandaag op bezoek geweest bij onze zuiderburen. Een groot aantal vaste Poeldijk-rijders vanuit Den Haag en Rotterdam e.o. heeft de Belgen maar weer eens getoond dat wij ook kunnen knallen ;)

Voor mijzelf de eerste keer op Genk, had er niks van verwacht aangezien ik veel moest doen aan m'n bike. Heb eerst 3 rondjes gereden met 6:74 tandwielen, wat geen groot succes werd. Ben toen beetje gaan knutselen met carburateur aangezien deze niet lekker liep. Toen maar een 7-tands voortandwiel erop gezet (thnx Marco!) en vervolgens kwam de gang er een beetje in.


Helaas miste ik aardig wat topsnelheid, zodat ik Ed, Danny, Michael, Mike, Mario, Marco en vast nog een paar, niet kon bijhouden. Toch lekker gereden en mooie strijd gehad met Bo, Doc en Steven.

Jammer dat er zoveel karts tussendoor kwamen zodat je steeds na 5 rondjes weer naar binnen moest. Gelukkig aan het eind van de dag nog flink wat rondjes gereden. Wat mij betreft een geslaagde dag.

Doc, gooi jij ff wat foto's erop?
En ben ook wel benieuwd naar stukjes filmmateriaal.

Greetz
Timon 8)
Gebruikersavatar
Dannyrossi46
forum gebruiker
Berichten: 261
Lid geworden op: za 19 nov 2005, 20:37
Locatie: Naaldwijk(ZH)
Contacteer:

Bericht door Dannyrossi46 »

ja zeker een top dag...
bike liep erg lekker en ik voelde me ook wel goed dus ja gas er op en kijken
team maat Ed had een 32.96 op de klok gezet dus dat was mijn target voor de dag ....maar helaas net niet (33.01)
maar was wat minder geregeld dan anders..normaal was het om de 15 min. karts en bikes afwisselend ..maar de grote baas was er en die vond de karts belangrijker dan zijn gasten die er 500 km voor over hadden maar goed mocht mijn pret niet drukken .heb een leuke dag gehad met aam het eind een race en ik denk dat ik er nog wel een keer gaat rijden...
maatjes
Groetjes
Danny
Gebruikersavatar
Maik WOOFER
forum gebruiker
Berichten: 244
Lid geworden op: di 20 dec 2005, 14:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Maik WOOFER »

Ik hou het kort!! :)


Het was een super dag ondanks alles ;)

Verder wil ik iedereen bedankten voor zijn inzet en extra bedankjes voor de mensen die mij deze dag door hebben geholpen. (mocht je jezelf aangesproken voelen, bedankt :!: :lol: )

*eug! ik heb gesproken ....

en nu snel douchen en slapen... moren weer een dag... (sleutelen etc etc etc.)
Te koop [color=green]Blata Elite 14 WRS KIT[/color]; Bike kompleet + ongespoten zitje, tandwiel 6/7 en 66,68,70,72, Stage6 temp/toeremeter, speciale bok. ander filter, Hank koppeling, volledig nagekeken/gereviseerd door Bert.
Gebruikersavatar
DoC
forum gebruiker
Berichten: 1205
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 19:35
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door DoC »

Voor mij was het ook de eerste keer in Genk en de 2e keer dat ik op mijn bike klom.
Heb veel geleerd op de baan in Genk, ik vond het vandaag helemaal super :!:, bedankt voor alle gezelligheid :).

Tot morgen, :wink:.

Wilma heeft vandaag veel foto's en filmpjes gemaakt ik heb de foto's op een aparte pagina gezet met 1 video erop.
--->http://www.dehogenhouck.nl/minibike/Genk/index.html<---
www.Indoorminibike.nl
Gast

Bericht door Gast »

Leuke foto's man!
Filpmje is nu aan het downloaden...


EDIT: filmpje is echt kicke!
Als je er meer hebt wil ik ze wel :P
Ed

Bericht door Ed »

Ik geloof dat ik toch in een andere belevingswereld leef.
We hebben 2x een normale sessie kunnen rijden wat wel lekker was.
Maar daarna was het 2 of 3 of 4 of max 5 rondjes rijden voordat we weer afgevlagd werden. :twisted:
En om 440 km te rijden om de rest van de dag te zitten hangen is niet iets waar ik vrolijk van wordt.(wat de rest wel gemerkt heeft)
Om half vier na weer afgevlagd te zijn met net 4 rondjes gereden te hebben was ik 't zat.
De boel ingeladen en weer naar huis.(wij hadden onze vrije dag wel beter kunnen benutten)
Danny, de boosheid was na een paar minuten weer over hoor!
Je zal mij niet snel meer in Genk zien of het moet een doordeweekse dag zijn in de vakantie ofzo.
Zeker omdat het toch al geen baan is waar echt gestuurd kan worden met 7 bochten waarvan er 2 knikjes zijn.
De foto's zien er goed uit!! :D
Gr Ed
Gebruikersavatar
DoC
forum gebruiker
Berichten: 1205
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 19:35
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door DoC »

@Ed
Dat heb ik zeker gemerkt ja :o.

Ik heb hier nog een filmpje geupload anders kan ik op aanvraag wel cd'tjes branden en die vanavond meenemen?

Hier is hij dan (20.4mb, 1:28 minuut)

http://www.lone-wolf.nl/doc/100_2679.MOV
www.Indoorminibike.nl
Gebruikersavatar
marcodep
forum gebruiker
Berichten: 497
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 09:45
Locatie: den haag

Bericht door marcodep »

ik heb mij wel vermaakt en er werd hard gereden door de kaaskoppen ... of zou dat komen omdat de rest op bamibikes reden.. nee ik moet zeggen jongens we reden allemaal lekker.. ik heb genoten van de dag.. en waar ed gelijk in had .. er moest te veel worden gestopt.. ed dit was voor mij ook de eerste keer dat er veel gestopt werd.. maar de gezelligheid was oke...

jongens leuk dat jullie allemaal zijn mee geweest en ik zie jullie allemaal snel weer

groeten marco
Gebruikersavatar
ron_
forum gebruiker
Berichten: 208
Lid geworden op: ma 22 mei 2006, 18:08
Locatie: Tiel
Contacteer:

Bericht door ron_ »

Het was een leuke dag heb er goed tekeer kunnen gaan
en de foto's zijn mooi :lol:


Gr Ron



___________________
Blata B1 KIT RI zwart
Gebruikersavatar
DoC
forum gebruiker
Berichten: 1205
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 19:35
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door DoC »

Bij mij doen alle filmpjes het, als hij het niet doet moet je rechtermuisknop en dan save target as drukken.

Je moet natuurlijk wel Quicktime op je computer hebben staan.
www.Indoorminibike.nl
Gebruikersavatar
Maik WOOFER
forum gebruiker
Berichten: 244
Lid geworden op: di 20 dec 2005, 14:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Maik WOOFER »

Ik vond wel dat jullie deze actie moesten zien :)

Afbeelding
Te koop [color=green]Blata Elite 14 WRS KIT[/color]; Bike kompleet + ongespoten zitje, tandwiel 6/7 en 66,68,70,72, Stage6 temp/toeremeter, speciale bok. ander filter, Hank koppeling, volledig nagekeken/gereviseerd door Bert.
Xander

Bericht door Xander »

lekker slim met zijn blote handen...(rijder met gele helm)
speedydevil

Bericht door speedydevil »

de rijder met zwarte pak is dat valeray??
Gebruikersavatar
thomas1991
forum gebruiker
Berichten: 3814
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 18:18
Locatie: Tilburg

Bericht door thomas1991 »

speedydevil schreef:de rijder met zwarte pak is dat valeray??
Volgens mij niet..

Want die heeft volgens mij een gimoto pak met gele helm, en ray heeft ook geen blata b1.. maar een stamas sr :wink:
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
Gebruikersavatar
ron_
forum gebruiker
Berichten: 208
Lid geworden op: ma 22 mei 2006, 18:08
Locatie: Tiel
Contacteer:

Bericht door ron_ »

Hahaha di jongen in dat zwarte pak ben ik :wink:



Gr Ron
Plaats reactie