10 juni zoetermeer

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dannyrossi46
forum gebruiker
Berichten: 261
Lid geworden op: za 19 nov 2005, 20:37
Locatie: Naaldwijk(ZH)
Contacteer:

10 juni zoetermeer

Bericht door Dannyrossi46 »

vandaag was de opkomst slecht te noemen...maar een voordeel was dat er zat ruimte was dus maar een groep en alletijd om je ding te doen...
mijn ding was vandaag niet ...heb voor het eerst dat er niets lukte...bochten liet lekker en twee keer hard onderuit
maar goed hoort er denk bij een beetje een baal dag...
met de motor is alles ok het zit bij mij even tussen de oren in vandaag...dus ga zo even een paar biertjes tot me nemen met de hoop dat het morgen beter gaat ...
en voor volgende week :
is er ook gewoon weer rijden in zoetermeer ...maar...
als het zo blijft dan is er natuurlijk de kans dat ze zeggen van laat maar ....dus als jullie de tweede baan willen houden moeten we echt met meer mensen komen....
dus ik zou zeggen tot morgen of dinsdag op poeldijk en anders tot zat de 17e in zoetermeer
Groetjes
Danny
Laatst gewijzigd door Dannyrossi46 op za 10 jun 2006, 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Haagse MiniGuus

Bericht door Haagse MiniGuus »

Nou ik heb wel lekker gereden het was inderdaad erg erg erg rustig.
Vandaag dus maar een keer Haagse MiniGuus tegen de klok,dat kon allemaal omdat ik soms 5 a 6 ronden had zonder dat erook maar iemand op de baan was.
Heren het is soms lekker om de baan even voor jezelf tehebben maar dat was vandaag wel erg letterlijk,ik hoop dus volgende weer een beetje tegenstand te krijgen blijft toch leuker.
Zoetermeer is een zeer mooie baan waar je hard kan gaan en het bochten werk kan je daar ook goed oefenen,dus zie ik jullie volgende week hoop ik weer.
Gr Haagse MiniGuus
Gebruikersavatar
marcodep
forum gebruiker
Berichten: 497
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 09:45
Locatie: den haag

Bericht door marcodep »

mmmm toch leuk dat jullie mij een keer missen net als al die andere.. ik kon vandaag helaas niet .. mijn motortje had vanacht een onderhoud beurtje en is nog steeds niet in orde.. ik beloof hierbij plechtig en ik hoop dat er meer zijn die met mij dat willen beloven volgende week zaterdag ben ik erbij als mijn motor in orde is....

groeten en rij veilig
Ed

Bericht door Ed »

Vanmiddag de Blata weer klaar gemaakt.
Toch weer 4 uur nodig gehad om het blok te demonteren en waterpomp keerring en lagers te vervangen.
Helaas moet bij Blata (rep) het hele blok uitelkaar voor een waterpomp keerring :evil:
Hij staat weer klaar voor volgende week dus tot dan.
Morgen een dagje relaxen in ZuidLimburg dus misscien zie ik jullie dinsdag.
Gr Ed
Haagse MiniGuus

Bericht door Haagse MiniGuus »

Toch beter dan op de kast Ed :lol: :lol:
Gr Guus
blaaaataaaa

Bericht door blaaaataaaa »

he,ouwe sjaggerijn,wat hoor ik nou de blata afzijken!,zal je sponsor leuk vinden!Je weet toch wel dat in deze sport je heel veel moet sleutelen,dus loop niet te zeuren met het idee om te gaan stoppen,want je bent nog steeds de gene die er gewoon bij hoort te zijn,ok je zeurt wel een s een beetje,maar onder elkaar is het toch altijd onwijs gezellie!luister Ed je kan toch niks meer winnen op jou leeftijd,lees wereld kampioen worden,zet dat fanatieke van je af en doe het gewoon voor de gezelligheid onderelkaar,dus niet zeiken gewoon gezellig doen!En voor je gezondheid is het ook goed wat je mij toen verteld hebt!Rara wie ben ik!!!!!!!!!
blaaaataaaa

Bericht door blaaaataaaa »

by the way,have fun in limburg met je vrouwtje!!!!!!!!
Gebruikersavatar
marcodep
forum gebruiker
Berichten: 497
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 09:45
Locatie: den haag

Bericht door marcodep »

welkom leo in het forum..... hahahhahaa of heb ik het mis.... sponser afzeiken hahahhahaha
Ed

Bericht door Ed »

Agenda bericht iets aangepast,zo goed Leo?
Gebruikersavatar
Dannyrossi46
forum gebruiker
Berichten: 261
Lid geworden op: za 19 nov 2005, 20:37
Locatie: Naaldwijk(ZH)
Contacteer:

Bericht door Dannyrossi46 »

dat is mooi Ed dat je jouw Kl@%e Blata weer goed heb...
en een kl@%e Blata bestaat niet das alleen voor de lui die er geen een hebben :D

Maar je komt dan ook zeker dinsdag avond wel rijden of kan je nog een heleweek wachten
..we zien wel
veel plezier in het zuiden des lands en doe je meissie de groeten
Groetjes
Danny
Ed

Bericht door Ed »

Dannyrossi46 schreef:dat is mooi Ed dat je jouw Kl@%e Blata weer goed heb...
en een kl@%e Blata bestaat niet das alleen voor de lui die er geen een hebben :D

Maar je komt dan ook zeker dinsdag avond wel rijden of kan je nog een heleweek wachten
..we zien wel
Danny
Ik heb Kl@%e Blata nooit geschreven alleen dat het een kl*te konstruktie is.
En ik kom dinsdag niet rijden,kom waarschijnlijk wel langs voor de gezelligheid.
Zo en is dat GEZEIK NU AFGELOPEN.
Gr Ed
Gebruikersavatar
marcodep
forum gebruiker
Berichten: 497
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 09:45
Locatie: den haag

Bericht door marcodep »

Kijk een van ouderen heeft gesproken... ja danny kijk uit he... hij en guus .. vormen de oudere en de oudje... dus we doen rustig aan met het gezeik en ed is volgend week weer aanwezig... die oude sjaaaaaaaaaaaanser komt gewoon weer terug en hoeeeee......
hij is nu onderweg naar limburg en komt helemaal opgefokt terug voor de race...


groeten marco....
Ed

Bericht door Ed »

blaaaataaaa schreef:he,ouwe sjaggerijn,wat hoor ik nou de blata afzijken!,zal je sponsor leuk vinden!Je weet toch wel dat in deze sport je heel veel moet sleutelen,dus loop niet te zeuren met het idee om te gaan stoppen,want je bent nog steeds de gene die er gewoon bij hoort te zijn,ok je zeurt wel een s een beetje,maar onder elkaar is het toch altijd onwijs gezellie!luister Ed je kan toch niks meer winnen op jou leeftijd,lees wereld kampioen worden,zet dat fanatieke van je af en doe het gewoon voor de gezelligheid onderelkaar,dus niet zeiken gewoon gezellig doen!En voor je gezondheid is het ook goed wat je mij toen verteld hebt!Rara wie ben ik!!!!!!!!!
Dan wil ik nog 1xreageren;
Ik rij minibike voor de lol niet als sport.
Ik ben ook niet fanatiek,ik ken er wel een aantal( Dan,Guus of bv Marco)
Ik kan gerust een week of wat niet rijden maar wanneer de ADRENALINE gaat stromen geeft mij dat zo'n lekker gevoel dat mij dat soms vleugels geeft :D
Dat anderen dat als fanatiek zien is toch niet juist.
En af en toe zeuren tsja dan werkt het lichaam mij behoorlijk tegen en dan valt het niet mee om vrolijk te zijn :oops:
Gr Ed
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

Leuk om al die berichten vanaf de zijlijn te lezen :D , denk dat er bij een ieder van ons het fanatisme om de hoek komt kijken zodra we op die bikes stappen alleen heeft de één wat meer pech dan de ander. ik weet er alles van, Nu rij ik nog op die rijstekoker van me en baal er al van , maar kan me dan heel goed voorstellen wanneer je veel geld voor een blata heb neergeteld dat je er goed van baalt als je woonkamer blank staat door je minibike en het niet de eerste keer is.
Zelf heb ik even een weekje afstand gedaan van het pocketgebeuren, laatste jaar is het alleen maar bikes voor en bikes na en met soms 2 x per week rijden kan het geen kwaad om maar eens andere dingen te gaan doen. Binnenkort zullen we er zeker weer zijn.

Groeten Steven.
Steven
Gebruikersavatar
Maik WOOFER
forum gebruiker
Berichten: 244
Lid geworden op: di 20 dec 2005, 14:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Maik WOOFER »

DiStefano schreef:Leuk om al die berichten vanaf de zijlijn te lezen :D , .....................................
Binnenkort zullen we er zeker weer zijn.

Groeten Steven.
Ik ben het helemaal met Steven eens en ook ik heb even een weekendje rust genomen. Tevens was het super mooi weer en misschien wel 'te warm' om in een kartbaan te gaan mini-biken. Niet dat het daarbuiten niet warm was, want zaterdag was het waar ik zat 32graden en zondag ook.

Laten we inderdaad niet vergeten dat dit voor vele een hobby is en plezier en samenzijn hoog in het vaandel te houden.

Ik ben er hopelijk dinsdag weer en anders zou ik zondag (Antwerpen toch?) met iemand mee willen rijden.

Greetz,
Maik
Te koop [color=green]Blata Elite 14 WRS KIT[/color]; Bike kompleet + ongespoten zitje, tandwiel 6/7 en 66,68,70,72, Stage6 temp/toeremeter, speciale bok. ander filter, Hank koppeling, volledig nagekeken/gereviseerd door Bert.
Plaats reactie