ulrum, 11 jun.

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

ulrum, 11 jun.

Bericht door kleine_duivel »

medelijden...vooral medelijden met mezelf, net 20 euro betaald gaat je motortje maar 25 per uur, tsja, its all in the game,..

mijn pa is er eindelijk achter wat voor rommel dit is, en we gaan in de komende dagen deroue bellen voor een blata b1, eindelijk :D

er waren veel chinese rijders, waaronder een lefgozertje van 5 jaar!

maargoed, helaas niet gereden vandaag dus, maar dat de b1 komt maakt natuurlijk veel goed :D

hier zijn fototjes, en video's van de man van de dag :wink:

Afbeelding

de kleine man:
Afbeelding


ook niet erg groot:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
en vincent was eeeerg hard aan het rijden op zijn nieuwe b1!(camera werd er vaag van!)
Afbeelding

en de filmpjes:
http://media.putfile.com/11-juni-007
http://media.putfile.com/11-juni-009

(vincent,de rest bekijken we @ msn wel eve :wink: )

verdere persoonlijke verslagen zijn ook leuk trouwens 8) , zet het hier even neer :wink:
Tobias..(H)

Bericht door Tobias..(H) »

Hee, bij het eerste fimpje en dan de laatste bike die dan voorbij komt
wat voor bike is dat en van wie is die?

Mvg,

Tobias

Ps. leuke foto's
vincent popma
forum gebruiker
Berichten: 572
Lid geworden op: do 20 jan 2005, 17:28
Locatie: witmarsum
Contacteer:

Bericht door vincent popma »

dat was mijn dag wel we hebben even een wedstrijdje gedaan tegen een paar blata,s een blata b1 kit 2 blata elite r en mijn b1 standard en nog wat en ik ben mooi eerste geworden en veel compliemenjes gehad


hier de foto,s die mijn pa heefd gemaakt



Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding



over 2 weeken maar weer en bedankd voor het filmen


mvg v.popma
[img]http://img151.imageshack.us/img151/3595/cooltext53289580ta6.gif[/img]

Bata b1 Special

WWW.VINCENT52.NL
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Nou kleine duivel, leuk dat je een b1 krijgt.. alleen ik zou wel heeeel veel nog gaan oefenen op je chineesje want een b1 is niet niks..
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

Nicolaas-racing schreef:Nou kleine duivel, leuk dat je een b1 krijgt.. alleen ik zou wel heeeel veel nog gaan oefenen op je chineesje want een b1 is niet niks..
ik ga GEEN SECONDE meer op dat chinees stuk ongeluk trainen :lol:
ze gaan binnenkort de verkoop maar in, en ik ga het gewoon heeeeeel rustig opbouwen met die b1, komt wel goed :wink:
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Niet de beste keuze, een b1 is niet niks hoor. Maar je kan het wel opbouwen door eerst maar eens op een parkeer plaats te rijden!

Ik ben iig wel blij voor je dat je een nieuwe bike krijgt. word het een nieuwe of 2dehands ?
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

Nicolaas-racing schreef:Niet de beste keuze, een b1 is niet niks hoor. Maar je kan het wel opbouwen door eerst maar eens op een parkeer plaats te rijden!

Ik ben iig wel blij voor je dat je een nieuwe bike krijgt. word het een nieuwe of 2dehands ?
nieuw, we gaan hem bij deroue kopen, en ik weet dat het heftog is, erg heftig, ik ga gewoon rustig oefenen @ ulrum, dat ik een erg snelle bike krijg wil niet zeggen dat ik snel ben met dat ding, dat moet ik langzaam opbouwen (vincent vloog al op zijn achterwiel vandaag @ zijn nieuwe b1)

waarom niet de beste keuze? zo heb ik een bike waar ik lang plezier van heb, omdat ik niet snel kan zeggen: hij gaat te langzaam :wink:

we zullen zien hoe snel ik de smaak te pakken krijg, zie ik dan wel weer, het is niet verplicht om hard te rijden :wink:
vincent popma
forum gebruiker
Berichten: 572
Lid geworden op: do 20 jan 2005, 17:28
Locatie: witmarsum
Contacteer:

Bericht door vincent popma »

je leert het wel kenne maar je moet gewoon even een ristrictor er in doen en ja ik vloog de hele tijd op het achter wiel aan het eind van de dag heb ik een wedstijd gedaan en toen ging het er hard aan toe elke keer de bocht uit kom is het best wel moeilijk om je voor wiel aan de grond te houden


mvg v.popma
[img]http://img151.imageshack.us/img151/3595/cooltext53289580ta6.gif[/img]

Bata b1 Special

WWW.VINCENT52.NL
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Kleine duivel. ik bedoel niet dat de bike niet de beste keuze is maar hoe je het wilt opbouwen! :wink:
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

gaat vast helemaal goed komen, je went er vanzelf aan!

vette foto's ook!

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Vondelaar
forum gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: wo 19 apr 2006, 13:07
Locatie: Veendam

Bericht door Vondelaar »

mooie foto's, vooral ook die ene van m'n kleine mannetje, helaas ging de uitlaat aan het eind van de dag stuk (gat erin), Ik neem hem zeker vaker mee naar Ulrum.

Mooi man dat je een Blata krijgt.
Er gaat niets boven Groningen
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

Vondelaar schreef:mooie foto's, vooral ook die ene van m'n kleine mannetje, helaas ging de uitlaat aan het eind van de dag stuk (gat erin), Ik neem hem zeker vaker mee naar Ulrum.

Mooi man dat je een Blata krijgt.
was erg leuk om te zien trouwens, hij ging erg rustig door de bocht, gaf vervolgens aardig wat gas en ging weer remmen voor de volgende bocht 8)
danny-_-
forum gebruiker
Berichten: 137
Lid geworden op: di 06 jun 2006, 11:55

Bericht door danny-_- »

op vierde foto ben ik en bij het eerste filmpje eerste minibike :twisted:

ree beetje voorzichtig was gevallen kap gescheurt stepje afgebroken dus alleen het rubbertje nu om het buisje waar het stepje op moet ree heel iritant :evil:
was me eerste keer daar in ulrum en vond het wel vervelend dat er steeds onderdelen op de baan lagen en dat de baan beetje hobbelde en dan ook nog in een bocht wat zand :roll:
maar verder me minibike trok lkkr op ree goed dus wel leuke dag gehad hoort erbij vallen :evil: maar volgende keer denk ik daar weer

vondelaar dat jongentje van jou ree wel leuk :lol:
klik-->[url=http://www.maffiaxl.nl/main/klik.php?gebruiker=dny050]danny[/url]<--klik
m1n1 b1k3

Bericht door m1n1 b1k3 »

eeen vraagje heb je daar een site van ?
ow dom van mij deze topc ik wel heel oud
Gebruikersavatar
fryslan boppe
forum gebruiker
Berichten: 1910
Lid geworden op: zo 29 jan 2006, 11:45
Locatie: stiens

Bericht door fryslan boppe »

[img]http://www.plaatjesupload.nl/img33/1197198994-40.jpg[/img]
Plaats reactie