17 juni zoetermeer

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

TaiChi16
forum gebruiker
Berichten: 1201
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 18:11

17 juni zoetermeer

Bericht door TaiChi16 »

WOW wat heb ik lkkr gereden seg :D

in Het begin was het nog ff sleutele aan de voorrem want de remklauw kwam inde velg maar Danny heeft me goed geholpen en ook 1en ander geleerd, egtbedankt nog !
Toen wilde ik me eerste rondje wagen, ging ik gelijk in de eerste bocht op me bek :P maar das niet gek als er een %#@bout van 8 cm op de weg lag :lol: het lag dus nie aan mijn geweldige rijdkunsten :lol: lol nee ik moest eerst egt ff wennen ook met dese koppeling want hij trekt em nog niet so snel als dat die sou kunnen maar snel zat en goed om nog ff mee te rijden! en al gauw ging ik sneller en sneller, en ja hoor..me eerste knie-a/d-grond \:D/ was ik wel ff trots op mensuh :P

het was wel VERDACHT rustig weer! mense komop pak die bike en kom racen strax gooien se de baan in eens dicht en dat sou egt zonde sijn ! ik heb geloof ik ook nog een kwartier in me eentje gereden :lol: hoe bedoel je goedkoop een kartbaan afhuren :P
al met al het was een leuke dag, btje aan de rustige kant maar cker geslaagd en ik denk dat me bandjes het met me eens sijn :shock:

ik ga nog ffies met guus contact opneme aangsien hij de Grc-expert genoemd word :lol: (jehoort nog van me)
er is nog wel "iets" mis met de afstelling v/d bike maar dat gaat goed komen.,

hey mensuhh leuke dagg
tot volgende X !!
groeten jack
RaceBeest

Bericht door RaceBeest »

was inderdaad leuk en ja ik zag dat je viel mij gezien :lol: ?
3keer schuiver :P
maar ook mijn eerste knee aan de grond :D
was wel rustig, aar ook wel weer leuk, was trouwens eerste keer dat ik op katbaan reed en 3e keer dat ik op de bike stapte :wink:
TaiChi16
forum gebruiker
Berichten: 1201
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 18:11

Bericht door TaiChi16 »

ja zag jou ook gaan :P maar je reed wel aardig door hoor hey!
RaceBeest

Bericht door RaceBeest »

wie was jij :wink: ?
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

hij was die jongen met die mat zwarte GRC GP en volgensmij een Rood Yamashi Pak
RaceBeest

Bericht door RaceBeest »

jaa Ik ging ongeveer even hard of was het dat hij aan het inrijden was :roll:
Gebruikersavatar
DoC
forum gebruiker
Berichten: 1205
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 19:35
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door DoC »

Ik was er vandaag ook bij 8).

Het ging vandaag redelijk iedere bocht voelde ik mijn voor of achterband glijden en bent toen ook onderuit gehaan bovenin maar gelukkig allen schaafwondje aan over gehouden.

Ik heb het probleem gelukkig gevonden :
1 achterwiellager helemaal in stukjes en die andere draait moeizaam.
Bandenspanning stond op 1.5 dus staat nu op 2 / 2.2.

Maar was vandaag zeker de moeite waard :D.
www.Indoorminibike.nl
Gebruikersavatar
Muesli_Reep
forum gebruiker
Berichten: 504
Lid geworden op: zo 05 feb 2006, 17:21
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Muesli_Reep »

Ik von het echt super gaan vandaag :lol: , voor de eerste keer geen enkel probleem gehad! niks kapot, niet gesleuteld op de baan!

Heerlijk me rondjes kunnen rijden, zeker aan het einde toen de baan van mij was :twisted: .

Grtz. Peter
RaceBeest

Bericht door RaceBeest »

heej
muesli_reep
vind je bike erg mooi :wink:
Robin_b1_replica

Bericht door Robin_b1_replica »

ik ben wezen kijken maar zag er zeker wel goed uit dat rijden. ik kom zelf denk ook maar eens een keertje meerijden :wink:
Ed

Bericht door Ed »

Het was erg rustig (wel drukker dan verleden week) te rustig om de toko daar open te houden dus mensen komen rijden :!:
Wel lekker mijn rondjes kunnen rijden,deze keer geen HaagseMiniGuus tegen de klok maar Fa(s)t Ed tegen de klok,time to beat 35,2 sec.
Hopelijk meer bikers volgende week. :D
Gr Ed
RaceBeest

Bericht door RaceBeest »

Mischien ik je weet maar nooit :roll:
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

Ed schreef:Het was erg rustig (wel drukker dan verleden week) te rustig om de toko daar open te houden dus mensen komen rijden :!:
Wel lekker mijn rondjes kunnen rijden,deze keer geen HaagseMiniGuus tegen de klok maar Fa(s)t Ed tegen de klok,time to beat 35,2 sec.
Hopelijk meer bikers volgende week. :D
Gr Ed
Tip : zet een advertentie op marktplaats dat er dan en dan rijden is.

helpt echt..!
TaiChi16
forum gebruiker
Berichten: 1201
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 18:11

Bericht door TaiChi16 »

ik zal kyken of ik er volgende week alweerbij kan zijn hoop het wel natuurlijk 8)
RaceBeest

Bericht door RaceBeest »

ja verspreid het zo veel mogelijk :wink:
Plaats reactie