poeldijk 18-07-06

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dannyrossi46
forum gebruiker
Berichten: 261
Lid geworden op: za 19 nov 2005, 20:37
Locatie: Naaldwijk(ZH)
Contacteer:

poeldijk 18-07-06

Bericht door Dannyrossi46 »

Het was weer erg heet in poeldijk...
maar erg lekker om zo tekeer tegaan en lekker dat luie zweet eruit heerlijk...
er waren in totaal zo'n 15 waaghalzen waarvan een stuk of 5 nieuwe gezichten....
ik heb nog op de valreep mijn pr (1:07.92) verbetert want het was vanavond de laatste keer dat ik op het oude baan mijn rondjes kon rijden....
want zoals de meeste van jullie weten gaat er wat gebeuren...
er komt een nieuwe baan en dinsdag avond 1 aug. kan ierdereen komen genieten... dus.... nieuwe baan, nieiuwe kansen
zondag is er nog gewoon rijden op het oude baan maar wij zijn met een aantal man naar spa in belgie

dus tot 1 aug.
Groetjes
Danny
Haagse MiniGuus

Bericht door Haagse MiniGuus »

Zo Danny je staat dus nu in de top 3 bij v/d Ende :twisted: :twisted:
Wij als RIT racing gaan dus de top vormen op de oude baan met 3man
in de 1.07 :shock: .
Maar over anderhalve week liggen de kansen weer anders,voor nu zeker een top tijd.welkom bij de boys.

Gr Haagse MiniGuus.
Gebruikersavatar
perry1990
forum gebruiker
Berichten: 1022
Lid geworden op: wo 22 feb 2006, 22:21
Locatie: *geen sponsor*
Contacteer:

Bericht door perry1990 »

wat gaan ze alemaal prezies doen behalve andere baan en nieuwe karts gaan ze nog asfalteren ofzo ?
Groeten perry

[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=11651][img]http://img344.imageshack.us/img344/5922/afbeelding002gb9.jpg[/img][/url]
Rob en Camilo

Bericht door Rob en Camilo »

Ik heb je zien rijden Danny, en het zag er perfect uit. De tijd die je gereden hebt kan ik bevestigen.
Camilo heeft weer een hoop van je geleerd door alleen maar te kijken.
Afscheid nemen van de oude baan hebben we dinsdag gedaan. Eigenlijk jammer, want net nu ik een beetje rond begon te rijden leggen ze er een nieuwe baan, moet ik weer met de beginnelingen rijden. Maar dat doe ik met evenveel plezier.
Zie je vrijdag in Spa.

Gr Rob.
Gast

Bericht door Gast »

perry1990 schreef:wat gaan ze alemaal prezies doen behalve andere baan en nieuwe karts gaan ze nog asfalteren ofzo ?
Asfalteren is niet nodig. Er ligt gewoon een hele grote plak asfalt en alle boardings worden verplaatst, bruggen worden anders gemaakt, er komt een voetgangersbrug bij start-finish om naar het midden te komen, bepaalde bochten blijven hetzelfde maar het wordt zeker een totaal nieuwe baan.

De nieuwe karts schijnen heel snel te zijn trouwens. Oja, dit is een minibike-forum.

Ben heel benieuwd in ieder geval naar de nieuwe baan en ik kan niet wachten om erop te rijden met zowel bike als kart.

Ciao!
Plaats reactie