nieuwe baan poeldijk

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dannyrossi46
forum gebruiker
Berichten: 261
Lid geworden op: za 19 nov 2005, 20:37
Locatie: Naaldwijk(ZH)
Contacteer:

nieuwe baan poeldijk

Bericht door Dannyrossi46 »

Hoi
het kop is eraf...
Guus en ik waren vandaag aan het werk op en aan de baan in poeldijk..
toen werd ons medegedeeld dat wij even naar huis moetsen om onze bikes op te halen want er moest getest worden...
ik moet zeggen het is echt een top baan geworden.heel technisch en ook erg snel.... qua lengete is hij zeker langer geworden maar ook veel sneller..voorlopige time to beat is die van Guus..1:11.82

en geloof me dat was weer snel..
we moeten de oude tijden even proberen te vergeten..want dit is een top tijd

heb nu al weer erg zin in dinsdag..hoop ook dat er wat waaghalzen van buiten af komen
het is echt weer een grote ballen baan.
hoop tot snel in poeldijk
Groetjes
Danny
JoeyWL

Bericht door JoeyWL »

Ik zal me eerts ff voorstellen ;)

Ik ben Joey die ook wel vaker bij v/d Ende heeft gereden, tot nu toe nog met een chinees maar daar komt verandering in. Ik ben die met dat blauwe pak en die zwarte mini en die Rossi helm , en ik rij met Muk.

Ik denk dat ik dinsdag avond ook ff langs kom met me mini als me band achter goed is want die ligt er nu nog af. Ik denk wel dat ik het gaat redden.

Greetz
dm minibike racing #30

Bericht door dm minibike racing #30 »

en zitten er geen fly overs meer in want dan kom ik ook zeker nog wel een keer rijden <fly overs heb ik een hekel aan > vind het maar niks
JoeyWL

Bericht door JoeyWL »

Ik heb ff nieuwe voor en achterband eronder gegooit en ik ga zo ff naar poeldijk ff benzine tanken en gelijk de nieuwe baan ff kijken
JoeyWL

Bericht door JoeyWL »

dm minibike racing #30 schreef:en zitten er geen fly overs meer in want dan kom ik ook zeker nog wel een keer rijden <fly overs heb ik een hekel aan > vind het maar niks
http://www.vanderenderacinginn.nl/ontwe ... 20baan.jpg

wel fly overs
Haagse MiniGuus

Bericht door Haagse MiniGuus »

Er zitten wel zeker fly-overs in en die zijn echt moeilijk super snel en kort
dit is echt het proberen waard.
Gisteren nou het was meer vannacht hebben we Danny en ik even mogen snoepen van de baan,echt weer een super snelle baan met een heel groot uitdagings vermogen.Er is een tijd gezet maar dat kan zeker sneller dus
kom het dinsdag proberen het zal zeker niet tegenvallen.

Gr Haagse MiniGuus.
Plaats reactie