Van der ende 10 sept.

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
RaceBeest

Van der ende 10 sept.

Bericht door RaceBeest »

Was weer erg leuk, lekker achter justin aan gereden!
Me bandjes zijn nu toch wel erg versleten,
alles ging goed me radiator lekte niet aleen een slang die niet goed vast zat, aleen op het eind was me ophanging van me uitlaat afgebroken dus daar moet wat aan gedaan worden.
waren trouwens harde vallen :shock:

Hier heb ik 3 Foto`s van mij en justin :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

was erg leuk denk dat ik er over 2 a 3 weken weer ben :wink:

Gr
ital biker

Bericht door ital biker »

ik was er ook bij was erg leuk tot dat mijn ketting brak, maar werd wel noch gemaakt daar alleen was al beetje te laat voor de race en mijn remklouw kreeg ik er niet op omdat het mijn as scheef moest staan door de tekorte ketting. Dus pegg

hier ook 2 foto's van mij en niels.

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

Inderdaad Chriss, leuke dag. Jammer dat je niet mee kon rijden met de wedstrijd..

Ook mijn bandjes zijn zo goed als NAAR DE KL*TE, heb dus niet echt hard kunnen rijden. Dus ik moet maar eens nieuwe bandjes halen..
Ik heb trouwens ook nog wat foto's, die post ik nog wel later op de middag..
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Johan911 rep.
forum gebruiker
Berichten: 717
Lid geworden op: za 31 dec 2005, 18:54
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Johan911 rep. »

ja het was echt een leuke dag weer.. maar dat is het altijd, als je aan het minibiken bent. :lol:. Ik zat met patrick lekker te rijden. en dacht dat ik mijn 1:11 had verbroken. dus ik naar mijn teller kijken, maar er was opeens geen teller meer :lol: . Die hing naast me bike. en al me tijden waren verwijderd :( . Daar baalde ik behoorlijk van. Robbie is nog behoorlijk hard gevallen(over zijn eigen water :lol: ), maar gelukkig weinig tot geen schade aan zichzelf en helemaal niets aan zijn bike. Verder zijn er veel andere mensen gevallen.
de race
Jeugd:
Bo werd 1e. is geen verslag over te schrijven hè :wink:
De andere klasse:
Patrick lag na een paar bochten weer 1e en die hebben we ook helemaal niet meer gezien. Na een paar bochten lag ik 3e en me vader 2e. Me vader viel in een langzame bocht en ik kon er nog net omheen. en toen lag ik 2e. Ik rijden en rijden met niemand om me heen. Totdat ik Maik begon te zien van achteren. En ik ging wat meer gas geven.. maar in een bocht iets te veel gas en daar lag ik :lol: . Me bike bleef maar rollen en heb wat schade bij mijn zitje en me ruitje. Maar ach, dat kon erger.
Toen ging maik nog even OP zijn plaat en TEGEN een plaat, net voor startfinish. Dus dat was ook einde oefening voor hem. En patrick die ver voor iedereen was, viel ook nog een keer, maar werd toch 1e.
Ooohja onze Hans is ook nog hard gevallen in de warming up lap. Hans beterschap, want dat kan je wel gebruiken, dacht ik zo.
Het was weer een geslaagde dag. Bedankt iedereen
GRC RR
www.johanracing.webs.com
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

Was weer leuk vandaag en veel nieuwe gezichten gezien, ook leuk om mijn oude vertrouwde beestje te zien rond rijden en hij gaat nog steeds lekker over de baan,de meeste B1 replica's zag je in de pits staan met een ieder zo zijn probleempjes :oops: maar de bike van Nylus(mijn ex bike :wink: ) kwam alleen naar binnen om te tanken. en petje af hoor Niels je reed erg goed over de baan voor de eerste keer :wink:
Helaas kon ik je maatje niet meer helpen om aan de race mee te doen, had nog wel zijn ketting aan elkaar gezet maar bleek toch iets aan de korte kant te zijn. volgende keer beter.

De race bij de jeugd

Ook hier weer wat nieuwe gezichten maar de 2e startrij was voorzien van het "Elite" korps en wel: Nicky, Camillo en Bo (allen Blata's Elite :wink: ) Op de eerste rij stonden Daan, Angelo, en Blauwe yamashi rijder (Tai-chi en 2 B1 replicas) na een mooie start was het weer dringen in bocht 1 en vandaag kwam Bo er direkt uit en lag mooi op plek 2 met de bl yamashi rijder voor zich gevolgd door 3Angelo, 4Camillo,5 Daan en 6Nicky maar voor de eerste brug beklommen moest worden hadden er al wat verschuivingen plaats gevonden. Bij de 1e start finish was de volgorde:
1 Bo, 2 Angelo, 3 Camillo, 4 Bl.yam.rdr. 5 Nicky 6 Daan. Bo had vrij baan en was ook niet meer bij te houden en reed zonder spanning zijn race uit, Tussen Angelo en Camillo was het erg spannend en Camillo was iets sneller maar Angelo hield mooi de deur dicht . Nicky had moeite om de Yamashi rijder voor bij te komen maar het lukt hem uiteindelijk wel maar had te veel achterstand op gelopen om aansluiting te krijgen bij Camillo. Camillo was nog steeds aan het pushen bij Angelo en na enkele tevergeefse pogingen was het eindelijk zover, de druk werd teveel bij Angelo en maakte een klein foutje en die werd genadeloos afgestraft door Camillo. Ondertussen reed Bo cruisend doch geconcentreerd richting het zwart wit geblokt en werd dus weer eens NR1 =D> met een halve baan voorsprong gevolgd door Camillo 2e en Angelo 3e en Nicky 4e de volgorde van de andere rijders heb ik helaas niet meer kunnen zien maar er reden natuurlijk nog heel wat andere boys mee zoals de hapsnap bike van Justin, vorige keer nog bij de snelle boys om vandaag zijn geluk te beproeven bij de rappe kids. Volgende keer beter :wink:

Race voor jong,snel, en oud en versleten :wink:

Ook hier weer één en al spektakel, het begon al in de warm-up lap.
Zijn er al tijd van die showbinkies die zonodig op 1 wiel van de brug afmoeten met gevolg een giga smak op zijn achterste ik zal geen namen noemen maar hij valt in de catogorie O&V (oud en versleten) sorry Hans :wink: is trouwens ook mijn catogorie :cry:
Het zag er even ernstig uit maar toen iemand riep Biertje stond ie al weer :wink:
De race kon beginnen, er werd even duidelijk gemeld door Dannirossi dat we pas weg mochten als alle lichte waren gedoofd maar ondergetekende is een beetje Doof dus vertrok iets te vroeg en werd ook direkt voor een stop en go penalty aan de kant geroepen door Herr Danny :twisted: het verloop van de race was dramatisch en chaotisch door vele val partijen, en zeker niet de minste het waren zware klappers ik denk dat ook een ieder wel een keer plat is gegaan vandaar was het niet zo van belang wie nr 1 en 2 waren maar of je heelhuids de pits kon vinden :wink:

al met al weer een gezellig dagje.
Helaas dinsdag geen rijden maar misschien een idee om naar Antwerpen/Wilrijk te gaan

Groeten Steven
Steven
Gebruikersavatar
nylus
forum gebruiker
Berichten: 1648
Lid geworden op: ma 03 apr 2006, 17:04
Locatie: prinsenbeek

Bericht door nylus »

was weer een mooi dagje. jammer dat er een paar bikes waren door doorgelekt waren :wink:

ik heb lekker kunnen reiden en heb 1 klein schuivertje gemaakt maar geen schade en 1 keer iets te langzaam door de bocht omdat iemand weer snel naar binnen ging waardoor ik even mijn handje nodig had om overend te komen.

het wedstreidje ging me allemaal nog net iets te snel en ik werd volgens mij ook laatste ( op de gene na die uitvielen ) maar ja had ook niet anders verwacht bij de grote en voor de 2e keer in het totaal dat ik op een kartbaan reid. ik wens Hans die hard op zijn plaat ging nog sterkte. was een lelijke val.

hier nog een paar foto's : http://www.mijnalbum.nl/Album=UD3ETWLZ ( ze zijn wel slecht wat mijn pa is geen foto genie :lol: de helft van de foto's heb ik weg gegooit omdat er niks opstond :? te snel denk.

grt niels
http://video.google.nl/videoplay?docid=-849845263071309493
ital biker

Bericht door ital biker »

distefano, wat je had gedaan voor mij erg bedankt in poeldijk kreeg ik hem maar niet goed er op. En ging telkens verkeerd toen ik thuis kwam en hij maakte het in een x goed en ik snapte er niks van daar een uur aan bezig geweest lukte niet. EN thuis in een paar minuten opeens wel. Maar noch heel erg bedankt voor dat je hem er terug heel hebt kunnen maken want nu scheelt het me een ketting. Maar ik trouwens noch een voor de zeker heid kopen voor de volgende dat hij er weer af breekt.
rob polini
forum gebruiker
Berichten: 363
Lid geworden op: vr 27 jan 2006, 22:19
Locatie: rotterdam

zondag

Bericht door rob polini »

hallo race maatjes,ja er waren zeker een paar aardige !CENCUUR! ik weet er alles van,tussen haakjes heren die er als een speer vandoor ging tijdens de race dat was steven,je weet wel de vader van bo maar jullie moeten het hem niet kwalijk nemen hij is namelijk kleuren blind ja dat heb ik vernomen uit betrouwbare bronnen diverse,en steven als je dit leest we zullen aan de wedstrijdleiding vragen of je voortaan een ronde voorsprong krijgt ,dan heb je ook een kans ik zie jullie zondag op poeldijk en als je de klapper van de week wil zien rubriek fotos gemaakt door wilma(doc)kijk uit schokkende beelden mazlllllll.
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
Rob en Camilo

Bericht door Rob en Camilo »

Ja het was zeker weer een geslaagde zondag. Er gebeurde vanalles op het asfalt. Mooie gevechtjes en mooie schuivertjes.
Gelukkig dat de kids onder ons het zogoed als foutloos hebben gedaan. Daar kunnen wij, O&V nog wel wat van leren.
Ik wilde voor het eerst aan de race meedoen, want het liep wel lekker en mijn rondjes gingen steeds beter. Ander tandwiel en koppeling weer goed afgesteld dus dacht ik, nu ga ik ervoor. Maar zoals zo vaak ligt het ongeluk in een klein bochtje.
Wilde de bocht voor start/finish wat harder nemen, maar miste het rempunt met als gevolg een schuiver met flinke klapper. Ketting vast tussen wiel en frame, tandwiel scheef en zitje gebroken. Wat schaafwondjes en een gekneusd ribbetje. Verder niks aan de hand, maar van een race is het niet gekomen. Volgende keer dan maar.
Ik heb wel genoten van de wedstrijdjes bij de kids en zeker bij de O&V jongens. Hopelijk herstellen jullie allemaal snel.

Gr Rob.
Gebruikersavatar
nylus
forum gebruiker
Berichten: 1648
Lid geworden op: ma 03 apr 2006, 17:04
Locatie: prinsenbeek

Bericht door nylus »

nu ik er weer even aan denk trug denk : weet iemand van wie die oranje wuppie was die op de baan lag ? :roll: ik moest toen meteen aan kleine duivel denken :lol:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-849845263071309493
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

Die zag ik ook! :D Helemaal met ze 3e stilstaan om zijn wuppie op te rapen! Echt humor!.. Morgen haal ik maar even nieuwe stepjes en een nieuwe bougiekabel ( was aan me rad. gemolten )!


En inderdaad Stefan, volgende keer beter voor mij. Ik starte achteraan en kon me niet verder wurmen dan 5 en 6. Die reden zulke goede lijnen dat ik er niet voorbij kon( Complimentjes ).. Volgende keer betere uitrusting hoop ik.. (Nieuwe carb en banden..)
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Plaats reactie