17 sept.poeldijk

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dannyrossi46
forum gebruiker
Berichten: 261
Lid geworden op: za 19 nov 2005, 20:37
Locatie: Naaldwijk(ZH)
Contacteer:

17 sept.poeldijk

Bericht door Dannyrossi46 »

het was weer een gezellige en drukke dag met ong. 42 man....

gelukkig waren de meeste die last van de vallende zieke hadden alweer aardig genezen..op een enkeling na dan :wink:

ook Ed met zijn "nieuwe" dm was er, en de bike ziet er goed uit en ook hij heeft lekker zijn rondjes kunnen rijden..

ik zelf ben een keer hard onderuit gegaan door water op de baan van zo'n (CENSUUR) replica...
maar ondankts dat had ik weer een pr kunnen rijden

met de race was ik weer bewust achteraan begonnen om weer eens te kijken hoe ik er voor stond ...
had een goede start en pakte in de eertste paar bochten een paar plaatsen...daarna kwam ik achter Steven/Atse en ???? en daar had ik toch 2 rondes nodig om voorbij te komen waarbij Steven gelijk van mijn ruimte gebruik kon maken om mee te gaan , dus waren we even los en dan maar de jacht naar de kop mannen...
ik zag ze steeds dichter bij komen maar kon niet meer aansluiten.(had ook niet door dat we klaar waren)...al met al alles is weer in orde bij mij dus op naar de dinsdag.kijken of ik Mikey zijn tijd kan evenaren....

het was weer super tot dinsdag
Groetjes
Danny
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

Was weer een leuke racezondag, Bo zat op het begin niet zo lekker in zijn velletje maar ook dat kan wel eens later ging het allemaal wel weer een stuk beter.Er werden weer enkele PR gereden en zelf ook 2sec eraf gereden zit nu op 1:11:16

In de Race moest Bo van achteren vertrekken en ook nog eens zo'n 15sec wachten :twisted: Dat waren 15 lange secondes, maar goed hij ging ervoor en het is niet makkelijk om de andere deelnemers zomaar in tehalen maar na 2 rondes lag hij op de 3e plek en het gat naar de nr. 1 angelo en nr2 Camillo was erg groot, maar werd kleiner en kleiner. eenmaal in het vizier ging het nog beter alleen werd de kleine man iets te overmoedig en nam een bocht iets te hard en raakte met zijn knie de bakken en verloor de controle over zijn bike en was het over. Hij viel op zijn gebleseerde knie(opgelopen met voetbal, levensgevaarlijke sport :twisted:) met de tranen nog in zijn ogen ging de helm weer op en hij was al weer vertrokken en reed de race nog wel uit :wink: Angelo reed als 1e de finish over gevolgd door Camillo die het vandaag niet lukte om angelo voorbij te komen. Klasse hoor Angelo =D>

Afbeelding
The new kids op de Baan
Afbeelding

en dat het voor jong en oud is dat blijkt wel, Albert en Bo samen op de foto er zit maar 60 jaar verschil tussen :shock: en Bo is 7 dus reken uit... :idea: en Albert rijd wekelijks zijn rondjes op 1 van zijn bikes maar zijn paradepaardje is toch zijn Pasini 4takt.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door DiStefano op zo 17 sep 2006, 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Steven
Johan911 rep.
forum gebruiker
Berichten: 717
Lid geworden op: za 31 dec 2005, 18:54
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Johan911 rep. »

het was zeker weer gezellig en best druk. Wat natuurlijk wel gezellig was. heb lekker me rondjes kunnen draaien. Ik had even een moment dat ik een nieuwe tijd voor mijzelf wilde zetten. maar werd vaak opgehouden door iets langzamere. En toen kwam in een ronde tegen waar ik niemand tegenkwam! dus toen ging ervoor en ja hoor... 1:10:63 :D :D
weer een dikke seconde van mijn tijd. 8) Ook mijn vader heeft weer lekker veel van zijn tijd gereden. Heeft nu 1:11:82. ben toch nog sneller dan die ouwe :lol: Ook steven heeft veel van zn tijd gereden. 8)
Toen kwam de race..
het was geen goede race.. werd in het begin lang opgehouden en even later kwamen rob en ik uit de groep en reden een stukje weg. Robbie hield steeds de deur dicht(Ouwe rotzak :lol: maar de laatste ronde had ik hem alsnog te pakken :twisted:

Na het biken zijn we zoals altijd nog even wat gaan drinken, maar vandaag was het iets speciaals!
Onze Teamcaptain wordt Dinsdag 53 jaartjes JONG en dat moet gevierd worden :lol: HANS, GEFELICITEERD !!
Tot volgende week in venray :D
GRC RR
www.johanracing.webs.com
Ed

Bericht door Ed »

Het was weer druk in Poeldijk maar zeker niet te druk,dus er waren geen meerdere groepen nodig.
Was even wennen op de DM,maar het ging vrij snel lekker.
Ik heb eigenlijk pas een paar keer op de nieuwe baan gereden,zeker vergeleken met de meesten bij v/d Ende.
Ik kon nog niet mijn rondetijden bekijken want de ABM teller moet nog een plaatsje krijgen op de DM.
Als nu de remmen het nog eens goed gaan doen dan ben ik happy :D
Er gaan steeds meer mensen hard rond in Poeldijk zo zie je maar (flink veel) oefening ...................................... :P

Helaas is er geen Venray 24 sept. dus mannen niet die kant op rijden volgende week :!:

Gr Ed
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

zie het ook net, waarom had iedereen het er dan over :?:


--------------------------------------------------------------------------------

Op de volgende data kan er in Venray op Circuit de Peel getraint worden van kwart voor 12 tot 6 uur voor de prijs van € 20,00 millieumat en bescherming verplicht.

10 September
1 Oktober
8 Oktober
15 Oktober
29 Oktober
5 November
12 November
19 November
26 November
Steven
Gebruikersavatar
DoC
forum gebruiker
Berichten: 1205
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 19:35
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door DoC »

Was zeker een leuke dag, alleen geen nieuwe pr :(.

Jammer van Venray.
www.Indoorminibike.nl
Gebruikersavatar
Maik WOOFER
forum gebruiker
Berichten: 244
Lid geworden op: di 20 dec 2005, 14:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Maik WOOFER »

Het was niet mijn dag, maar verder heb ik mij kostelijk vermaakt onder het geschreeuw en gebrull van mensen en minibike's.
Hopelijk dinsdag meer gelukkig en hopelijk weer in de 1.07.xxx te gaan rijden.
Eerlijk gezegd voelde ik mij net een 1dagsVLIEG... 1x een goede tijd gereden en daarna kom je er niet meer aan. mmmm :oops: :oops:
Maar van de week even wat onderdelen halen en hopelijk gaat het dan Dinsdag weer beter.

Bedankt iedereen en tot snel weer.

PS: als het geen venray is waar gaan we dan zondags heen?? :D ;) 8)
Te koop [color=green]Blata Elite 14 WRS KIT[/color]; Bike kompleet + ongespoten zitje, tandwiel 6/7 en 66,68,70,72, Stage6 temp/toeremeter, speciale bok. ander filter, Hank koppeling, volledig nagekeken/gereviseerd door Bert.
Rob en Camilo

Bericht door Rob en Camilo »

Het was niet mijn zondag. Ik heb 2 rondjes gedaan en ben er toen maar mee gestopt. Koppeling alweer helemaal op. De zoveelste al. Ga deze week maar de stap naa Hank maken en 2 echte koppelingen halen.
Voor de rest weer genoten als vanouds van onze kleinere mannen. Ze blijven maar rijden met vaak van die leuke groepjes op de baan.
Daar doe ik het eigenlijk voor.
Maar weer een geslaagde zondag.

Gr Rob
Ed

Bericht door Ed »

DiStefano schreef:zie het ook net, waarom had iedereen het er dan over :?:


--------------------------------------------------------------------------------

Op de volgende data kan er in Venray op Circuit de Peel getraint worden van kwart voor 12 tot 6 uur voor de prijs van € 20,00 millieumat en bescherming verplicht.

10 September
1 Oktober
8 Oktober
15 Oktober
29 Oktober
5 November
12 November
19 November
26 November

24 sept. heeft erop gestaan,Steven.
Dat weekeinde is er geloof ik een autorace.
Gr Ed
Johan911 rep.
forum gebruiker
Berichten: 717
Lid geworden op: za 31 dec 2005, 18:54
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Johan911 rep. »

hm.. erg jammer van venray ja :( had echt zin om mn blata eens goed te testen. Is er misschien nog een andere (buiten)baan waar we dan kunnen rijden :?:
GRC RR
www.johanracing.webs.com
Gebruikersavatar
marcodep
forum gebruiker
Berichten: 497
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 09:45
Locatie: den haag

Bericht door marcodep »

ja johan er is amay... is even rijden maar wel leuk



groeten
Gebruikersavatar
Maik WOOFER
forum gebruiker
Berichten: 244
Lid geworden op: di 20 dec 2005, 14:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Maik WOOFER »

marcodep schreef:ja johan er is amay... is even rijden maar wel leuk
groeten
Dus voor een aantal mensen word het dus Amay?

Wie gaan er:
- Marcodep (Auto) (...,.....,...;rijden mee)
-
-
-
Te koop [color=green]Blata Elite 14 WRS KIT[/color]; Bike kompleet + ongespoten zitje, tandwiel 6/7 en 66,68,70,72, Stage6 temp/toeremeter, speciale bok. ander filter, Hank koppeling, volledig nagekeken/gereviseerd door Bert.
Gebruikersavatar
thomas1991
forum gebruiker
Berichten: 3814
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 18:18
Locatie: Tilburg

Bericht door thomas1991 »

Johan911 rep. schreef:hm.. erg jammer van venray ja :( had echt zin om mn blata eens goed te testen. Is er misschien nog een andere (buiten)baan waar we dan kunnen rijden :?:
Mischien een idee om naar veldhoven te komen..?
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
Johan911 rep.
forum gebruiker
Berichten: 717
Lid geworden op: za 31 dec 2005, 18:54
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Johan911 rep. »

ik zal nog even met het hele RRT team overleggen, waar we heen willen gaan.
maar in amay was het toch een wedstrijd ?
GRC RR
www.johanracing.webs.com
Gebruikersavatar
Maik WOOFER
forum gebruiker
Berichten: 244
Lid geworden op: di 20 dec 2005, 14:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Maik WOOFER »

Johan911 rep. schreef:ik zal nog even met het hele RRT team overleggen, waar we heen willen gaan.
maar in amay was het toch een wedstrijd ?
Het word in ieder geval geen amay voor mij.
Te koop [color=green]Blata Elite 14 WRS KIT[/color]; Bike kompleet + ongespoten zitje, tandwiel 6/7 en 66,68,70,72, Stage6 temp/toeremeter, speciale bok. ander filter, Hank koppeling, volledig nagekeken/gereviseerd door Bert.
Plaats reactie