francorchamps 1 - 10 -06

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
marcodep
forum gebruiker
Berichten: 497
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 09:45
Locatie: den haag

francorchamps 1 - 10 -06

Bericht door marcodep »

het was weer zover ... het was tijd voor francorchamps .. de laatste wedstrijd van het jaar in het belgische kampioenschap..

we gingen met een groep van 30 man die kant op ... marcodep en aanbidder peggy - blaaataa leo - polini (bms) michael met aanhang willem - roy met vrouw en site kick jessica - michel yellow bee met trotse cameravrouw jorina - de zwarte ridder adse met zoonlief de snelle johan - rob polini kwam ook aangeraced - dominic met moeders wilma (die motor rijden eng vond ... kijk hier voor in het foto boek - maik woofer en vriendin - verschillende familie leden van roy - mario alias de tuinkabouter ... die zo niet genoemd wil worden in het bijzijn van vrouwelijk schoon... - purdy met dochter en priscilla met man en kind.... en team van vaders rtt hans met patrick en daan .....- en dan om niet te vergeten een van de vaste fans van het minibiken greet en sjaak ... de pa en ma van roy die met een strenge hand dit zooitje onder controle probeer te houden....


zaterdag aangekomen met johan en adse . de bedoeling was dat we zaterdag evt mochten rijden als er niet te veel karts waren ... het zag er goed uit en we mochten misschien na half zes even de baan op . maar na een tragisch ongeval met een duitse karter, die hierbij het leven liet, ging ons test programmaatje niet door ....
dan maar de tenten opzeten en alles klaar maken voor de barbaknoei sávonds. leo kwam sjaak als eerste in ons minibike kamp aan ... en de rest volgende in de uren daarna. ik moet zeggen toen leo de pitbikes uitladen kwam er van het andere werk weinig terecht . iedereen wilde een rondje en wat is het leuk om weer eens op zo'n ding te rijden.
rond zeven uur ging de barbeque aan en iedereen was lekker aan het eten toen ik te horen kreeg ... gaat het kok .... ik keek om en daar was dannyrossi die ook was afgezakt naar belgie ... dus nog meer mensen en meer plezier. het feestgedruis bleef duren tot in de kleine uren...
zondag
het was negen uur en de inschrijvingen waren begonnen ... terug van de keuring was distefano en bo en moeders anita ook aangekomen .. en niet veel later henk .... met de rijders nicky en tony die dag daarvoor ook het nk hadden gereden.
de tijd was daar terug op de baan van francorchamps... na wat uitproberen met tandwielen ben ik op de setting gekomen van 8 / 68... moeilijk de bocht uit maar hard op de rest van het circuit ... ik moet zeggen we hebben allemaal hard en lekker gereden......... de een net wat harder dan de andere..... maar het was leuk ...


iedereen is ook weer heelhuids thuis gekomen... met een paar bekers voor de kids bo tony en nicky hadden een prijs .. goed gedaan jongens en tot ziens ...


groeten marco
Johan911 rep.
forum gebruiker
Berichten: 717
Lid geworden op: za 31 dec 2005, 18:54
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Johan911 rep. »

Dat was Francorchamps.. en het was geweldig. Zaterdag ochtend vertrokken we uit Ridderkerk en reden met Marco en vrouwlief naar belgie en kwamen 3 uur later aan. Jammer genoeg niet kunnen rijden op zaterdag, maar heb wel leren schakelen op de pitbike van Leo. Savonds gingen we BBQen en marco: Het was lekker hoor :wink: . Na de BBQ ging het feest los en hadden een aantal vuurtjes gemaakt. Toen opeens ging het regenen... dat was natuurlijk minder leuk. Veel mensen gingen in de auto of in tentjes slapen en ik sliep in de auto en dat was GEEN succes :lol:.
Zondag ochtend, geen regen!!! Wij blij!! maar de baan was nog wel een beetje nat dus bij de eerste training gleden er vele mensen van de baan.
Daarna was de baan lekker droog en kon het gas er echt helemaal op!
en wat een baan man :shock: echt geweldigg!!!
Moeten we vaker doen mannen. Volgend jaar maar weer :lol:
Iedereen bedankt voor de gezelligheid!!!!!!
tot zondag
GRC RR
www.johanracing.webs.com
rob polini
forum gebruiker
Berichten: 363
Lid geworden op: vr 27 jan 2006, 22:19
Locatie: rotterdam

francorchamps

Bericht door rob polini »

en geloof me mannen dat mannetje kan snurken :twisted:
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
fleur
forum gebruiker
Berichten: 300
Lid geworden op: zo 25 jun 2006, 14:44
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: francorchamps 1 - 10 -06

Bericht door fleur »

[quote="marcodep"]
dominic met moeders wilma (die motor rijden eng vond ...

Zo is het wel genoeg he Marco , :-# :-# :-# :-# :-# :-# :-# , alle begin is eng, ben ik niet gewend zoveel geweld onder me ;) maaaaar ik stapte er wel op, je had later op de dag ook een foto moeten nemen, had je kunnen zien hoe ik ervan genoot, ben uiteindelijk fan geworden van de pitbike.
wilma
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

Ook de Bende van sneijder is verliefd geworden op de baan in het pitoreske stavelot, a.k.a Spa Francorchamps :D en genieten van de snelheid, de race wagens op het grote circuit, de pitbikes waar je van leo zo op mocht klimmen en lekker de buurt mee onveilig kon maken.
Helaas waren we er met de BBQ niet bij had het eigenlijk niet willen missen, maar zaterdag in lelystad had ik ook voor geen goud willen missen, maar de volgende keer zullen we er zeker bij zijn. Ook leuk dat Angelo met vader en moeder erbij waren , en je hoorde Angelo samen met Daan samen het rechte stuk hun machines flink op hun donder geven, schitterend gewoon.
Ik ben bang dat het 1 vd laatste mooie weekenden vh jaar zijn geweest en dat we dus weer ff moeten teren op de schitterende foto's die Miss Wilma en Peggy hebben geschoten. Maar zodra het weer kan moeten we zeker weer op pad gaan.

TwasTOP :wink:

Gr. Steven,Bo en Anita
Steven
nismocoupe

Bericht door nismocoupe »

Francorchamps als belg gezegd zijnde een der favorieten en die bij velen steeds een vaste stek krijgt op de kalender.
Ik zelf was er niet bij maar het grote circuit kan me meer bekoren dan het kartcircuit hoewel ik het grote enkel via pc (GTR) heb kunnen bewonderen.

Grtz en tof dat jullie steeds weer de moeite doen om af te zakken naar België
Plaats reactie