Minbike 5 november pke Echt

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Andreas
forum gebruiker
Berichten: 1478
Lid geworden op: za 05 aug 2006, 14:34
Locatie: Roermond
Contacteer:

Minbike 5 november pke Echt

Bericht door Andreas »

Nou nou het was me weer een dagje had problemen met bike hij stoterde steeds op het rechte stuk kon niet op full speed komen en daarna werd het nog erger maarja heb wel nog beetje lekker kunnen rijden beetje met me broer zitten kloten hihihi maarja het was weer leuk dagje en oja mike met die zwarte blata had recor nog verbroken van danny 8)
Gebruikersavatar
Hawk
forum gebruiker
Berichten: 804
Lid geworden op: zo 08 okt 2006, 13:58
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Hawk »

Ja was weer een erg gave dag ! Jammer dat Jos er niet was (waarom eigenlijk niet?). Maar heb eindelijk een beetje goed kunnen rijden. Heb veel aan me bochtentechniek kunnen werken en ik moet zeggen dat dit erg goed ging. Wel trok hij nog niet echt door naar de hoge toeren maar kon het veld nog erg goed bijhouden.

Bij de gevorderden waren weer heel wat snelle jongens; was een genot om dit te zien. Mike was inderdaad erg snel. En Danny zat er volgens mij echt niet veel als het al iets was achter, zijn echt 2 razend snelle gasten.

Dus kort gezegd: Snelle dag...zie vooruit naar een volgende keer !
Gebruikersavatar
dragonfly
forum gebruiker
Berichten: 723
Lid geworden op: ma 10 jul 2006, 17:47
Locatie: het warme maastricht
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

voor mijn iets minder 2 heats gereden daarna een plof .bike niet meer aan de praat te krijgen thuis aankomen toch maar blokje uitelkaar gehaald
bleek de zuigerveer gebroken te zijn met het gevolg tot de cilinder helemaal beschadigd is maarja mag de pret niet drukken volgende keer ben ik weer erbij
Laatst gewijzigd door dragonfly op zo 05 nov 2006, 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
Gebruikersavatar
Andreas
forum gebruiker
Berichten: 1478
Lid geworden op: za 05 aug 2006, 14:34
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Andreas »

Jaaa Mrrrmrrr Superbike MMr MMr :wink:
Gebruikersavatar
dragonfly
forum gebruiker
Berichten: 723
Lid geworden op: ma 10 jul 2006, 17:47
Locatie: het warme maastricht
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

pfff
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
Gebruikersavatar
Andreas
forum gebruiker
Berichten: 1478
Lid geworden op: za 05 aug 2006, 14:34
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Andreas »

Hahahahaha
Gebruikersavatar
royal
forum gebruiker
Berichten: 906
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 16:01
Locatie: Bladel

Bericht door royal »

Ook ik had panne, mijn voortandwieltje was afgebroken na een zachte botsing (en toen mijn voet tegen de ketting gekomen). Helaas kon ik het voortandwiel niet vervangen vanwege het niet bestaan van gereedschap om een chinees voortandwiel te demonteren. Je kunt geen gereedschap om/over het moertje aan de achterkant van het voortandwiel krijgen. Maar goed, bedenk ik wel iets op, komt goed...

Verder had ik een groter achtertandwiel gemonteerd. De bike was echt razend snel vandaag! Het eerste uur reed ik weer te lomp en onhandig zoals meestal het geval is, wat resulteerd in valpartijen. Het uur erna ging goed :D

Tot over 2 weken
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

Zo ook weer thuis.

Was zeker een gaaf dagje. Lekker gezellig met veel rijders. Danny moest vandaag in het begin wel even wennen aan de remmen, want hij had nieuwe hydrolische remmen erop. zelf had ik het goed naar me zin totdat in de laatste heat mijn koppelings huis vastsloeg. Bleek het boutje van de koppeling losgelopen te zijn. Is al weer gemaakt dus dat is al opgelost.

verder was het mooi om te zien hoe Mike het record van Danny afpakte tijdens de pauze en alleen op de baan. Danny had staan 32,6 en Mike dook er onderdoor met 32.3. Dus mooi gedaan Mike. Tijdens de heats waren ze ook mooi aan elkaar gewaagd door samen 32,5 te rijden waar de vader van Mike volgens mij een foto van maakte.
Maar............ aan het einde van het rijden keken we de tijden nog eens na om te zien hoeveel nu wat scheelde en wat bleek....... Danny had een mooie vrije ronde gehad waar hij blijkbaar eens flink gas kon geven en bleek wel dat hij aan de remmen gewend was. Waarom nou hij had een tijd neer gezet van 32.07 dus 32 rond.

Tja het ronde record blijft dus in handen van Danny en niet van Mike.
Hieronder een gedeelte van de uitdraai met de beste tijden van de week. Met Danny als aanvoerder van de lijst.

Afbeelding

Dus proficiat Danny. Toch ook een mooi rondje neer gezet.

Op naar de volgende keer.

Groetjes Twan
Laatst gewijzigd door Twan op zo 05 nov 2006, 17:32, 2 keer totaal gewijzigd.
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
dragonfly
forum gebruiker
Berichten: 723
Lid geworden op: ma 10 jul 2006, 17:47
Locatie: het warme maastricht
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

was ff bij mij langs gekomen ik had wel dat gereedschap of anders de volgende keer ff bij de pits waar twan was die hebben alles.
gewoon vragen iedereen ken je wel helpen
vandaag ook iemand geholpen met clipon
[/list]
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
Gebruikersavatar
royal
forum gebruiker
Berichten: 906
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 16:01
Locatie: Bladel

Bericht door royal »

dragonfly schreef:was ff bij mij langs gekomen ik had wel dat gereedschap of anders de volgende keer ff bij de pits waar twan was die hebben alles.
gewoon vragen iedereen ken je wel helpen
vandaag ook iemand geholpen met clipon
[/list]
Ik zal wel eens een foto maken, dan ken je zien wat ik bedoel...Er is totaal geen ruimte om iets over het moertje heen te doen.

Wat had die jonge trouwens die op het begin gevallen was? Ik zag er een paar man naartoe rennen.
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

Achteraf bleek het gelukkig de schrik te zijn.

schaaf wondje meer gelukkig niet.
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
steef1
forum gebruiker
Berichten: 1526
Lid geworden op: di 26 jul 2005, 20:39
Locatie: Maastricht. pole position

Bericht door steef1 »

Ik vond het ook wel leuk. Jammer dat mijn carb ineens verstopt zat en daarna neit meer gereden heb maarja. Volgende keer beter. De komende tijd zal ik alleen niet meer in de hal te zien zijn om te rijden ivm geld om te rijden ik wil nu gaan sparen voor een pak en nieuwe minibike. :roll:
YZ250F
Gebruikersavatar
Hawk
forum gebruiker
Berichten: 804
Lid geworden op: zo 08 okt 2006, 13:58
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Hawk »

Wow ik wist dat Mike en Danny erg snel bezig waren en de laatste heat zag ik nog op het bord dat ze identieke tijden hadden gereden. Maar ze zijn echt aan elkaar gewaagd.

Was zoals ik zei al een erg snelle dag ! Heb er echt van genoten en kan niet wachten tot over 2 weken waar ik weer zal proberen er te zijn !
Navy Green
forum gebruiker
Berichten: 620
Lid geworden op: za 27 mei 2006, 23:31
Locatie: Bunde

Bericht door Navy Green »

ben vandaag ook mijn nieuwe bike gaan uittesten, alleen moest veel aan de bike wennen en kwam niet goed op gang, maar kijk weer uit naar devolgende keer 8) .
Gebruikersavatar
Andreas
forum gebruiker
Berichten: 1478
Lid geworden op: za 05 aug 2006, 14:34
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Andreas »

Tja die van mij stoterde ook liep ook egt niet lekker maarja had vandaag ook een botsing in de tweede bocht vanaf start zaten ze op hoopje stil en ik zag ze op laatste moment knal ik achter op een man met mijn helm in de rug van hem hihihi nu zie je nog is warvoor een helm goed is dus NIET zonder helm rijden :)


mvgtjes Andreas
Plaats reactie