Kerst Race Poeldijk

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Haagse MiniGuus

Kerst Race Poeldijk

Bericht door Haagse MiniGuus »

Zo het zit er weer op het was me het dagje wel.
vroeg opstaan en gelijk vol gas aan de gang nog een hoop te doen.
Na het een en ander te hebben besproken nog even vlug de baan verandere,vlug een brieffing en van start voor de een verliep de dag goed voor een ander weer wat minder dat zou je altijd hebben het iedereen naar de zin maken gaat gewoon niet.
Maar zoals altijd was het voor de organitatie toch een geslaagde dag.
Er zijn toch nog een paar mensen die ik wil bedanken,Fam De Ruiter van ver gekomen maar ook gelijk helpen top.Marco Dep belde al van tevoren dat hij wilde helpen bedankt Marco.Albert,Leo Rehorst en V/d Ende Racing Inn bedankt voor de prijzen.En als laatste natuurlijk Hans,Mike Woofer,en Mickel voor het helpen op de baan.
Voor de rest moeten jullie zelf maar een verslag doen van de wedstrijd,
Prettige Kerstdagen en de beste wensen voor 2007.
Haagse MiniGuus.
Gebruikersavatar
#Jordy Rossi#
forum gebruiker
Berichten: 2493
Lid geworden op: zo 10 sep 2006, 21:44
Locatie: Uieland
Contacteer:

Bericht door #Jordy Rossi# »

ja het was mn dagje wel :D
van de 18e plek naar de 3e plek :wink:
en nog een bker erbij samen met mueslireep :!:

en mensen die alemaal een beker hebben gewoon gefeliciteerd he !!
vooral de 2 winnaars van de dag
en guus jij ook fijne kerstdagen he en alle andere ook natuurlijk :wink:

Jr
DSF-Patrick schreef:

Ik burn op mijn velg!
Gebruikersavatar
Hans Blata B1 nr 50+ RRT
forum gebruiker
Berichten: 69
Lid geworden op: wo 15 nov 2006, 16:59
Locatie: zuihholland

24 dec.

Bericht door Hans Blata B1 nr 50+ RRT »

Guus en alle andere die zich vandaag hebben ingezet om ons weer een fantastiese RACEDAG te geven en dat zonder enige echte valpartij. ( inciedenten =; )

Wij danken U.

Het was een fijne dag ze hebben goed gereden en gepresteerd. :wink:


Wij hopen dat er weer snel iemand op staat , en zie geroepen voelt om het stokje van je over te nemen Guus . =D>

Namens het hele RRT team - Rob, Atse, John, Daan en Patrick . =D> =D> =D>

(die overgens met 3 bekers en nog wat andere prijzen naar huis gingen )
Johan911 rep.
forum gebruiker
Berichten: 717
Lid geworden op: za 31 dec 2005, 18:54
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Johan911 rep. »

Er waren maar weinig man die van veraf zijn gekomen. Ik had op meer gehoopt. Bij de kwalificatie kwam ik er met een 2e tijd uitrollen bij de A klasse, wat me nogal verbaasde, maar dat vond ik niet erg :P Bij de 1e manche gingen michael en martin al snel langs me en maakten zo een grote gat en zo was ook de eindstand 1e patrick 2e michael 3e martin en 4e ik.
2e manche: Ik mocht weer vanaf positie 2 vertrekken, maar moest alweer michael voor laten gaan en toen lifte martin lekker mee met hem :lol: maar dit keer kon ik bij z'n achterwiel blijven en na een tijd had ik weer mijn 3e positie terug en toen viel martin en toen kwam ik als 3e over de finish.
3e manche: Weer het zelfde verhaal, maar dit keer kon ik martin voor blijven, geloof ik ( ik weet het niet meer :lol: ) En na een tijd kreeg martin problemen met z'n koppeling en kon zo een gat slaan en werd in de 3e manche 3e. Eindstand: Patrick 1, Michael 2, Johan 3, martin 4. Maaaaarr het was wel geluk dat martin was gevallen enzo. Want hij is zeker wel sneller dan ik. En D'angelo, gefeliciteerd met je 1e plek in de B klasse!!
Organisatie, guus, wilma en iedereen die verder nog heeft geholpen, bedankt voor het voltooien was deze race dag! BEDANKT
en iedereen fijne dagen toegewenst van de Familie Heijman
GRC RR
www.johanracing.webs.com
martje

Bericht door martje »

hallo allemaal,na dat we venmorgen vroeg waren vertrokken kwamen we aan in poeldijk,eerlijk gezegt wat meer opkomst verwacht maar dat mocht de pret niet drukken,het was heel gezellig eerst de kwalificatie een 3de tijd eerste manche ook een derde plek de 2de manche een paar kleine foutjes en m,n plek werd onmiddelijk ingenomen door johan die vandaag erg snel was een leuke strijd,de derde manche lag ik derde de tweede man viel waar ik tegen aan reed toen ik mijn race wou vervolgen deed m,n koppeling heel raar zakte steeds helemaal terug in toeren en wou niet echt op gang komen(denk dat veertje klem gezeten heeft ofzo)
kwam daarna weer dichterbij johan maar werd uit eindelijk 4de best jammer maar gun het johan ook wel was vandaag gewoon erg goed en we hebben gewoon een leuke dag gehad vandaag toch nog een beker tot de volgende race :D
fleur
forum gebruiker
Berichten: 300
Lid geworden op: zo 25 jun 2006, 14:44
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door fleur »

O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:)

Dames, heren,

Ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen, en bedankt voor de weer leuke wedstrijd, afgelopen zondag.

KOMENDE DINSDAG, 26 DECEMBER, IS ER GEEN MINIBIKEN OP POELDIJK.

groetjes,
wilma :wink:
fleur
forum gebruiker
Berichten: 300
Lid geworden op: zo 25 jun 2006, 14:44
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door fleur »

Foto's van de kerstrace staan op de indoorminibikesite.

groetjes,
wilma :wink:
Gebruikersavatar
Maik WOOFER
forum gebruiker
Berichten: 244
Lid geworden op: di 20 dec 2005, 14:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Maik WOOFER »

Iedereen bedankt voor de Leuke KerstRace en nog prettige dagen en alvast een gelukkig 2007...

Gegroet,
Maik WOOFER
Te koop [color=green]Blata Elite 14 WRS KIT[/color]; Bike kompleet + ongespoten zitje, tandwiel 6/7 en 66,68,70,72, Stage6 temp/toeremeter, speciale bok. ander filter, Hank koppeling, volledig nagekeken/gereviseerd door Bert.
Plaats reactie