berlikum 7 01 07

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
minibike team assen
nieuwe gebruiker
Berichten: 22
Lid geworden op: ma 23 okt 2006, 11:21
Locatie: assen

berlikum 7 01 07

Bericht door minibike team assen »

ja ja hier een verslagje vandaag ware we ff op berlikum wel een baan waar je aan moet wennen eerst wat koppling probleempjes gehad ma na een paar keer op draaie ging ie wel niet goed maja roel loos was er ook melanie,fam jansen was ook van de partij was niet zo druk wel lekker rijde zo par ongelukjes hier en daar was een leuke baan maar smal en jaa melanie voor you je reed goed !!!!!! hhahah groeten minibike assen!!!!
Gebruikersavatar
rkpdude
forum gebruiker
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 21:56
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Bericht door rkpdude »

Ik heb het vanmiddag een tijdje bekeken, de strijd tussen melanie (15) en de choco prins (25) . Melanie rijdend op een puch met +- 7pk, en levi op een blata b1 modified klasse.

kortom, Melanie super gereden, die blata heeft zich dik in het zweet gewerkt, maar kwam er niet langs..... :D


BTW, melanie, hoest met die grijns op je gezicht?????
Laatst gewijzigd door rkpdude op zo 07 jan 2007, 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..:shock:
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
Gebruikersavatar
minibike team assen
nieuwe gebruiker
Berichten: 22
Lid geworden op: ma 23 okt 2006, 11:21
Locatie: assen

Bericht door minibike team assen »

rkpdude schreef:Ik heb het vanmiddag een tijdje bekeken, de strijd tussen melanie (15) en de choco prins (25) . Melanie rijdend op een puch met +- 7pk, en levi op een blata b1 modified klasse.

kortom, Melanie super gereden, die blata heeft zich dik in het zweet gewerkt, maar kwam niet er niet langs..... :D


BTW, melanie, hoest met die grijns op je gezicht?????
wuhahahahah jaja ik weet het nu wel boys hahahahahahaha :wink:
Plaats reactie