Echt 21-01-07

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Echt 21-01-07

Bericht door Twan »

Zo wat een gaaf dagje was het weer. De kids hadden het erg naar hun zin. het kon niet hard genoeg gaan. Maar ja ook de Blata Quad heeft zijn grenzen. :lol:
ik heb zelf lekker kunnen gassen. Ging niet verkeerd. gelukkig mijn kapwerk niet beschadigd deze keer dus dat valt mee.
mooi om te zien dat er steeds meer nieuwe rijders bij komen en dat je weer eens wat gezichten achter de forum namen ziet.

Al met al een zeer geslaagd dagje.

Gr Twan
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
Hawk
forum gebruiker
Berichten: 804
Lid geworden op: zo 08 okt 2006, 13:58
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Hawk »

Zo nu ook al wat huiswerk af haha....

Maar goed ja vanmorgen had ik niet kunnen starten zonder gereedschap van Twan en hulp van Richard van Alphen; me ketting was namelijk te lang nadat ik gisteravond een kleiner achtertandwiel erop had gedaan.
Dus jongens: BEDANKT !! :lol:

Vandaag me nieuwe velg met lagers en een lekkere PMT T41 bandje kunnen testen; toch hebben ze echt beter grip dan me oude Sava's !!
Had 1 vette crash waar ik tegen de railing kwam en over me stuur vloog haha maar gelukkig was er geen lichamelijke of materiële schade bij mij en de Blata B1 rijder (geloof dat hij Andy heet).
Verder heb ik weer wat kluswerk voor thuis maar heb toch wel lekker kunnen rijden. Gevorderen bevalt me echt stuk beter :wink:

Vandaag inderdaad weer een paar nieuwe geizchtjes achter de MSN-namen gezien. Jammer dat o.a. Victor, Dragonfly en NavyGreen vroeger weg moesten.

Verder hoop ik dat ik er over 2 weken weer bij kan zijn met de nieuwe trials zeg maar om wedstrijden te gaan rijden....En me bike dan ook es goed aan de test onder te laten gaan :twisted:
Gebruikersavatar
dragonfly
forum gebruiker
Berichten: 723
Lid geworden op: ma 10 jul 2006, 17:47
Locatie: het warme maastricht
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

tjonge ik heb weinig te zeggen alleen tot mijn koppeling weer de geest gaf
:cry: :cry: dus nu eens opzoek na een heleeeeeee goed koppeling tis nu al de 2de wat ik de soep in laat lopen pfff verder lekker gesleuteld vandaag rijen kwam er niet van :cry:
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
Los Limbos

Bericht door Los Limbos »

Iki vond het zeker leuk om te zien allemaal en stond dan ook te popelen om zelf te gaan rijden. Maar ja dat kan pas na volgende week want dan ga ik mijn bike halen bij Niels (TNTNelis)
ow ja En Twan bedankt voor de gastvrijheid :D 8) :roll:

gr
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

dragonfly schreef:tjonge ik heb weinig te zeggen alleen tot mijn koppeling weer de geest gaf
:cry: :cry: dus nu eens opzoek na een heleeeeeee goed koppeling tis nu al de 2de wat ik de soep in laat lopen pfff verder lekker gesleuteld vandaag rijen kwam er niet van :cry:
Goed afstellen zoiets he...
Wat voor koppeling had je ??
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Navy Green
forum gebruiker
Berichten: 620
Lid geworden op: za 27 mei 2006, 23:31
Locatie: Bunde

Bericht door Navy Green »

was weer een leuke dag vandaag. heb lekker kunnen rijden en het tempo tempo steeds iets opgevoerd. ook wel eem paar keer gevallen, maar dat hoort erbij :lol: . de laaste heat ben ik alleen eerder weg gegaan omdat mijn sproeier weer vertopt zat :x .
maar volgende keer ben ik er weer bij, en dan een wedstrijdje :twisted:
jarno_blata_23

Bericht door jarno_blata_23 »

eey,

Bij mij ging het vandaag heeeeel erg goed.
Ik begon nu erg goed het vermogen van de nieuwe WRS te voelen en ben een paar keer de strijd aan gegaan met een paar snellere rijders zoals Twan maar die waren me toch nog te snel. :lol:
Ik ben er de volgende keer ook weer bij :lol:

Wel een heel leuk dagje weer!

Gr Jarno #23
Gebruikersavatar
Hawk
forum gebruiker
Berichten: 804
Lid geworden op: zo 08 okt 2006, 13:58
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Hawk »

jarno_blata_23 schreef:eey,

Bij mij ging het vandaag heeeeel erg goed.
Ik begon nu erg goed het vermogen van de nieuwe WRS te voelen en ben een paar keer de strijd aan gegaan met een paar snellere rijders zoals Twan maar die waren me toch nog te snel. :lol:
Ik ben er de volgende keer ook weer bij :lol:

Wel een heel leuk dagje weer!

Gr Jarno #23
Heb ik gemerkt ja dat je verdomd snel was: vorige keer hield ik je best bij maar vandaag echt niet lol; liet je netjes langs :lol:
Ben benieuwd of ik tegen je mag racen of dat je in een hogere klasse komt :wink:
Gebruikersavatar
dragonfly
forum gebruiker
Berichten: 723
Lid geworden op: ma 10 jul 2006, 17:47
Locatie: het warme maastricht
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

ruud schreef:
dragonfly schreef:tjonge ik heb weinig te zeggen alleen tot mijn koppeling weer de geest gaf
:cry: :cry: dus nu eens opzoek na een heleeeeeee goed koppeling tis nu al de 2de wat ik de soep in laat lopen pfff verder lekker gesleuteld vandaag rijen kwam er niet van :cry:
Goed afstellen zoiets he...
Wat voor koppeling had je ??
de eerste was een zochi en de 2de polini allemaal 2 beens ik ga nu eens een 3 beens proberen (was een tip van twan ) :wink:
Laatst gewijzigd door dragonfly op zo 21 jan 2007, 21:26, 3 keer totaal gewijzigd.
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
Gebruikersavatar
jeroen31
forum gebruiker
Berichten: 180
Lid geworden op: do 26 okt 2006, 18:23

vandaag

Bericht door jeroen31 »

het ging vandaag zeer goed, een keer gereden met geen probleemen ging heel goed
hij is eens goed onder handen genomen door de DOKTER (hank)
en het is buiten gewoon goed gegaan dus.
maar het beginners groepje was toch moeilijk en laat me nu dan ook inschrijven voor de g.v dus rijd wat lekkerder en nu twan gezien en kom er toch een oude zuip maat naar boven van de steeg te leunen leuk toch maar ja zo zie je maar de wereld maar klein is
maar verder toppie vandaag en op naar nog meer top dagen
vriendelijke groet jeroen
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Re: vandaag

Bericht door Twan »

jeroen31 schreef:nu twan gezien en kom er toch een oude zuip maat naar boven van de steeg te leunen
Waar is die tijd gebleven zeg. Maar wel meer dan genoeg gezopen toen der tijd zeg.
Maar zo zie je maar dat de hobby toch altijd ergens goed voor is. Al is het maar om oude bekende tegen te komen.

Wat ik ook wel lachen vond was de zelfbouw puchg met hand versnelling aan het stuur. Dat zag er leuk uit.
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
DaWitteTonni
forum gebruiker
Berichten: 391
Lid geworden op: di 12 sep 2006, 10:21
Locatie: Bocholt
Contacteer:

Bericht door DaWitteTonni »

Ik was tot ik naar Echt ging maar 3x ooit gevallen
maar nu ben ik gewoon de tel kwijt
de bandjes waren gescheurd hij zat vast vd warmte en had nog minder dan 0.00% grip
mja paar nieuwe bandjes en dan is het gefixt
heb ook wat gezichten gezien achter de forum namen

Grtz Victor
[url=http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/2096035.html][img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/11/14/1258199160-690.jpg[/img][/url]
Grtz Victor
Navy Green
forum gebruiker
Berichten: 620
Lid geworden op: za 27 mei 2006, 23:31
Locatie: Bunde

Bericht door Navy Green »

Wat ik ook wel lachen vond was de zelfbouw puchg met hand versnelling aan het stuur. Dat zag er leuk uit.

dit was een kreidler blokje volgensmij, maar zag er in iedergeval leuk uit :lol:
jarno_blata_23

Bericht door jarno_blata_23 »

Hawk schreef:
jarno_blata_23 schreef:eey,

Bij mij ging het vandaag heeeeel erg goed.
Ik begon nu erg goed het vermogen van de nieuwe WRS te voelen en ben een paar keer de strijd aan gegaan met een paar snellere rijders zoals Twan maar die waren me toch nog te snel. :lol:
Ik ben er de volgende keer ook weer bij :lol:

Wel een heel leuk dagje weer!

Gr Jarno #23
Heb ik gemerkt ja dat je verdomd snel was: vorige keer hield ik je best bij maar vandaag echt niet lol; liet je netjes langs :lol:
Ben benieuwd of ik tegen je mag racen of dat je in een hogere klasse komt :wink:
Jah Hawk het ging vandaag erg goed met mij:D
Jij reed ook zeker niet verkeerd!
Maar het kan nog sneller :twisted:

Gr Jarno #23
Gebruikersavatar
Hawk
forum gebruiker
Berichten: 804
Lid geworden op: zo 08 okt 2006, 13:58
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Hawk »

jarno_blata_23 schreef:
Hawk schreef:
jarno_blata_23 schreef:eey,

Bij mij ging het vandaag heeeeel erg goed.
Ik begon nu erg goed het vermogen van de nieuwe WRS te voelen en ben een paar keer de strijd aan gegaan met een paar snellere rijders zoals Twan maar die waren me toch nog te snel. :lol:
Ik ben er de volgende keer ook weer bij :lol:

Wel een heel leuk dagje weer!

Gr Jarno #23
Heb ik gemerkt ja dat je verdomd snel was: vorige keer hield ik je best bij maar vandaag echt niet lol; liet je netjes langs :lol:
Ben benieuwd of ik tegen je mag racen of dat je in een hogere klasse komt :wink:
Jah Hawk het ging vandaag erg goed met mij:D
Jij reed ook zeker niet verkeerd!
Maar het kan nog sneller :twisted:

Gr Jarno #23
Ik ga nu deze 2 weken weer wat sleutelen...hoop dus dat ik volgende keer tegen je kan racen in de wedstrijd...

Zie je op de baan :wink:
Plaats reactie