Echt 21-01-07

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Pocketbike-PKE Echt
forum gebruiker
Berichten: 178
Lid geworden op: vr 22 sep 2006, 08:02
Locatie: Echt
Contacteer:

Bericht door Pocketbike-PKE Echt »

Zondag was weer een fijne dag. Zeker om weer zoveel rijders te zien. Dat is toch waar we het elke keer weer voor doen.
Het begint zolang een gewoonte te worden dat er gemiddeld zo'n 60 rijders komen rijden.

Voor mij dan ook een aanleiding om meer personeel op de baan te hebben en ook de portofoons te gebruiken. We hebben dit nu tweemaal gedaan en ik moet zeggen dat er nog sneller gereageerd kan worden op een valpartij.

Er was in het begin een aardige schuiver op de brug. Na een schaafwond behandelt te hebben is toch weer alles goed gekomen.
Tja... die dingen gebeuren nu eenmaal als je vol gas de brug over wil rijden.
Verder heb ik al meermalen aangekondigd dat er rekening mee gehouden moet worden dat kokende bikes direct van de baan afgehaald dienen te worden. Dit is zondag zeer goed opgelost door de bikes direct op de banden of blokken te zetten. Een aantal bikes hadden de nodige problemen met de koeling. Water op de baan is levensgevaarlijk voor alle rijders.

Wegens het groot aantal rijders ben ik van plan om nog meer plaats beschikbaar te stellen voor het parkeren van de bikes. De ruimte voor de grote rolpoort zal gebruikt kunnen worden. Mocht deze plaats nog niet genoeg ruimt opbrengen dan ben ik van plan om het kijkend publiek uit de pitsttraat te houden zodat we een dubbele rij minibikes kunnen plaatsen. een rij aan de muur zoals nu en een rij langs de vangrail. Dit alleen in uiterste noodgevallen.

Dan hoop ik dat iedereen zijn of haar bike klaar heeft voor de wedstrijd op 4 februari zodat we er weer een hele mooie en gezellige dag van kunnen maken.

succes allemaal,

Rob, Twan en Ruud.
Laatst gewijzigd door Pocketbike-PKE Echt op ma 22 jan 2007, 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
[b]Organisatie : Rob Mulder
Spreekstalmeester : Twan Vullings[/b]
Gebruikersavatar
Hawk
forum gebruiker
Berichten: 804
Lid geworden op: zo 08 okt 2006, 13:58
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Hawk »

Inderdaad Rob; viel me al op dat jou mensen Portofoons op hadden. Was inderdaad zeer handig daar er snel op konden worden getreed !
Dit doen jullie nog steeds erg goed.....

Het idee om de ruimte voor de grote rolpoort vrij te maken vind ik een zeer goeie daar dit mooie plekken ook zijn :lol: Ik zou het alleen jammer vinden als het kijkend publiek weg zou moeten en dat we dan de bikes dubbel parker want ik denk dat het dan wat krap wordt.

Trouwens de baan; wordt die om een tijd omgebouwd of blijft die gewoon zo? Niet dat het geen leuke baan is hoor, maar afwisseling is nooit weg :wink:

Nogmaals Rob; je team doet hun werk erg goed. Daardoor verdienen jullie het ook wel dat we met zo veel man komen.

Tot 4 februari :wink:
Gebruikersavatar
Pocketbike-PKE Echt
forum gebruiker
Berichten: 178
Lid geworden op: vr 22 sep 2006, 08:02
Locatie: Echt
Contacteer:

Bericht door Pocketbike-PKE Echt »

Hawk schreef:Inderdaad Rob; viel me al op dat jou mensen Portofoons op hadden. Was inderdaad zeer handig daar er snel op konden worden getreed !
Dit doen jullie nog steeds erg goed.....

Het idee om de ruimte voor de grote rolpoort vrij te maken vind ik een zeer goeie daar dit mooie plekken ook zijn :lol: Ik zou het alleen jammer vinden als het kijkend publiek weg zou moeten en dat we dan de bikes dubbel parker want ik denk dat het dan wat krap wordt.

Trouwens de baan; wordt die om een tijd omgebouwd of blijft die gewoon zo? Niet dat het geen leuke baan is hoor, maar afwisseling is nooit weg :wink:

Nogmaals Rob; je team doet hun werk erg goed. Daardoor verdienen jullie het ook wel dat we met zo veel man komen.

Tot 4 februari :wink:
De dubbele rij in de pitstraat is echt het laatste wat ik wil. Eerst maar eens de ruimte voor de poort gebruiken. De baan ligt al bijna 3 jaar zo en die blijft voorlopig zo liggen. Het is niet alleen voor de minibikes een mooie baan, ook voor de karts is deze baan prima. Niet te snel en niet te technisch, anders gebeuren er ongelukken en dat willen we juist voorkomen.
[/b]
[b]Organisatie : Rob Mulder
Spreekstalmeester : Twan Vullings[/b]
kreidler power

Bericht door kreidler power »

Navy Green schreef:
Wat ik ook wel lachen vond was de zelfbouw puchg met hand versnelling aan het stuur. Dat zag er leuk uit.

dit was een kreidler blokje volgensmij, maar zag er in iedergeval leuk uit :lol:
idd het is ene kreidler blok ik was het namenlijk :lol: reed er voor de 1e keer op ene kartbaan ging redelijk goed vond ik maar wel 4 x gevallen :oops: ochja het hoord erbij ma voor de rest was het egt super leuk 8) :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Hawk
forum gebruiker
Berichten: 804
Lid geworden op: zo 08 okt 2006, 13:58
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Hawk »

Hhaha ja we keken met lachende gezichten naar je :lol:
Maar je hobbelde soms wel raar...waar lag dat dan aan ??

Wel leuke bike :D
kreidler power

Bericht door kreidler power »

Hawk schreef:Hhaha ja we keken met lachende gezichten naar je :lol:
Maar je hobbelde soms wel raar...waar lag dat dan aan ??

Wel leuke bike :D
voorwiel niet helemaal in balans licht er ene beetje scheef op maar krijg je bijna niet recht maar ben waarschijnlijk in de toekomst van plan om 6.5 inch bandjes eronder te leggen ( ook 1 probleem was iets et dicht bij de grond soms raakte het blok de grond vooral na het rechte stuk ben ik paar keer gevallen :roll: )
Gebruikersavatar
Pocketbike-PKE Echt
forum gebruiker
Berichten: 178
Lid geworden op: vr 22 sep 2006, 08:02
Locatie: Echt
Contacteer:

Bericht door Pocketbike-PKE Echt »

Het was mooi om te zien wat voor verschillende bikes er allemaal reden.

Die schakelbike was toch wel een toppertje, dat je daarmee overweg kan op een indoorbaan, dat vind ik toch wel knap hoor.

Sinds kort is het echt een mengelmoes van bikes.
Van bamibikes tot DM, en zelfs mini-motard, een zijspan en nog een paar quads.
Leuk om te zien, zolang het maar minibikes blijven. Midibikes moeten we echt zien weg te houden, dat wordt te gevaarlijk.

Ben benieuwd wat er de volgende keer weer allemaal bij is.
Oh ja.. er zijn al 18 inschrijvingen voor de wedstrijden op 4 feb.
[b]Organisatie : Rob Mulder
Spreekstalmeester : Twan Vullings[/b]
Merlin

Bericht door Merlin »

Pocketbike-PKE Echt schreef: Leuk om te zien, zolang het maar minibikes blijven. Midibikes moeten we echt zien weg te houden, dat wordt te gevaarlijk.
Hoi Rob :) , je bedoelt waarschijnlijk de bikes met grotere wielen, want bijvoorbeeld Twan's DM is een midi...Dat scheelt maar een centimeter of 10 hoogte met een mini. In feite zijn alle "modified" klasse bikes, midibikes.

Dit om verwarring te voorkomen :lol:
Groet, Wal
Gebruikersavatar
Pocketbike-PKE Echt
forum gebruiker
Berichten: 178
Lid geworden op: vr 22 sep 2006, 08:02
Locatie: Echt
Contacteer:

Bericht door Pocketbike-PKE Echt »

Merlin schreef:
Pocketbike-PKE Echt schreef: Leuk om te zien, zolang het maar minibikes blijven. Midibikes moeten we echt zien weg te houden, dat wordt te gevaarlijk.
Hoi Rob :) , je bedoelt waarschijnlijk de bikes met grotere wielen, want bijvoorbeeld Twan's DM is een midi...Dat scheelt maar een centimeter of 10 hoogte met een mini. In feite zijn alle "modified" klasse bikes, midibikes.

Dit om verwarring te voorkomen :lol:
Groet, Wal
#-o Oke, bedankt
[b]Organisatie : Rob Mulder
Spreekstalmeester : Twan Vullings[/b]
Gebruikersavatar
DaWitteTonni
forum gebruiker
Berichten: 391
Lid geworden op: di 12 sep 2006, 10:21
Locatie: Bocholt
Contacteer:

Bericht door DaWitteTonni »

Maxi bikes dus

Grtz bijdehandje :P
[url=http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/2096035.html][img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/11/14/1258199160-690.jpg[/img][/url]
Grtz Victor
jarno_blata_23

Bericht door jarno_blata_23 »

iemand foto's ??

Gr Jarno #23
kreidler power

Bericht door kreidler power »

hier alvast un foto :lol:

http://img221.imageshack.us/my.php?imag ... 000lg1.jpg

ik kan maar geen goede site vinde waar ik me filmpjes kan uploaden :cry: putfile enz dat werkt niet egt fijn vind ik vaak problemen mee :x
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

\/Ídžø® schreef:Maxi bikes dus

Grtz bijdehandje :P
midibike's dus.

grtz corrigerend bijdehandje nr. 2
Gebruikersavatar
Daantjuh#36
forum gebruiker
Berichten: 883
Lid geworden op: do 08 jun 2006, 17:21
Locatie: wassenaar

Bericht door Daantjuh#36 »

kleine_duivel schreef:
\/Ídžø® schreef:Maxi bikes dus

Grtz bijdehandje :P
midibike's dus.

grtz corrigerend bijdehandje nr. 2
Maxi bikes dus

grtz corrigerend bijdehandje nr. 3
Pasini Midi Bizeta 40cc 5p.
[img]http://i125.photobucket.com/albums/p77/hayabusa1234/PasiniMPR.gif[/img]
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

hayabusa123 schreef:
kleine_duivel schreef:
\/Ídžø® schreef:Maxi bikes dus

Grtz bijdehandje :P
midibike's dus.

grtz corrigerend bijdehandje nr. 2
Maxi bikes dus

grtz corrigerend bijdehandje nr. 3
edit:

http://img262.imageshack.us/my.php?imag ... genrq7.png

eigenwijs...
Laatst gewijzigd door kleine_duivel op za 27 jan 2007, 13:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie