Poeldijk 18 febr..

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
chrisje

Poeldijk 18 febr..

Bericht door chrisje »

Ik had niks te doen dus ik denk.. doe dit maar
Ik weet neit waar ik moet beginnen dus begin ik bij het begin..
We kwamen daar dus met ze alle aan.
en we gingen rijden.. :lol:
dus ik me chinees starten.. en rijden na 10 rondjes ong ff de pit in..
zie ik ineens de benzine uit me vlotterbakje spuiten..
dus wij dat bakje openmaken.. weer dicht.. nog lekken .. dat hebben we 3 keer gedaan dat open en dicht.. maar hij bleef lekken en er zat nergens vuil (uit onze ogen gezien )..
Dus ik was het zat me stiefpa opgebeld en me blata opgehaald...
die lekte neit :lol:
toen ik daar kwam zat ik een beetje te kijken en zag ik bo met rob een soort van wedstrijdje doen.. was leuk om te zien maar wie er nou heeft gewonnen ??? :?:
Naa daarna gewoon lekker getraint ..
en toen het wedstrijdje .. wij allemaal staan klaar voor de start af ik nicki bo en rob voorop .. en uiteindelijk kwam rob voor nicki dus toen zat ik achter nicki.. na ong 6 rondjes eindelijk ingehaald dus op naar rob.. maar die kon iki nergens vinden.. want die was al een stukje verder..
dus na een tijdje kom ik bij de flyovers zie ik rob daar ineens stil staan :?: dus daar ging ik voorbij .. dus stond ik 2e
Bo nergens te bekkennen .. toen was het afgelopen en was bo 1ste ik 2e geloof ik nicki 3e en rob weet ik neit want die stond stil op de fly over.. :P
Naja datt was het

Mvg chrisje
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

De bedoeling was om vandaag in Nijverdal te gaan rijden maar door omstandigheden konden we niet ver van huis gaan rijden. eigenlijk zouden we niet gaan rijden maar vanochtend kriebelde het toch weer en vertrokken we richting Poeldijk. Aangekomen op de baan was het niet druk en er werd in 1 groep gereden. Bo Ging lekker rond en al snel kwam zijn maatje Nicky de baan op met zijn splinternieuwe GRC RX wat een mooi ding zeg :lol: en hebben ze met zijn tweetjes lekker gereden.

het duo Bo en Rob, a.k.a.(der alte,robpolini,snake) waren lekker aan het strijden en de Snake had zijn handen vol aan die kleine doerak met zijn 3.8pktjes :wink: alleen had Bo de pech dat de achterliggers hem niet gunstig gezind waren en moest dus steeds naar de Snake toe rijden en dat ging zeer goed.

Bij de start van de race pakte Bo meteen de kop en heeft die ook niet meer afgestaan, de strijd om de 2e 3e en 4e plaats was een stuk spannender eerst nicky 2e toen Rob daarna Chris. Tja ik zal die ouwe snake maar eens een tip geven :idea: je bike loopt niet op water dus gooi er iets in waar die mooi op loopt het begint met ben... en eindigt op...zine :wink: Maar ouwe je bike loopt als een zonnetje hoor wederom hulde aan dr Bert :P

Dinsdag zijn we weer aanwezig want dan is de minibikeDM show van Mike :wink:
Steven
rob polini
forum gebruiker
Berichten: 363
Lid geworden op: vr 27 jan 2006, 22:19
Locatie: rotterdam

geslaagd

Bericht door rob polini »

ja het was weer ouderwets gezellig een paar nieuwe gezichten en weer een paar oude,(leeftijd)OPNIEUW,ja het was leuk naar een paar weken van afwezigheid was ik er weer blata zijn hart is weer gemaakt,door de docter,was weer even wennen en even voorzichtig inrijden en dat ging goed,lekker rustig,totdat de fatman en zijn kleine pikkie aankwamen lopen he jullie zoeden toch naar nijverdal gaan,ja zei de fatman als jij er niet bij bent snake dan is er toch niks aan dus daarom rijden we hier vandaag,moet zeggen ik denk dat ze bo iedere ochtend vol spuiten met red bull want dat was weer wat even lekker wezen trappen met bo en het kleine duiveltje zit nu regelmatig gewoon naast je en dat met dat kleine beetje pk grote klasse bo bo ja en toen de race,omdat het niet zo druk was hebben ze alles doormekaar laten rijden,bo,nicky,snake op de eerste strart rij en weg waren we kleine bo was als eerste weg gevold door nicky,nadat ik nicky eindelijk had ingehaald(klasse nicky)ging ik achter dat volgespoten red bull mannetje aan nu dat kan je vergeten,volgens mij rijd die met 15 pk sjonge jonge weg was die ik dacht,ja dan maar tweede,beter iets dan niets,totdat mijn wrs zei je hebt niet getankt..en aangezien ik ook niet meer zo piepjong bent en er niet lopend achter aan wou ben ik maar naar de pits gelopen en heb de wedstrijd langs de kant ver gezien,wilma en doc bedankt weer voor het regelen. tot een dinsdag mazll
Laatst gewijzigd door rob polini op zo 18 feb 2007, 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
chrisje

Bericht door chrisje »

Distefano ?? ik 4e? en ik lag voor Nicky ?? raar .. en rob was tog in de pit ?
:P

chrisje
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

Bij de start van de race pakte Bo meteen de kop en heeft die ook niet meer afgestaan, de strijd om de 2e 3e en 4e plaats was een stuk spannender eerst nicky 2e toen Rob daarna Chris. Tja ik zal die ouwe snake maar eens een tip geven je bike loopt niet op water dus gooi er iets in waar die mooi op loopt het begint met ben... en eindigt op...zine Maar ouwe je bike loopt als een zonnetje hoor wederom hulde aan dr Bert


chrisje schreef:Distefano ?? ik 4e? en ik lag voor Nicky ?? raar .. en rob was tog in de pit ?
:P

chrisje
Bedoel er mee te zeggen dat een ieder van jullie een keer op 2 heeft gereden en jij als laatste dus ook als 2e bent geeindigd. dus niet als 4e :!:

Wat ik al na de race tegen je zei , je rijd steeds beter en sneller... netjes hoor.

Groetjes
Steven
chrisje

Bericht door chrisje »

OOOOo nu snap ik het haha..
Ja sorry verkeerd gelezen
En bedankt..
Ik zie je miss volgende keer en dan ook rijdent???
chrisje :wink: :wink:
Gebruikersavatar
#Jordy Rossi#
forum gebruiker
Berichten: 2493
Lid geworden op: zo 10 sep 2006, 21:44
Locatie: Uieland
Contacteer:

Bericht door #Jordy Rossi# »

Hooligans wat maakt ut uit :lol: :lol:

t is voor de lol :roll: toch.. :P
en zie de meeste wel dinsdag

jr
DSF-Patrick schreef:

Ik burn op mijn velg!
Gebruikersavatar
TheRockit
forum gebruiker
Berichten: 306
Lid geworden op: di 24 jan 2006, 20:22
Locatie: 020
Contacteer:

Bericht door TheRockit »

Ze zouden Redbull moeten verbieden !! ha ha ha
nou zeg wat ging dat mannetje hard zeg!
Erg gezellig vandaag..
misschien tot volgende week!!

TheRockit..

911 Replica(s)
http://www.therockit.demon.nl/index1.html
chrisje

Bericht door chrisje »

:P :P :P Ik ben ff naar de winkel redbull halen mensen doeii :lol: :P
Gebruikersavatar
#Jordy Rossi#
forum gebruiker
Berichten: 2493
Lid geworden op: zo 10 sep 2006, 21:44
Locatie: Uieland
Contacteer:

Bericht door #Jordy Rossi# »

chrisje schreef::P :P :P Ik ben ff naar de winkel redbull halen mensen doeii :lol: :P
]

so he

die is droog :-s

niemand harde klapper gemaakt?

jr
DSF-Patrick schreef:

Ik burn op mijn velg!
chrisje

Bericht door chrisje »

ook nog iets leuks te zeggen soms ?
nee niemand is gevallen ik nam wel de bocht te dicht op de blokken das ging ik er tegen aan.. moet je wel echt chris voor heten maarja.. binne 2 sec zatk weer op me bike 8)
verder niemand zien vallen eigenlijk
Plaats reactie