Poeldijk 25 febr.

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
chrisje

Poeldijk 25 febr.

Bericht door chrisje »

We kwamen met ze alleen Op de baan aan en toen moest ik ff naar rob ze nieuwe kap kijken !! :twisted: Mooi rob
Na toen gingen we dus rijden en ik ging wel lekker...
weer 2 keer lulig maar wel heel zacht met net 5 kmpu gevallen..

Jordy rossi was went geloof ik ook wel aardig aan ze bike toch jor :wink: :?:

Het was gewoon weer een gezellig dagje in poeldijk en ik geloof dat johan als ik me neit vergis het wedsrijdje weer won..

naa groetjes racing chrisje :oops: :roll: :wink: :wink: :wink:
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Jep, het was een gezellige dag! Ben al aardig gewend aan me bike. Ondanks dat toch lekker hard op me plaat gegaan tijdens de wedstrijd. Zelf een paar schrammen en de radiateur lekte. Ff nakijken maar weer.

Heb lekker gereden!

Mzzl

Yves
RaceBeest

Bericht door RaceBeest »

Heb ook lekker gereden!
aleen trekte voor geen meter aleen het eerste rondje.
koppeling is stuk, moet dus een andere voor komen
daardoor trekte die vooor geeen ene meter!
Mocht nu wel bij de snellere rijden hoewel dat wel druk was.
voor de rest was het erg leuk
Hoop er weer snel te zijn met niewe (Hk?) koppeling :twisted:
Gebruikersavatar
Daantjuh#36
forum gebruiker
Berichten: 883
Lid geworden op: do 08 jun 2006, 17:21
Locatie: wassenaar

Bericht door Daantjuh#36 »

heb wel redelijk me rondjes kunnen rijden :P
ging wel minder goed als dinsdag daarvoor
komt waarschijnlijk ook door me pak die is losser
even wennen enzo maar komt goed :P

groeten :wink:
Pasini Midi Bizeta 40cc 5p.
[img]http://i125.photobucket.com/albums/p77/hayabusa1234/PasiniMPR.gif[/img]
Gebruikersavatar
marcodep
forum gebruiker
Berichten: 497
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 09:45
Locatie: den haag

Bericht door marcodep »

lekker kunnen rijden en zeker leuk kunnen racen.. ik kom er wel in .. het was supergezellig en ik zie jullie volgende week allemaal weer....


leuk om tijdens de wedstrijd johan 44 seconden bij zijn ouwe weg te zien rijden .....


tot volgende week
Laatst gewijzigd door marcodep op zo 25 feb 2007, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Just Bo
forum gebruiker
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 22:46

Bericht door Just Bo »

Afgelopen dinsdag samen met mijn racemaatje "diangelo" snelle tijden gereden(1:10:14) en dus gingen we vandaag vol goede moed naar vd ende want de 1:09:... moest er in zitten vandaag.
Na een paar rondjes warm te hebben gereden reed ik al snel in het spoor van Di angelo en dat ging over en weer, einde vd heat stond ie er dan de 1:09:72 :lol: enkele heats later ging het weer ietsjes harder en reden we 1:09:31 tot bijna op het eind we helemaal los waren en we allebei een 1:08:51 op de klok hadden staan :shock: :lol: :lol:

:cry: in de laatste heat gleed mijn achterkant weg en werd ik gelanceerd van mijn bike en kwam ik hard ten val. mijn bike had ook schade opgelopen en kon nog net op tijd voor de race gemaakt worden.
Maar tijdens de race bleef mijn gas hangen en had nog wel de schrik van de val in me zitten. het duurde ook ff voordat ik lekker in de race kwam en ben uiteindelijk toch nog 4e geworden ondanks de brutale inhaalactie van Atse Heijmann (ik lag 2er) :twisted: maar ik zal voortaan beter opletten en dat zal het je niet meer lukken hoor :wink:

Volgende week zal ik er niet zijn ik wordt en vier dan mijn 8e verjaardag, liefst zou ik lekker gaan minibiken. maar dat zal helaas denk ik niet gaan.
ga nog wel even zeuren vd week...

Groetjes Bo
Groetjes Bo


Pasini MPR 4Takt
Honda NSF100
Sponsored by:
Modius
GiGaboorbedrijf
Bo-MotorOil
Johan911 rep.
forum gebruiker
Berichten: 717
Lid geworden op: za 31 dec 2005, 18:54
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Johan911 rep. »

ja heb ook wel lekker gereden, was vandaag iets brutaler met inhalen als de andere keren denk ik, maar dat kan komen omdat het best druk was in die groep..
En doordat het druk was kon ik niet echt scherpe tijden rijden, maar na een rondje achter bo gereden te hebben in de wedstrijd en heb toen inhaalde had ik vrije baan en kon me op mijn tijd concentreren. En zo had toch nog een 1:06:45 gereden , ben ik wel tevreden mee, maar niet mijn PR, geloof ik. Na het rijden waren de oudjes aan het vergaderen.. maar na al die uren zijn ze er noooog niet uit :evil: dus moeten ze volgende week weeeeer bij elkaar komen en dat betekend dat we weeeer naar poeldijk moeten... ben ik daar blij mee :?: :?: NEEEEEEE :(
nouja.. tot volgende week...
GRC RR
www.johanracing.webs.com
Gebruikersavatar
#Jordy Rossi#
forum gebruiker
Berichten: 2493
Lid geworden op: zo 10 sep 2006, 21:44
Locatie: Uieland
Contacteer:

Bericht door #Jordy Rossi# »

jaja was mn dagje wel na de val van dinsdag maar mn enkel deed nog pijn maar ik heb volop kunnen genieten
eerst ff rijden maar koppeling deed het niet goed, dus ff afgesteld enz

en toen ree er 3 bikes achter me ik vol gassen enz en ben ze wel lekker kwijt geraakt 8)
en mn tijd zal ook rond de 1:09 :roll: zitten maar ik rij nu voor de 2e keer dus ff snel transponder regelen :twisted:

Tot volgende week :? :? :lol:

jr
DSF-Patrick schreef:

Ik burn op mijn velg!
rob polini
forum gebruiker
Berichten: 363
Lid geworden op: vr 27 jan 2006, 22:19
Locatie: rotterdam

poeldijk

Bericht door rob polini »

Ja de zondag eigenlijk de beste dag van de week ,behalve het opstaan dat is alyijd een probleem,maar als we gaan minibiken gaat het opstaan alyijd net iets beter,maar goed,zeker weer een gezellige dag met de jongens,en meisjes,gelukkig lekker druk het voordeel daar van is dat we gesplits gaan en moeten rijden,nl de snelle en de iets mindere snelle,wat mijn wel opvalt is dat de wat mindere snelle groep toch wel erg klein wordt,dus dat houd in dat ze het allemaal toch doorgaan krijgen het spelletje minibiken,het vrije rijden ging na een paar spoeier aanpassingen wel weer lekker,ja dat jonge spul hoef je niet meer achterna te gaan die worden toch te snel ze moeten maar gauw nmc gaan rijden het liefs op zondag dan zijn die oudjes tenminste weer de snelst,ik heb in de wandelgangen gehoord dat er weer een race aanzittekomen de PAASRACE.de wijze mannen en wijze vrouwen hebben al een beetje zitten vergaderen,het hele A>TEAM was aanwezig,voor degene die niet bekent de leden van het a.team,zal ik ze even voorstellen.B.A dat is steven,vader van bo bo,haniball,dat is ikke zei de gek rob pollini der alte en de snake,zo dat is er uit,face is johan de zoon van die oude atse,met bijnaam de zwarte ridder en in het a.team is hij ja je snapt het al MURDOCK HAHAHA OVER DE PAASRACE HOORT IEDEREEN BINNEKORT MEER,even over de race van vandaag kort en krachtig ik kon het niet bijhouden en ben vijfde geworden,ik wil iniedergeval wilma even bedanken voor de inzet want zij gaat het stokje overnemen met nog een paar hulpjes nl het indoorminibike,maar daar later meer over.iniedergeval weer bedankt voor de gezellige zondag en tot ziens.mazll snake hahaha :D
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

Goed gesproken hoor Hannibal [-(

Groetjes
Steven
Plaats reactie