11-03 Minibiken @ Stein/Elsloo

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hawk
forum gebruiker
Berichten: 804
Lid geworden op: zo 08 okt 2006, 13:58
Locatie: Roermond
Contacteer:

11-03 Minibiken @ Stein/Elsloo

Bericht door Hawk »

Hallo medebikers,

Ik doe een verslag over de baan in Stein/Elsloo. Ja die baan waar veel kritiek over is geweest. Navy Green is vorige week daar eens wezen kijken en vond dat je daar goed kon biken. Dus vandaag ben ik met mijn broertje er maar eens naar toe gegaan want gelukkig had ik de auto smiddags wel.

Om een uur of half 2 daar aangekomen eens rondgekeken en er waren al een 8 tal bikers (Schat ik). Ik kon in het begin echt niet uitmaken hoe de baan liep. Maar nadat we onze spulletjes hadden neergezet en hadden betaald zijn we maar eens in de achtervolging gegaan. En als je eenmaal op de baan rijdt zie je precies waar je heen moet.
Het is dan ook wel een uitdagende baan...er zitten 2 leuke rechte stukken in. Ook zitten er een paar tricky bochtjes in. Het gehele circuitje is redelijk lang; geschatte rondetijd 25 sec.

Wij hadden het dus erg naar onze zin. Ik zou zeggen dat mensen die interesse hebben gewoon eens moeten komen kijken.
Over de ondergrond: het zijn geen kinderkopjes. Zijn zeg maar gewoon bakstenen en ik moet eerlijk toegeven: het had super grip, ik kon gewoon knee-downs maken en gleed totaal niet weg.
Enigste kleine (echt klein) min-puntje wat ik kan bedenken is dat het een beetje hobbelig kan zijn..maar daar merk je eigenlijk weinig van.

Wij hebben ook wat foto's gemaakt; kijk maar even op onze site: http://www.minibiketeam-zuid.tk

En ja heerlijk weer dus je kon ook lekker zonnen :wink: Maar de volgende keer ben ik dus weer aanwezig. Zou leuk zijn als mensen ook eens kwamen kijken of zelfs meereden. Het is erg makkelijk te vinden.

Geef het een kans mensen en kraak het niet gelijk af. Maar goed dit is mijn verslag :wink: Ik had echt een top dag !

Groetjes,
Daniel en Minibiketeam-Zuid
Gebruikersavatar
steef1
forum gebruiker
Berichten: 1526
Lid geworden op: di 26 jul 2005, 20:39
Locatie: Maastricht. pole position

Bericht door steef1 »

En zo is het Daniel.

Ik kwam wat later rond een uur of 3 half 4 daar aan. Toen waren er ook nog een stuk of 8 bikers.

Ik me klaar gemaakt om mn bike te starten goed en lekker kunnen rijden. Lekker met Daniel hard gereden naar mijn idee.

Wel jammer dat op het laatste mijn waterpomp kering stuk ging maarja toen nog maar even wat gepraat en toen ook maar richting huis gegaan.

Ik ga er zeker nog een keertje rijden.
YZ250F
Gebruikersavatar
Andreas
forum gebruiker
Berichten: 1478
Lid geworden op: za 05 aug 2006, 14:34
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Andreas »

Ja het was toppie dag begin liep me bike eindelijk es super ! kon goed rijden het is ook toppie baantje daar en de mensen van baan zijn ook heel aardig ! gewoon mooi daggie met zon alles jammer genoeg liep de bike op het einde egt niet goed zoals gewoonlijk lekte hij water maarja heb wel nog beetje kunnen rijde en ben ook nog op me bek gegaan hahaha ! daarna heb ik niet meer op me bike gereden maar me broer was zo aardig die heeft mij nog eff op zij bike laten rijden dit was mijn verslag ! we komen zeker weer trug naar stein !!!!!!!


Mvg Andreas Broertje van hawk 8)
Navy Green
forum gebruiker
Berichten: 620
Lid geworden op: za 27 mei 2006, 23:31
Locatie: Bunde

Bericht door Navy Green »

zoals iedereen al zij, er word dus gewoon een leuke baan uigezet. ook heb je meer dan genoeg grip op de klinkers die er liggen. dus voor de mensen uit zuid limburg is het een ideaal baantje :wink: .

al met al dus een leuke dag gehad, en zeker voor herhaling vatbaar :D
Plaats reactie