Stadskanaal 17mrt

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Stadskanaal 17mrt

Bericht door DiStefano »

Vandaag was het dan zover, de eerste echte kennismaking met het racegebeuren van de RAP.

6u van huis gegaan en onderweg werd het donkerder en natter en bij aankomst werd dus ook maar besloten om de slicks te ruilen voor het regenschoeisel.
Bo had nog nooit in de regen gereden en was dus erg wennen en zoals velen was hem een glijpartij ook niet bespaard gebleven. Maar dit mocht de pret niet drukken en reed vrolijk weer verder.
Op de testbank bleek het motortje toch vol adrenaline te zitten en kwam uit op 5,5 pk en dat zijn er dus 2 teveel :cry: maar we hebben het kunnen terug brengen naar 3,6 pk :lol:

Tijdens de Kwalificatie ging het nog niet helemaal naar wens, de 36,.. was goed voor een 6e tijd, heb de tandwiel verhoudingen en sproeier iets aangepast en in de 1e race ging het al iets beter maar door een stuurfoutje verloor Bo een aantal plekken en eindigde op plek 6 of 7.

2e race ging stukken beter , hij was iets minder lief geworden en durfde dus meer en reed heel veel goed en heel veel dicht en zelfs er voorbij, zo kon ik hem weer :lol: en van 6 naar 3 gereden en op de finish Micke Bouwman nog van de 2e plaats kunnen beroven. met zijn snelste tijd van 31.2

Bo zijn maatjes in de Klasse 2 hadden het ook zwaar Camillo een paar keer naar de grond gegaan, en reed per ongeluk ook nog iemand van de baan waardoor hij zelf ook lelijk ten val kwam. Di Angelo ging steeds harder en harder en is van de 17e plaats als 11e geindigd in een zeer sterk bezet veld.

We hebben het prima naar ons zin gehad en mijn grote dank gaat uit naar Alex Schoots voor het lenen van zijn mooie Hebo tent Supr hoor Alex :wink:

Groeten
Steven
Gebruikersavatar
#Jordy Rossi#
forum gebruiker
Berichten: 2493
Lid geworden op: zo 10 sep 2006, 21:44
Locatie: Uieland
Contacteer:

Bericht door #Jordy Rossi# »

:shock:

zie dat mn kleinde grote snelle vriend het wel naar zn zin heb gehad maar
dus is wel goed verlopen op de nadelen na ?

ik zal ook wel eens komen kijken als het wat warmer is 8)

en steven
daarna zeker naar de mac geweest ?

jr
DSF-Patrick schreef:

Ik burn op mijn velg!
Gebruikersavatar
paulo
forum gebruiker
Berichten: 569
Lid geworden op: zo 25 jun 2006, 16:51
Locatie: alphen aan de rijn

Bericht door paulo »

zo bo dat is goed :D nu moet ik zaterdag het doen :twisted: :wink:
martini mr-r
08/sen open
dm racing team noord

Bericht door dm racing team noord »

was wer een leuk dagje maar het seizoen moet nog beginnen

groeten

team dm nederland
Gebruikersavatar
pascalvr6
forum gebruiker
Berichten: 253
Lid geworden op: wo 14 dec 2005, 02:26
Locatie: amersfoort
Contacteer:

Bericht door pascalvr6 »

Hey zo is dat benno,top gereden gisteren =D>
Ik zie je in zwolle groetjes pascal
GTA racing team
2 de plaats nederlands kampioenschap 2007 40cc open
1ste plaats, kampioen van ned50cc open 2008
1ste plaats kampioen van ned50cc open 2009
belgie's kampioen 50 cc open 2009
mijn site http://gtaracing.come2me.nl/
Gebruikersavatar
jp23-rossi
forum gebruiker
Berichten: 164
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 18:18
Locatie: grunn
Contacteer:

Bericht door jp23-rossi »

het was een leuke maar koude dag en de motor liep klote op de test bank maar 3.7 pk mag 4.5 pk hebben dus veel sleutelen voor m,n vader #-o
DSF # 8
NK 2012 3e standaard 40
jarno_blata_23

Bericht door jarno_blata_23 »

eey,

Het was een leuk dagje!
Ik was er vrijdag avond al maar toen was het nog niet zo druk. Het rijden ging best wel goed! het was alleen een beetje twijfelachtig met het weer. of we nu met slicks of met regenbanden moesten rijden. Ik heb de 1e race met een achterband slick gereden en een regenband voor maar dat liep niet zo goed. Meteen na de start begon het te regenen en ging ik dus onderuit. Na een zware valpartij van iemand in de 2e ronde werd de race stil gelegd en mochten we opnieuw starten maar ik stond binnen mijn band te verwisselen en heb daardoor maar 9e ronden gereden. Maar het ging over het algemeen erg goed! Zoals het er nu uitziet heb ik me gekwalificeerd!
Ik heb alweer zin in de 1e wedstrijd en hopelijk kom ik de 30e ook naar zwolle:D

Gr Jarno #23 www.jarno23.tk
blatapower1989

Bericht door blatapower1989 »

jah het was een mooie dagje echt het weer was niej te voorspellen maar ja volgende week ben ik aan de beurt hopelijk is het dan droog of van mijn mag het heel hard gaan regenen :lol: maar dat zie ik volgende week wel de 24e :D Gr JoZeF *geen sponsor* Racing Team :lol: :lol:
Plaats reactie