poeldijk 25.03.07

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
chrisje

poeldijk 25.03.07

Bericht door chrisje »

nou ik weet niet waar ik moet beginne dus ik begin met een klapper :P
nou zover ik zag kwam het kleine jonge met ze bike ineens van de fly-over naar beneden rollen ..
verder noch wel wat mensen gevallen maar ook heel lekker gereden.. en marco met die filmcamera achter op ze bike..
er zijn veel fotos gemaakt.. en was een leuke dag ,,
Chrisje
Gebruikersavatar
PENFAST
forum gebruiker
Berichten: 396
Lid geworden op: ma 05 jun 2006, 19:53
Locatie: wassenaar

Bericht door PENFAST »

was weer een leuk dagje vandaag en hopen dat iemand die veel gemaakte foto's ff post :lol:
GRC RR: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=296852#296852
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Heb zelf een lichte !CENCUUR! gemaakt op een fly-over. Verder lekker gereden tijdens de race!
rob polini
forum gebruiker
Berichten: 363
Lid geworden op: vr 27 jan 2006, 22:19
Locatie: rotterdam

Re: poeldijk 25.03.07

Bericht door rob polini »

chrisje schreef:nou ik weet niet waar ik moet beginne dus ik begin met een klapper :P
nou zover ik zag kwam het kleine jonge met ze bike ineens van de fly-over naar beneden rollen ..
verder noch wel wat mensen gevallen maar ook heel lekker gereden.. en marco met die filmcamera achter op ze bike..
er zijn veel fotos gemaakt.. en was een leuke dag ,,
Chrisje
Ja poeldijk toch elke zondag weer wat aparts,mooi weer dat wel vandaar dat het ook niet zo erg druk was,mischien toch wel een hoop minibikers naar buiten toe,volgende week zal het wel heeeeeel erg stil zijn ,want de meeste gaan naar spa toe,ik kan helaas niet ivm me werk zondag ben ik in iedergeval op poeldijk om de boel een beetje te regelen met nog een paar oud gedienden.
Ik wil in iedergeval iedereen die naar spa gaat veel plezier wensen en heel terugkomen
Zo en nu poeldijk,ja de jeugdige rijders van het forum,ik gaat een paar namen noemen daan,chrisje,jordy,die zouden die oude lullen er wel even van afrijden,ja op het forum kan je dat wel vertellen,maar het moet op de baan nog maar gebeuren,nee dus de ene smoes na de andere,koppeling kapot,zit niet lekker in me vel,me ristrictor is er net uit enz enz,en ook een mooie ja ik ben pas dertien ja en ik 52 dus geen gel..... gewoon gaan,ik heb ze niet meer gezien jammer.tijdens de race reed daan van het rrt team een erg sterke wedstrijd klasse daan daar achter chrisje en angelyas en op de eerste plaats ,,,,,,ja die oude man,met meer als een halve ronde voorsprong bleef het gas hangen van de snake.sorry mannen(die stonden te vlaggen)was geen aanslag op jullie maar de gasnaald wilde waarschijnlijk een eigen leven gaan leiden,maar na een kleine glijpartij stond ik weer op en daar ging dat oude gebakje weer,en ruimschoots gewonnen,maar poeldijkers het aller belangrijkste is dat we met ze allen het naar ons zin hebben,jammer van camillo zat niet lekker op zijn bikie volgende keer beter camillo.
Jongens en tegewordig ook meisjes was weer gezellig en marco weer bedankt voor die geweldige opname met de camera aan de blazeta vastgebonden top.mazlll de snake je weet wel die oude l...l .
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
Gebruikersavatar
Daantjuh#36
forum gebruiker
Berichten: 883
Lid geworden op: do 08 jun 2006, 17:21
Locatie: wassenaar

Bericht door Daantjuh#36 »

ja rob stoere praatjes van je :twisted: :P
heb nu al zin in volgende week op franchorchamps :D
bike liep weer goed, maar ging niet egt lekker met me zelf vandaag :?
maja volgende keer beter hoop ik :P
Pasini Midi Bizeta 40cc 5p.
[img]http://i125.photobucket.com/albums/p77/hayabusa1234/PasiniMPR.gif[/img]
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

Het was weer een gezellige boel lees ik :lol: En ouwe ben trots op je hoor, heb ik toch een beetje mee kunnen helpen aan je overwinning(Tandwiel) en er werd weer met de camera gegoocheld, knippen en plakken op de bike , ja daar krijg je leuke beelden van :shock:
Helaas moesten wij verstek laten gaan, want op zo'n mooie zonnige zondag gaat de voorkeur toch uit naar de buitenlucht en dit keer werd het Genk ondanks de vervelende karts toch heerlijk gereden en prima naar ons zin gehad. Ook Tony(vader van Diangelo) vond er niks vervelends aan want lekker op terras met een groot glas bier die bloedsnelle racekarts te bewonderen.... gewoon genieten.

Volgende week zullen we er helaas ook niet zijn want dan staat Zwolle op programma en zondag misschien Spa maar met de paasrace zijn we present.

Groeten
Steven
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

Tsja. Ik kan ook een heel verhaal gaan vertellen, maar het was weer een standaard dag voor justin. BIJNA de hele dag afgereden ( record :P ) wat vind ik zelf wel redelijk ging.
Maar Jahoór, m'n bike deed waar die goed in is: me in de steek laten.
Cilinderpest gescheurd :( , Beetje veel compresie :P .

Dankzij Jordy had ik na zo'n 2 uur al een nieuwe, net gemonteerd, testen, Pleurt er een schroef uit me koppelingshuis. Van de week een doosje schroeven halen..
Volgende week ben ik er weer en de Paasrace ook.
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
fleur
forum gebruiker
Berichten: 300
Lid geworden op: zo 25 jun 2006, 14:44
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door fleur »

Ondanks (dankzij) dat ik niet heb gereden, was het voor mij weer een geslaagde dag.

Heel veel dank aan allen die vandaag weer hebben meegeholpen, vlaggers, fotografen, rijders, technici, barmensen, ouders en wie ik heb vergeten ...

groetjes,
wilma :wink:
Plaats reactie