Brugge Belg. Kampioenschap

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Brugge Belg. Kampioenschap

Bericht door DiStefano »

En de heupen zaten goed in het zadel,
Bo ging de strijd goed aan met de belgen en liet weer zien dat hij zeker niet voor de snelle jongens onder hoeft te doen. Zijn belgische race maatje " Livio loi die ook het NK rijd" was vandaag heer en meester en met zijn bloedsnelle GRC reed hij het hele veld aan diggelen. In Marche en famenne kon Bo hem nog net voor blijven maar vandaag moest Bo zijn plek afstaan. Ook Michael Verbrugge reed mee en op Texel was er ook al een mooie strijd tussen Bo en Michael maar vandaag lukte het Michael niet en kwam ten val bij de start.
Vandaag reden de junioren samen met de junioren + zeg maar de nederlandse junioren A en B en livio en Bo eindigde op plek 2 en 4 totaal en in hun eigen klasse dus als 1 en 2.

De 2e race werd verreden op een kletsnatte baan en de regen kwam met bakken uit de belgische hemel, D angelo en Bo vinden het niet erg om er in te rijden en gingen er ook geheel voor.
Angelo als derde geindigd in de 1e race wilde dus iets goed maken en Bo zijn opdracht was om Livio voor te blijven maar dat was een onbegonnen zaak, Angelo probeerde Bo in te halen en dat lukte ook , alleen Bo pakte hem direkt weer terug, een ronde later maakte Angelo toch een rem fout en gleed onderuit. Bo had geen druk meer van achteren en Livio was al te ver weg, dus ging voor safe, totdat Livio zijn motor het even begaf en Bo er voor bij kwam maar al snel reed Livio weer rond en kon net achter Bo weer de baan op en haalde hem ook weer in waardoor de eindstand bekent was Livio 1 -Bo 2e en Angelo 3e
De strijd tussen Bo en Livio staat in Belgie nu op 1-1 en in Nederland staat het 2-0 voor Bo :wink:

Al met al weer een top dag en hebben de jongens lekker hun kilometers kunnen maken.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Steven
rob polini
forum gebruiker
Berichten: 363
Lid geworden op: vr 27 jan 2006, 22:19
Locatie: rotterdam

x

Bericht door rob polini »

bo de grote man uit poeldijk gefeliciteerd mannetje tot gauw mazll snake
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
fleur
forum gebruiker
Berichten: 300
Lid geworden op: zo 25 jun 2006, 14:44
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door fleur »

Bo,

Super, mannetje, ik vind je een topper !!!

GEFELICITEERD
wilma
www.indoorminibike.nl

carpe diem
Polini-Michael
forum gebruiker
Berichten: 464
Lid geworden op: za 17 dec 2005, 21:56
Locatie: Den haag

Bericht door Polini-Michael »

Bobo ging idd er hard rond samen met de andere kleintjes
zelf ook geeindigd op een 2de plek.
wij hebben 2 race´s in de regen gehad en de kids maar 1
verder liep mijn bike weer uitstekend(zoals gewoonlijk :lol: )
nadat ik op de wedstrijddag zelf ook aardig wat keren ben gevallen tog een mooie 2de plek binnengehaald :D

motor kwam zo terug vanuit brugge :cry:
Afbeelding
gr
[quote="Blata-Patrick"]wie binn'n een kniene kop ! =B [/quote]
Gebruikersavatar
Janine
forum gebruiker
Berichten: 227
Lid geworden op: zo 14 jan 2007, 14:04
Locatie: Den haag

Bericht door Janine »

GEFELICITEERD :P

Super van je, je hebt het ook verdient

Nou.....

Ik zie je nog wel een keer :wink:

Gr.
Janine

__________________
Blata Elite 14 R
Johan911 rep.
forum gebruiker
Berichten: 717
Lid geworden op: za 31 dec 2005, 18:54
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Johan911 rep. »

ja de zaterdag middag viel wat tegen. Ben erg vaak en hard gevallen, dus had het toen niet zo naar mijn zin.
Maar toen michael, marco en peggy kwamen, was het gezellig en bleven we toch maar.
En bo erg goed gereden jongen(tje) !!
en in de 50cc ging het ook echt suuper hard! dus michael en marco gefeliciteerd !
Ikzelf was in de eerste race geeindigt als 3e en in de tweede race op een 5e plek, na een mega domme fout :oops: :oops: zat met mijn hoofd geloof ik ergens anders :?
Maar in de regen rijden was zeker wel een leuke ervaring!
nu hopen dat me GRC maandag klaar is :D
GRC RR
www.johanracing.webs.com
Polini-Michael
forum gebruiker
Berichten: 464
Lid geworden op: za 17 dec 2005, 21:56
Locatie: Den haag

Bericht door Polini-Michael »

Johan911 rep. schreef:ja de zaterdag middag viel wat tegen. Ben erg vaak en hard gevallen, dus had het toen niet zo naar mijn zin.
Maar toen michael, marco en peggy kwamen, was het gezellig en bleven we toch maar.
En bo erg goed gereden jongen(tje) !!
en in de 50cc ging het ook echt suuper hard! dus michael en marco gefeliciteerd !
Ikzelf was in de eerste race geeindigt als 3e en in de tweede race op een 5e plek, na een mega domme fout :oops: :oops: zat met mijn hoofd geloof ik ergens anders :? Maar in de regen rijden was zeker wel een leuke ervaring!
nu hopen dat me GRC maandag klaar is :D
hoe heet ze :lol:
[quote="Blata-Patrick"]wie binn'n een kniene kop ! =B [/quote]
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

Ja jongens, jullie hebben zeker weer van je laten horen.
In drie klasses podium plaatsen is niet verkeerd denk ik.

@ johan:Kom net van Dr. Bert vandaan en je GRC stond er nog beteuterd bij maar dat gaat helemaal goed komen hoor zei Dr. Bert.

Zelf ook eens alles op een rijtje laten zetten voor een GRC RX voor de kleine man, maar is toch serieus geld wat het allemaal moet gaan kosten. Dus zodra de geldboom uitgebloeid is weet ik precies wat ik wil en dat is zo'n supermooie GRC RX. :wink:
Steven
Plaats reactie