verslag pke echt

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
dragonfly
forum gebruiker
Berichten: 723
Lid geworden op: ma 10 jul 2006, 17:47
Locatie: het warme maastricht
Contacteer:

verslag pke echt

Bericht door dragonfly »

bij aankomst kreeg ik mijn troffee uitgereikt door nicky de zwabber troffee hand gemaakt mooi erg leuk gemaakt. trouwens maar vandaag heb je hem eigenlijk ook weer verdiend nicky(deze had ik gewonnen ivm met de mooie valpartijen die ik maak )
nou het was me een avondje was reuze gezellig en het was voor het eerst dat pke echt
geregeld had dat je in de avonduren kon rijden mits er geen karts reden en dat viel reuze mee
dus we hebben goed en lang kunnen knallen toch fijn tot er mensen zijn die hun vrije dag op offeren voor de minibike te laten rijden bedankt daarvoor
verder hebben we mooi gejaagd achter nicky samen met nog meer snelle mannen om er voor te zorgen dat nicky eens een mooie tijd ging zetten tja dan ken het wel eens gebeuren tot je gaat vliegen he nicky (hihihih) tja ik moet niet te vroeg lachen want een paar ronden verder plofte mijn achterband en daar ging ik door de lucht dus ik had de trofee weer vrolijk terug verdiend

bijdeze voor herhaling vatbaar
dus op na de 19de
Laatst gewijzigd door dragonfly op di 05 jun 2007, 16:29, 2 keer totaal gewijzigd.
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
Gebruikersavatar
royal
forum gebruiker
Berichten: 906
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 16:01
Locatie: Bladel

Bericht door royal »

Ik was er ook. Eerst heb ik de halve avond staan kl**ten met mijn bike, omdat ik het nieuwe motorblokje niet goed afgesteld kreeg. Misschien trekt hij ergens valse lucht ofzo. Toen heb ik de ducktape maar tevoorschijn gehaald om de luchtfilter af te plakken.
Uiteindelijk heb ik toch nog snelle rondes kunnen maken. Ik had het gevoel dat mijn bike iets minder snel is als hij geweest is (wat aan de afstelling ligt) en af en toe een stotter geeft.
Verder kon ik die jonge dame maar niet ingehaald krijgen. Ze was gewoon snel en ging zeker niet zomaar aan de kant!
Toch weer ff stoom af kunnen blazen, ik probeer er over 2 weken ook weer te zijn en hopelijk krijg ik mijn bike nog wat beter afgesteld in de tussentijd (valt niet mee als je niet op straat rijd).
Blata Ultima W50 2010
jarno_blata_23

Bericht door jarno_blata_23 »

het was een hele leuke en gezellige avond alleen wou mijn bike maar niet luisteren hij bleef maar kapot aan het gaan. 2x de kopppaking kapot :? maarja het was erg gezellig en we waren pas om half 12 thuis en s'morgens weer om 7 uur op :P

De volgende keer ben ik misschien ook weer bij!

Gr Jarno #23 www.jarno23.tk
Gebruikersavatar
dragonfly
forum gebruiker
Berichten: 723
Lid geworden op: ma 10 jul 2006, 17:47
Locatie: het warme maastricht
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

tja daar had ik dus ook problemen mee oei oei wat moesten we vroeg op
:lol: :lol: :lol:
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
Gebruikersavatar
nicky heuts
forum gebruiker
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 11 mar 2007, 18:37
Locatie: herkenbosch
Contacteer:

Bericht door nicky heuts »

Het was weer super gezellig!!
haha maar mijn zwabber actie was niet zo mooi als die van jou roger :lol:
het ging weer super!! nog een paar bochte die nog beetje fout gaan maarja dat komt de volgende keer wel weer haha 8) dan word het nog moeilijker om voorbij te komen hoop ik \:D/ haha
tot de volgende keer!!!
groetjes nicky!
www.nicky112.tk
Gebruikersavatar
royal
forum gebruiker
Berichten: 906
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 16:01
Locatie: Bladel

Bericht door royal »

dragonfly schreef:tja daar had ik dus ook problemen mee oei oei wat moesten we vroeg op
:lol: :lol: :lol:
Ik ben maar in bed blijven liggen vanochtend. Gisteren op de terugweg kreeg ik oorpijn en vanochtend werd ik wakker met oorontsteking.

Zal vast aan de enorme hoogteverschillen van het Limburgse landschap liggen :wink:
Blata Ultima W50 2010
Gebruikersavatar
peterheuts
forum gebruiker
Berichten: 69
Lid geworden op: vr 22 dec 2006, 21:16
Minibike:: blata
Locatie: Herkenbosch

Bericht door peterheuts »

Soms kan het voorkomen dat Pa ook even kan rijden, en gelukkig heeft (bijna) niemand gezien dat ik ook een serieuze kandidaat ben voor de Zwabber troffee
PS ik moet toch alle schade altijd herstellen , dus ook mijn eige schade dan maar

groetjes en tot 19 juni, maar dan is oude Heutsje er zelf niet bij dus veel plezier, en let me vooral goed op Snelle Jelle :oops:
Plaats reactie