weer een verslag van echt 19-06

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
dragonfly
forum gebruiker
Berichten: 723
Lid geworden op: ma 10 jul 2006, 17:47
Locatie: het warme maastricht
Contacteer:

weer een verslag van echt 19-06

Bericht door dragonfly »

zow weer terug van echt was weer gezellig en tot mijn verbazing was twan ook neer gestreken in echt, voor een rondje te knallen in echt
het ging hem goed af bij mij iets minder,heb niets anders gedaan dan gesleuteld en met verwoede pogingen van twan hebben we mijn bike niet aan de praat gekregen maarja met de goede tips ga ik maar weer eens aan de slag dus ik zal hem wel aan de praat krijgen.
toen kwam het toppunt van de avond ik vroeg aan twan of die hd remmen echt zow goed waren,nou zeg hij stap op mijn bike en probeer maar,ik verklaarde de goede man voor gek. maar ja hij had me toch overtuigd dus ik met knikkende knieen op zijn bike tja ik moet zeggen die remmen die werkte
verekte goed maar ik was helemaal onder de indruk van die power met hoofdletter p dat die bike had niet normaaaaal alleen een gek zou hier mee kunnen rijden wat een monster.maarja we kunnen twan allemaal en beetje dus we weten hoe hij is (hihihihih)
nogmaals twan bedankt voor je hulp

verder nicky heuts onze vaste dame in echt voelde zich niet echt op haar gemak omdat haar vader moest werken dus ze was met haar moeder in echt het ging niet zow als ze wou,de uitlaat was afgebroken enz enz
dus haar vader heeft ook weer iets te doen als hij thuis komt, verder heeft ze nog wat tips van twan gekregen kwa rijden.

verder heb ik daniel ook met problemen gezien koppelingslager vastgelopen.
maarja het was wel weer een leuk avondje

dus op na de volgende keer in echt :lol: :wink:
verder rob en de rest van het personeel bedankt voor een gezellige avond tot er maar meer mogen volgen :wink:
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
minispeedfreak

Bericht door minispeedfreak »

ja ik ben ook terug van echt, was inderdaad erg gezellig, met veel voor mij nieuwe mensen gepraat, zoals twan, sharkbite en nrgiser. idd vervelend voor jou dragonfly en natuurlijk ook klote voor daniel! maar dat was nog nix vergeleken met zijn broetje andreas. hij heeft weer de hele avond zitten sleutelen. echt zonde voor hem!!
maar zeker voor herhaling vatbaar deze avond!!

mvg joost
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

Zo ook weer thuis.
Na al een tijd niet gereden te hebben had ik maar eens besloten om naar Echt te gaan. Ik heb heerlijk gereden. Was even wennen dat de bochten toch echt wel wat krapper zijn als buiten. Maar ach daar wen je ook snel aan.
Samen met Dragonfly flink zitten kloten aan de bike. Maar ook dat komt weer goed.
Was wel gaaf om te zien hoe hij met mijn bike rond ging :lol:
Verder Nicky haar kontje eens kunnen inwrijven :wink:
Al met al een zeer leuke avond gehad en op naar de volgende.


ps Vandaag bleek wel dat je met minibiken meer vocht verliest dan met het Sonja Bakker dieet hoor :lol: :lol:
Pfffff zweten als een gek. Maar dat kan ook aan mij hebben gelegen.

Gr Twan
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
peterheuts
forum gebruiker
Berichten: 69
Lid geworden op: vr 22 dec 2006, 21:16
Minibike:: blata
Locatie: Herkenbosch

Bericht door peterheuts »

Nou mensen ben blij dat snelle jelle weer heelhuids thuis is, en het is goed om te weten dat er in Echt op iedereen gelet wordt, dit hebben we in België (Genk) anders meegemaakt. iedereen bedankt voor de goede zorgen !! Het is fijn om te weten dat ik ze daar ook alleen kan laten rijden.

Het Kontje naast de motor verplaatsen, en het insmeren van het kontje heeft geloof ik veel indruk gemaakt, al denk ik zelf Twan dat siliconespray beter werkt dan WD40, maar die had ik haar niet meegegeven. Maar ja je moet toch ergens mee smeren.

De tweede helft schijnt een stuk beter te zijn gegaan dan de eerste helft van de avond, en daar was ze dan ook best weer best tevreden over.
Het wachten is nu op een echte Bike !!!

Dus mensen Hartelijk dank, en dit geldt ook zeker voor Rob die het toch maar weer voormekaar had deze avond, tot een volgende keer. :wink:
Gebruikersavatar
peterheuts
forum gebruiker
Berichten: 69
Lid geworden op: vr 22 dec 2006, 21:16
Minibike:: blata
Locatie: Herkenbosch

Re: weer een verslag van echt 19-06

Bericht door peterheuts »

dragonfly schreef:zow weer terug van echt was weer gezellig en tot mijn verbazing was twan ook neer gestreken in echt, voor een rondje te knallen in echt
het ging hem goed af bij mij iets minder,heb niets anders gedaan dan gesleuteld en met verwoede pogingen van twan hebben we mijn bike niet aan de praat gekregen maarja met de goede tips ga ik maar weer eens aan de slag dus ik zal hem wel aan de praat krijgen.
toen kwam het toppunt van de avond ik vroeg aan twan of die hd remmen echt zow goed waren,nou zeg hij stap op mijn bike en probeer maar,ik verklaarde de goede man voor gek. maar ja hij had me toch overtuigd dus ik met knikkende knieen op zijn bike tja ik moet zeggen die remmen die werkte
verekte goed maar ik was helemaal onder de indruk van die power met hoofdletter p dat die bike had niet normaaaaal alleen een gek zou hier mee kunnen rijden wat een monster.maarja we kunnen twan allemaal en beetje dus we weten hoe hij is (hihihihih)
nogmaals twan bedankt voor je hulp

verder nicky heuts onze vaste dame in echt voelde zich niet echt op haar gemak omdat haar vader moest werken dus ze was met haar moeder in echt het ging niet zow als ze wou,de uitlaat was afgebroken enz enz
dus haar vader heeft ook weer iets te doen als hij thuis komt, verder heeft ze nog wat tips van twan gekregen kwa rijden.

verder heb ik daniel ook met problemen gezien koppelingslager vastgelopen.
maarja het was wel weer een leuk avondje

dus op na de volgende keer in echt :lol: :wink:
verder rob en de rest van het personeel bedankt voor een gezellige avond tot er maar meer mogen volgen :wink:
Roger, nog bedankt voor het uitvoeren van de nood reparatie, Jammer dat je eigen DM niet wilde zoals jij dat wilde. (ze zijn zo gek nog niet die MT4tjes )
Gebruikersavatar
NRGizer
forum gebruiker
Berichten: 1733
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 18:45
Locatie: Alken, België
Contacteer:

Bericht door NRGizer »

minispeedfreak schreef:ja ik ben ook terug van echt, was inderdaad erg gezellig, met veel voor mij nieuwe mensen gepraat, zoals twan, sharkbite en nrgiser. idd vervelend voor jou dragonfly en natuurlijk ook klote voor daniel! maar dat was nog nix vergeleken met zijn broetje andreas. hij heeft weer de hele avond zitten sleutelen. echt zonde voor hem!!
maar zeker voor herhaling vatbaar deze avond!!

mvg joost
Het was gisteren echt wel fijn, wel jammer voor andreas maar zonder remmen zou ik ook niet op de bike kruipen. Wel een 3 tal schuivertjes gemaakt maar niks erg alleen mn demper die plots verdwenen was maar met de hulp van het personeel van PKE hebben we die snel terug gevonden en natuurlijk nicky's moeder die mij al direct te hulp kwam geschoten met een hoop papier omdat ik mijn vingers al verbrand had met die hete demper :lol: . maar voor de rest kon de avond niet beter.
Paddock: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=20168
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
Gebruikersavatar
Hawk
forum gebruiker
Berichten: 804
Lid geworden op: zo 08 okt 2006, 13:58
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Hawk »

Ja was een zeer leuke avond. Had er echt weer zin in.

Jammer genoeg had andreas weer last van z'n achterrem.....die jongen heeft altijd pech mja...

Zelf heb ik zeer lekker gereden, was weer eventjes wennen en ging wel goed maar niet perfect; reed 6-70 dusja maar goed kwam goed rond :D

Lekker achter Twan aan proberen te rijden zover het ging maar ging me iets te hard, maar in Venray weer es proberen....Ook nog even met Rogér gereden maar dat was jammergenoeg niet lang...Balen van je bike!

Alleen inderdaad me koppelingskomlager was vast gelopen ofzoiets en toen even helemaal schoongemaakt (met behulp van Sharkbite) en weer ingesmeerd. Toen liep die weer redelijk...nog even laten afkoelen en paar keer ingesmeerd en deed t weer. Toen me rondjes nog even gereden toen ik eindelijk Twan net achter me aan ging en hoopte op een leuk gevecht hoor ik opeens een dikke "Knak!" en een harde piep omdat me achterwiel stil stond. Nu was dus me hele koppelingskom naar de haaien, hele lager eruit en alles.

Maar goed was weer een zeer leuke avond. Heb de andere mensne ook lekker hun rondjes zien maken en inderdaad Nicky; had het al met je over dat je je niet zo lekker voelde daar je vader er niet was maar je reed toch nog lekker !! :wink:

Nogmaals bedankt Rob, zoals ik je gister ook zei, voor deze lekkere avond. Was wel warm maar dan gaan de kilotjes zoals Twan al vermelde er wel snel vanaf :wink:

Tot snel allemaal!

Groetjes,
Daniel
Gebruikersavatar
Pocketbike-PKE Echt
forum gebruiker
Berichten: 178
Lid geworden op: vr 22 sep 2006, 08:02
Locatie: Echt
Contacteer:

Bericht door Pocketbike-PKE Echt »

Kijk eens aan....

Zo te zien heeft iedereen zich weer vermaakt dus............ na overleg hebben we toch maar weer een extra avond ingelast en wel :
Dinsdag 26 juni van 19.00 - 23.00 uur.

Ik heb al meerdere malen gezegd , dit is de laatste keer, maar steeds weer komt de vraag van de rijders om nog eens te kunnen rijden in Echt.
Nou, dan doen we daar toch wat aan. Waarschijnlijk zal dit dan echt de laatste keer zijn omdat in juli en augustus veel mensen vakantie hebben.

Dus schrijf je maar weer in via de bekende weg: www.pke.nl of pocketbike-echt@hotmail.com

m.v.g. Rob
[b]Organisatie : Rob Mulder
Spreekstalmeester : Twan Vullings[/b]
Gebruikersavatar
Andreas
forum gebruiker
Berichten: 1478
Lid geworden op: za 05 aug 2006, 14:34
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Andreas »

ja de avond was voor mij weer es pech 2 uur gesleuteld en me broer zijn bike half kapot gemaakt dusja heb wel nog even lekker gereden

Dit was meschien de laatste x rijden voor mij

MVG Andreas
minispeedfreak

Bericht door minispeedfreak »

is er trouwens iemand die foto's heeft gemaakt?

groeten
Gebruikersavatar
NRGizer
forum gebruiker
Berichten: 1733
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 18:45
Locatie: Alken, België
Contacteer:

Bericht door NRGizer »

Ja een aantal van in de pits, maar niet van het rijden zelf omdat het te donker was, dus niet erg intressant.
Paddock: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=20168
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
minispeedfreak

Bericht door minispeedfreak »

ow ok bedankt! :)
Plaats reactie