men vs minibike 8jun elsloo verslag

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
dragonfly
forum gebruiker
Berichten: 723
Lid geworden op: ma 10 jul 2006, 17:47
Locatie: het warme maastricht
Contacteer:

men vs minibike 8jun elsloo verslag

Bericht door dragonfly »

hoi weer een verslagje van elsloo.
vandaag de zon weer mee was erg warm
tja en het toppunt van de dag de crash van peter s'morgens nog was ik zijn bike aan het bewonderen hoeveel werk hij in zijn bike had gestoken met spuiten en modelleren hij heeft er veel werk in gehad maar dat werk was in een sec ongedaan gemaakt
helaas dat gebeurt wel eens maar de wijze waarop het gebeurde is erg jammer zo blijkt tot het niet verstandig is om de baan op te lopen voor een schijfje goed te leggen tis wel goed bedoeld maarja dan moet je wel opletten peter en ik waren aan het spelen (jagen) ik zat achter peter tot ik in mijn ooghoek iemand op de baan zag staan dat is ook niet het probleem maar we gingen door een bocht normaal verwacht je tot de persoon op de baan ff een stapje terug doet maar dat was niet het geval de persoon bukte op het moment tot wij in de bocht lagen de knal die ik toen hoorde wil je niet weten peter klapte vol maar dan ook vol met zijn helm in het gezicht van de man die het schijfje wilde goed leggen minibike vloog heel hoog stukken vlogen in het rond ik denk die man had zijn neus gebroken die stuiterde een paar meter na achter maar dat bleek achter af mee te vallen ik kon nog net ontwijken om peter niet te raken maar de klap zal ik niet snel vergeten met als eind reseltaat allebij verloren peter zijn bike in digelen en die meneer een dik gezicht en ik denk wel veel hoofdpijn.

dus bij deze (tja zal je wel denken komt die zeikerd weer) als je niet rijdt KOM DAN NIET OP DE BAAN daar is de orginisatie voor
ook al is het goed bedoeld het had vandaag ook heel anders kunnen uit pakken en dan hadden we echt een vet probleem gehad
al met al was het een mooie dag mijn hd remmen deden het boven verwachting de dochter heeft mooi haar nieuwe bike kunnen testen zij moest alleen aan de power wennen maar dat komt wel goed

zow ik ga het hier bij laten en ga genieten van mijn vakantie dus na de vakantie zijn we weer van de partij

nog 1 klein ding als je je aan meld en je kunt niet meld je dan af tis vandaag weer gebleken tot er mensen niet ff de moeite nemen voor zich af te melden met gevolg tot er andere mensen niet kunnen rijden dit zou jij ook niet leuk vinden als je gewijgerd word omdat de orginastie denkt tot het vol is (ja ja ja ik ben een zeur ik weet het )

zo aan iedereen een prettige vakantie toe gewenst
en peter succes met je bike en die meneer slik veel paracetamol :wink:
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

Volgende keer (tenminste als dat na de vakantie is) Zal ik de kleine meid ook eens aanmelden. Ik had nog zitten twijfelen over vandaag. Maar daar was het door onvoorziene zaken even geen tijd voor. Anders had ik die kleine meid gisteren ook aangemeld. Maar wellicht volgende keer. :wink:
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
dragonfly
forum gebruiker
Berichten: 723
Lid geworden op: ma 10 jul 2006, 17:47
Locatie: het warme maastricht
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

super :lol:
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
Gebruikersavatar
peter
forum gebruiker
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 09 jul 2007, 18:20
Locatie: Elsloo

Bericht door peter »

Roger heel mooi omschreven die crasch met mij gaat het wel op een zere schouder - nek en wat bloeduitstortingen na.
Bike word wel weer opgelapt ,heb ik wat te doen in de vakantie dus hou je maar vast 29 juli dan ben ik weer van de partij.
Vertrek 10 dagen richting algau kan ik lekker bijkomen van de klap.

Prettige vakantie tot bike’s
Plaats reactie