POELDIJK 2SEPTEMBER

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
rob polini
forum gebruiker
Berichten: 363
Lid geworden op: vr 27 jan 2006, 22:19
Locatie: rotterdam

POELDIJK 2SEPTEMBER

Bericht door rob polini »

Ja daar benk ik dan met tranen in mijn ogen nee niet van het lachen,maar van ,ik leg het uit.
Zondag ochtend ja de deur is open naar binnen betalen en vlammen.
weer nieuwe rijders gezien altijd goed,zal wel drukker worden meeste vakantie zijn voorbij.
Het ging zo goed dat we niet gesplits hebben dus iedereen kon gewoon door blijven rijden,tot zo ver alles goed maar de domper komt nog.
Meestal doen we om een uur of een twee races voor de jeug(beginners)en de snelle jongens meisjes.
We zijn begonnen met de jeugd altijd wel grappig hoe fanatiek sommige zijn leuk voor later en er zijn talentjes zat zeker weten,tijdens de start opstelling zie ik twee grote lijzen op een minibikie,ik zeg nog he mannen we gaan beginnen met de jeugd hoor,ja maar dit en dat okee dit is een keer toegestaan de volgende keer gewoon in de snelle groep,zoniet helaas,het is voor de beginnelingen mannen en jullie rijden al heel lang mee,en snel ook dus geen !CENCUUR! gewoon in de snelle groep okee :lol: .
Ja en toen de snelle mannen mich stefan daan arnold(kroepoeki b1)chris opa rossi risje enz enz leuk groepje ja de eerst rij mich 50 cc opa rossi chrisje ........en ja hoor de lampen gingen uit nauw weet ik niet wat mich moest doen die heb ik namelijk na de start niet meer gezien,volgens mij werd die achternagezeten sjonge jonge wat gaat die hard,maar goed chris lag tweede en ik derde ik wilde chris inhalen maar ja die rijd ook aardig door,nee die kreeg ik niet te pakken.
Ik heb altijd gedacht dat er zwervers onder een brug lagen maar deze keer was ik het ,ja gevallen met mijn nieuwe pak schit,en gelijk zie ik kroepoek arnold en lange frans(stefan)en daan voorbij racen,potverdorrie kom op opa gaan,nu ik kan je vertellen dat je aardig door moet rijden om dat stelletje weer intehalen zeker daan van het rrt team die ben je niet zomaar voorbij hoor,maar goed ik kon toch weer aansluiten en verbeterde gelijk mijn pr naar 1.08.400 dus dat was meegenomen gelukkig arnold voor bij en stefan en daan en ik lag toch weer derde ja chrisje en mich die volgens mij al boven zat ja die kon ik nooit meer in halen.
Maar goed de uitslag Mich eerste,chrisje tweede rossi derde toch nog een geslaagde race
Ik wil zeker de vlaggers bedanken voor de zondag morgen altijd belangrijk dus Glenn Ron en div bedankt mannen toppie.

Ja en dan het trieste moment:we hadden een bb middag oja JA 2 september gingen we bb weet je nog dat was al weken van tevoren besproken,was niet te zien hoor opkomst heel slecht en dat is voor de gene die dit regeld buiten gewoon ........t wilma sorry.
Hoe is dit mogelijk :?:
Nauw was de middag met degene die er wel waren gezellig.maar het is toch triest,en nu we het toch over trieste dingen hebben,het volgend wat ik helemaal niet begrijp,DE WINTERCOMPETITIE,iedereen loop te gillen wanneer gaan we weer wat doen.ja en dan is het zo ver en dan heb je op 2 september 7 ja 7 INSCHRIJVINGEN, :?: :?: :?:
U mag het zeggen ik snap er niks van,maar een schrale troost 15 september is de sluiting en als er minimaal in die twee groepen geen twintig rijders zijn helaas de gene die betaald hebben krijgen het geld terug en word de wintercup niet gereden,en voorlopig niet meer gedaan.

We moeten niet vergeten dat alles wat bij het minibiken geregeld word dat dat allemaal vrijwilligers werk is en zeker door wilma.

Dit was het weer ik wil in iedergeval wilma even persoonlijk bedanken voor de inzet ....................ZONDER WILMA geen indoorminibike,laten we dat niet vergeten,groeten rob polini alias opa rossi mazllllllllllllllll;
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

misschien dat het wat te maken had dat het zaterdag het NK was in Venray. Daar waren er velen die er vrijdag al waren. Dus hadden al een lang weekend.
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
DoC
forum gebruiker
Berichten: 1205
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 19:35
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door DoC »

Foto's staan online op de site....

DoC
www.indoorminibike.nl
www.Indoorminibike.nl
fleur
forum gebruiker
Berichten: 300
Lid geworden op: zo 25 jun 2006, 14:44
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door fleur »

Twan schreef:misschien dat het wat te maken had dat het zaterdag het NK was in Venray. Daar waren er velen die er vrijdag al waren. Dus hadden al een lang weekend.

Zal er zeker mee te maken hebben, maar ja, afzeggen ???!!!

Wij hebben in ieder geval een leuke dag gehad ...

groetjes,
Laatst gewijzigd door fleur op ma 03 sep 2007, 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
wilma
www.indoorminibike.nl

carpe diem
fleur
forum gebruiker
Berichten: 300
Lid geworden op: zo 25 jun 2006, 14:44
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: POELDIJK 2SEPTEMBER

Bericht door fleur »

Dit was het weer ik wil in iedergeval wilma even persoonlijk bedanken voor de inzet ....................ZONDER WILMA geen indoorminibike,laten we dat niet vergeten,groeten rob polini alias opa rossi mazllllllllllllllll;[/quote]

's Morgens was het in ieder geval weer lekker druk en er werd goed gereden heren !!!

Rob, het is goed zo ... bedankt iedereen die zich heeft ingezet.

p.s. ik ben niet de enige die zich vrijwillig heeft ingezet he, er zijn ook veel mensen "achter de schermen bezig geweest" voor indoor.

groetjes,
wilma
www.indoorminibike.nl

carpe diem
Gebruikersavatar
Risje
forum gebruiker
Berichten: 634
Lid geworden op: vr 01 jun 2007, 20:32
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

Bericht door Risje »

( late reactie )
Het was weer gezellig en rob ik heet Risto geen risje das me snel bedacht forum naam :lol:

Groeten RISTO
GRC RR 2008 Bizeta 5p
Gebruikersavatar
mychael
forum gebruiker
Berichten: 66
Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 12:31
Locatie: zoetermeer

poeldijk

Bericht door mychael »

ja ja we doen de volgende keer gewoon met de snelle groep mee.
we gaan ff in het geheim ergens anders trainen,en dan hopelijk zijn we over 2 weken weer aanwezig,om eens met die snelle groep mee te racen.en rob zit !CENCUUR! niet zo in me reet de douwe,wordt er gek van.
de eerst volgende keer zal ik er voor zorgen dat je er niet langs komt,behalve als ik onderuit ga..............

gr mike wrs telefonica
Gebruikersavatar
godsmind
forum gebruiker
Berichten: 31
Lid geworden op: za 03 jun 2006, 20:07
Minibike:: grc rr 40cc bzm 5p
suzuki gsx-r 1000 k3
Locatie: zoetermeer

Bericht door godsmind »

jaja rob we weten het niet meer bij de kleintjes( en gewoon nog niet eerste worden ) de volgende keer komen we mee racen maar dan alleen voor jou he hahahahahaha nee alle gekheid op een stokkie was weer bere gezellig afgelopen zondag en heb me prima vermaakt
(TWISM)
THE WORLD IS MINE!!

grc rr bzm 5p
Plaats reactie