BBQ en Echt 16-9-07 UITLEG VAN HET SPROOKJE

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

Inderdaad die relatie bemiddeling doe je maar via msn.

Kom volgende keer maar rijden. Dat is beter werk.

Dus terug naar waar het om ging. Het rijden in Echt afgelopen zondag.
Ik neem mijn petje af die hard rond kunnen gaan op een B1. pffffffff als je zoiets door een bocht probeerd te krijgen een hele heat dan heb je het zweet dik op je voorhoofd staan. Dan gaat het met mijn eigen bike toch wel wat makkelijker hoor. Die stuur je gewoon de bocht in.
Met alle respect maar ik vind zo'n B1 dus totaal niet fatsoenlijk sturen. Maar dat is MIJN mening.
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

kit frame eronder en klaar :wink:
Gebruikersavatar
dragonfly
forum gebruiker
Berichten: 723
Lid geworden op: ma 10 jul 2006, 17:47
Locatie: het warme maastricht
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

die schijnt idd beter te sturen die kit
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
Gebruikersavatar
Mertun
forum gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: do 20 okt 2005, 12:51
Locatie: thuis

Bericht door Mertun »

alleen beetje jammer dat hij zo duur is, anders zou ik er ook wel 1 gaan halen..... 8)
Gebruikersavatar
ruben4takt
forum gebruiker
Berichten: 527
Lid geworden op: ma 05 dec 2005, 11:19
Locatie: gennep
Contacteer:

Bericht door ruben4takt »

Als aller eerste het was beregezellig, het rijden en ook de bbq was goed te doen.
Twan dank voor je compliment (want zo zie ik dat) Het valt zeker niet mee om een b1 goed door de bocht heen te krijgen,(met standaart frame) en zeker niet als je de voorgaande heat op een DM hebt rond gestuurt het wennen aan de stuureigenschappen van de DM was het probleem niet. Dat was meteen vertrouwt. :shock:
Het groote probleem was het wennen aan mijn eigen b1. :oops:
toch binnekort even naar Ewijk. :lol:
wie weet.
Twan en Twan bedankt voor het uitlenen van jullie bike's
Adje en ik hebben de grootste (schrik) schik gehad.
Gebruikersavatar
peterheuts
forum gebruiker
Berichten: 69
Lid geworden op: vr 22 dec 2006, 21:16
Minibike:: blata
Locatie: Herkenbosch

Bericht door peterheuts »

Andreas schreef:
steef1 schreef:
dragonfly schreef:
waar wil jij bij helpen ??????????
Niet met bikes in elkaar te zette en lopend te krijgen :lol: .

:arrow: Ik hoop er zo snel mogelijk ook weer bij te zijn.


Hahahah niet grappig steef en roger i kwil hem helpen nicky aan te spreken :lol: dan loop ik wel met hem er naar toe :lol: ofja als nicky dat niet wild dan niet ik vraag haar zo wel even op msn :lol:


Voor eens en altijd, en dit is geen sprookje: Nicky Komt om te biken en om op een gezonde manier plezier te maken, maar vooral om te biken. dus laten we het daarbij houden. ook het minibike forum hoort over deze zaken te gaan en niet over versierpartijtjes met Nicky. Ook begrijp ik dat er verschilende jonge bikers op MSN hierover blijven doorgaan. Ik zou jullie, die dit aangaat ook willen vragen hiermee te stoppen, en die dit niet respecteerd zal ik hierover persoonlijk aanspreken. en dit doe ik dan niet via dit forum of MSN maar persoonlijk, en dat zouden jullie ook moeten doen

Dit gezegd hebbende hopen we met jullie gewoon weer op een gezonde manier met onze gezamelijke hobby verder te kunnen gaan, namelijk
biken, en flink gas geven
groetjes Peter Heuts
Gebruikersavatar
lorenzo#42
forum gebruiker
Berichten: 1776
Lid geworden op: za 14 jan 2006, 23:28
Locatie: Houthalen Oost (B)
Contacteer:

Bericht door lorenzo#42 »

wie is hier aan het versieren :lol:
ik wil gwn eens praaten met nicky aleen lukt dat nie :lol:
en ik kom ook om te rijden !
en ze zeggen dat ik nooit praat maar ik kom voor rijden dus :lol:
sorry als ik nicky gestoort heb of zo :oops:
groetjes power-4tuning
Klik op afbeelding hier onder !
[url=http://www.lorenzo42.tk][img]http://img502.imageshack.us/img502/1796/kopie2vanvoorbeeldzc4.png[/img][/url]
Gebruikersavatar
Andreas
forum gebruiker
Berichten: 1478
Lid geworden op: za 05 aug 2006, 14:34
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Andreas »

peterheuts schreef:
Andreas schreef:
steef1 schreef: Niet met bikes in elkaar te zette en lopend te krijgen :lol: .

:arrow: Ik hoop er zo snel mogelijk ook weer bij te zijn.


Hahahah niet grappig steef en roger i kwil hem helpen nicky aan te spreken :lol: dan loop ik wel met hem er naar toe :lol: ofja als nicky dat niet wild dan niet ik vraag haar zo wel even op msn :lol:



Voor eens en altijd, en dit is geen sprookje: Nicky Komt om te biken en om op een gezonde manier plezier te maken, maar vooral om te biken. dus laten we het daarbij houden. ook het minibike forum hoort over deze zaken te gaan en niet over versierpartijtjes met Nicky. Ook begrijp ik dat er verschilende jonge bikers op MSN hierover blijven doorgaan. Ik zou jullie, die dit aangaat ook willen vragen hiermee te stoppen, en die dit niet respecteerd zal ik hierover persoonlijk aanspreken. en dit doe ik dan niet via dit forum of MSN maar persoonlijk, en dat zouden jullie ook moeten doen

Dit gezegd hebbende hopen we met jullie gewoon weer op een gezonde manier met onze gezamelijke hobby verder te kunnen gaan, namelijk
biken, en flink gas geven
groetjes Peter Heuts


hehe dat was maar voor de grap hoor ik ga der egt niet na vragen ! en ik kom ook alleen voor eht biken hoor en het plezier wat je ernaan hebt en btw ik heb een vriendin dus ik ga zo een dingen neit doen dat doet die maar zelf hahaha gekke belg ! :lol:
Gebruikersavatar
lorenzo#42
forum gebruiker
Berichten: 1776
Lid geworden op: za 14 jan 2006, 23:28
Locatie: Houthalen Oost (B)
Contacteer:

Bericht door lorenzo#42 »

wie is hier gek :lol:
ik ben braaf O:) :lol:
Klik op afbeelding hier onder !
[url=http://www.lorenzo42.tk][img]http://img502.imageshack.us/img502/1796/kopie2vanvoorbeeldzc4.png[/img][/url]
Gebruikersavatar
peterheuts
forum gebruiker
Berichten: 69
Lid geworden op: vr 22 dec 2006, 21:16
Minibike:: blata
Locatie: Herkenbosch

Re: BBQ en Echt 16-9-07 UITLEG VAN HET SPROOKJE

Bericht door peterheuts »

NOOIT MEER GEKREGEN !!!!
www.nicky112.tk
Plaats reactie