vorige zondag RAMSLOH ,,,, (jaja...shit happens)

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

vorige zondag RAMSLOH ,,,, (jaja...shit happens)

Bericht door kleine_duivel »

zo....

roberto patrick en pieter bleven bij me overnachten na de NMC zwolle, om met mij mee te gaan naar duitsland om daar te trainen voor de komende NK.

omdat we met zijn 4en bij mij thuis in de camper gingen slapen , en mijn bike bij de carburateur brandstof verloor, hebben roberto en mijn pa mijn motor uit de garage gehaald...

vervolgens had mijn pa de volgende dag in ons hok alleen het aggregraat zien staan en mijn bike bleef dus ongemerkt thuis achter.....

toen ik dus op ramsloh de boel wou uitladen na dik 2 uren in de camper te hebben moeten zitten kwam ik dus tot de vervelende ontdekking dat mijn motortje niet mee was :shock:

ja...dan ben je wel even bloedlink aan het worden :shock:

wanhopig zat ik te denken hoe we dit moesten oplossen-> niemand die mijn motor zou kunnen brengen.

toen ik over het terrein keek zag ik een grote hoeveelheid pasini's staan, van o.a. wayne, ryan en gerrie.

na met gerrie overlegt te hebben, mocht ik een dagje op een pasini van hem rijden :!:
nogmaals: echt super bedankt!

het was een pasini mini, 4takt met een juniorenblok.
gerrie heeft de restrictie enzo eruit gehaald, vertanding etc aangepast en toen mocht ik daar de dag mee doorbrengen.

nou...dat was dus wel een belevenis.
4takt is ECHT gaaf, het rijd gewoon zo lekker!
dat de bike een mini was maakte niet veel uit, ik kon me er redelijk snel op aanpassen (niet slecht, ben een blata b1 gewend) en kon ik dus toch nog trainen voor de nk's.

'k kwam flink vermogen tekort op de rest maar kon in ieder geval de juiste lijnen etc zoeken :)

het is dus toch nog een super dagje geworden, leuk baantje daar!

wel dom was een KTM rijder (er rijden daar doodleuk motoren) zo hard onderuit ging dat er even later 2 ambulance's hem met letsel konden afvoeren :?

Tim.
Plaats reactie