Demo Henglo

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
ANITA1967
forum gebruiker
Berichten: 179
Lid geworden op: vr 15 jun 2007, 11:53

Demo Henglo

Bericht door ANITA1967 »

Vandaag om 8 uur vertrokken richting Henglo
We hadden polsbandjes opgestuurd gekregen voor het rennerskwatier
en dan sta je dan met de kleine bike tussen die grote
we mochten bijna overal naar binnen we zijn naar de tribune gelopen (waar wij gewoon naar binnen mochten) en hebben daar naar verschillende race gekeken. Om 1 uur richting de paddock omkleden en om half twee mochten wij ( beetje zenuwachtig) richting de baan en daar ga je dan wat een hoop publiek en die mensen maar klappen helemaal over die baan gereden en overal stonden mensen. Het was echt gaaf
nu hebben wij een voorstel als volgend jaar nou eens dat toetje wat eind op de dag kwam laten vervallen en dan de minibike's dat lijk ons een goed idee :D :D het was een BERE GEZELLIGE DAG en als het volgend jaar weer is ben ik er zeker weer er bij !!!!! Zo nu op naar de knockout race en ik weet zeker dat wordt weer een SUPER dag!! wij victor en wesley en aron hebben er zin in TOT ZONDAG \:D/
Slick96
forum gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: do 24 jan 2008, 21:03
Locatie: Hengelo (Gld)
Contacteer:

Bericht door Slick96 »

volgend jaar zal deze demo weer op de kalender staan en dan is iedereen weer van harte welkom.
mocht er iemand nog foto/film materiaal hebben dan zouden we dit graag willen hebben zodat alles op de website gezet kan worden .

dit jaar zullen er nog meer demo's gereden gaan worden en deze zullen ook op dit forum bekend gemaakt worden.
bijna alle demo's staan open voor leden en niet leden van slick96 en er mag gereden worden met zelfbouw/fabrieks en de welbekende chineesjes.

eerst volgende demo:
6 juli olde beth spektakel wehl


groeten slick96
Gebruikersavatar
grazy frogg
forum gebruiker
Berichten: 231
Lid geworden op: di 21 aug 2007, 16:17
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door grazy frogg »

ook wij gingen om 5.30 uur richting hengelo en wat een pokken weer onder weg regen en nog eens regen. daar aangekomen waren we de 1e van de minibikes en werden naar onze plek toe gebracht een mooi stukje gras waar de tenten konden staan in het rennerskwatier. kon nog eeen plekje onder de tent van WILLY VAN DAM krijgen waar we met zijn 3en onder stonden top . in de ochtend hebben we lekker rond gelopen in het rennerskwatier en verschillende rijders uit de minibike gesproken die nu het ONK rijden.
om haf 2 mochten we dan eindelijk de baan op de auto van de fam wassink voor op en de minibikes zo;n 12 stuks er tussen in en een auto er achter we gingen het hele ricuit rond zo;n kleine 5 km vond het wel gaaf en het was best wel druk op somige plaatsen het enige de snelheid had wat hoger mogen liggen zeker als je een paar mooie bochten tegen komt waar je dan met een slakke gang door heen gaat vond ik jammer maar goed je moet ook rekening houden met de kleinste mannetjes verder een hele mooie dag gehad en toch nog goed weer met het zonnetje er ook nog bij en mooie races
WILLY NOG BEDANKT DAT WE ONDER DE TENT MOCHTEN STAAN :wink: FOTOGRAAF VOOR DE FOTO;S \:D/
SLICK'96 VOOR DE DEZE MOOIE DAG =D>
BARRY WASSINK HET NEIUWE PAK IS SUPER MOOI :P :P
ANITA1967
forum gebruiker
Berichten: 179
Lid geworden op: vr 15 jun 2007, 11:53

Demo Henglo

Bericht door ANITA1967 »

Peter je mag altijd bij ons komen staan
zien wij je zondag in Henglo?
:-k en anders zien we je in Ramsloh
Gebruikersavatar
grazy frogg
forum gebruiker
Berichten: 231
Lid geworden op: di 21 aug 2007, 16:17
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door grazy frogg »

Afbeelding allemaal omkijken naar de ferrari;s

Afbeelding de kleinsten voorop

Afbeelding een mooie bocht

Afbeelding opstellen warm draaien

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding eorend hard man benny jolink hij durfde het niet aan op de minibike te stappen
wassink
forum gebruiker
Berichten: 290
Lid geworden op: za 28 dec 2002, 22:03
Locatie: vorden

Bericht door wassink »

rond 8 uur weg gereden naar ons thuis circuit hengelo ongeveer 10 min rijden. daar aan gekomen de tent en de motoren neer gezed.peter was er al vroeg bij hij was zow zenuwachtig dat hij er al tegen 7 uur was. nachten niet kunnen slapen voor deze dag dat hij weer mocht rijden.veel vragen gehad voor de pitbike en de minibikes.mooie races kunnen zien en toen tegen half 12 hadden sommige mensen het pak al aan.maar we moesten pas tegen half 2 rijden vol in spanning om voor veel publiek te kunnen rijden. zelf had ik er een oud bandje op gezed om toch een paar burnouts te kunnen geven.op ongeveer de helft van de baan daar stond een man de naam wim de ruiter als verslaggever van de grote wegrace hij heeft ons als minibikers toch een mooi comentaar kunnen voorzien wim bedank hiervoor. verder was het een supper mooie dag aan het eind van de dag hengelo door daar is pas spektakel 5 rijen dik aan toeschouwers.ik had mijn pak aan helm op handschoenen aan en midden in hengelo de motor van de bank afgehaald en daar een flinke burnout gegeven. de mensen daar gingen helemaal uit hun dak de politie heeft voor mij de weg zelf vrij gehouden.dat ik me band in rook op kon laten gaan supper dag gehad en supper gaaf alles

groeten barry wassink
www.racingteamoostnederland.nl
zpf import
Plaats reactie