verslagen Ramsloh

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
deroue
forum sponsor
Berichten: 437
Lid geworden op: wo 23 nov 2005, 23:39
Locatie: nijkerkerveen
Contacteer:

verslagen Ramsloh

Bericht door deroue »

zet hier je verslag maar neer

scott deroue
GRC Minibike en Mini GP Import Nederland
BZM en D-race kleding import
deroue
forum sponsor
Berichten: 437
Lid geworden op: wo 23 nov 2005, 23:39
Locatie: nijkerkerveen
Contacteer:

race ramsloh

Bericht door deroue »

vrijdag mocht je ff rijden,
tandwielen veranderd sproeier en gasnaald ,
ging wel lekker goed.

en toen ging ik naar het hotel,daar sliepen ook Bo en DÁngelo,
we hebben zeer goede nachtrust gehad,want we stonden alle 3 op het podium bij de Jun.Open.

het waren 2 spannende races,weer 50 punten binnen,maar ik kreeg het niet kado.

ik vond het een mooie dag!!!!

groetjes Scott :lol: :lol: :lol: :lol:
GRC Minibike en Mini GP Import Nederland
BZM en D-race kleding import
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

ik heb ook een hele gave dag gehad !

de 1e kwalificatie stond ik met m'n vrij nieuwe blauwe fiets , klaar om te knallen.

ik wou snel de pit uit dus stond helemaal vooraan, toen willie opzei ging zette ik hem dus even een half metertje naar voren.

dat mocht nog niet dus werd ik terugedrukt,maar me bike ging niet naar achteren....

******...boutjes uit het achtertandwiel!!!

dus ik transponder eraf getrokken en als een gek naar m'n 2e motor gerend,
anderen mochten de pit uitrijden, 2e motor aangezet ,transponder erop en rijden maar.

ramsloh is een baan die me wel bevalt dus ik besloot niet te twijfelen en meteen voluit te gaan.

dit resulteerde in een 3e tijd !!

nou de 2e bike gefixt, om daar de 2e kwali mee te rijden.
dit ging niet goed, het was wennen omdat door wat kietelwerk het vermogen in een ander gebied zat etc. , 6e plaats.

nou in de 2e race was ik vastbesloten om achter niels en ties aan te gaan,
ik werd helaas door een goede start van tempelmans gehinderd en moest daarna een recht stuk goedrijden op hun,

dit viel echter goed te doen maar inhalen wou niet meer.

2e race mijn positie (6e) bij de start kunnen behouden,
maar niels inhalen wou niet.(hoe bedoel je, van je lijn afwijken op het rechte stuk :roll: )
toen ik in de laatste ronde voor start finish nog een alles of niets poging wou doen, kreeg ik van de vlagger de finishvlag tegen m'n kop aan.
nog bedankt :roll:

ben 5e geworden in de 2e race, omdat terrel in de laatste 3? ronden nog viel.

mijn rondetijd was 35.8 , wat op jeremy na de snelste tijd in mijn klasse was@ race 2 :)

groetjes,
Gebruikersavatar
Just Bo
forum gebruiker
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 22:46

Bericht door Just Bo »

Naar Ramsloh is vanuit Rotterdam ongeveer 340km, maar dat we er vrijdag bijna 6u over zouden doen hadden we niet verwacht.

Ik kon nog net een half uurtje op de 4takt gaan brullen, om te merken dat de vertanding toch niet helemaal goed was maar dat zou de volgende dag wel goed komen.

In het Hotel sliepen Scott met zijn ouders, Dangelo met zijn vader en ik met mn vader en moeder en het was een goed hotel want wat scott al zei, we stonden alle drie op het podium :lol: of kwam het omdat de mensen van de KNMV er ook sliepen :wink:

Het ging best goed , had de 3e tijd maar mijn starts zijn niet helemaal ok, dus lag al snel 5e, moest knokken om voorbij mijn vriendje Livio te komen en dat lukte uiteindelijk dus 1e race 4e plek.
2e race weer plek verloren maar in de race terug gereden naar plaats 3 en niet meer weggeven.

Ook vind ik het knap van Ryan vd lagemaat die in de junioren A een knappe 2e plek in de 2e race reed en 3e vd dag werd echt superrr :lol:

Tot snel allemaal weer en Scott nog van harte gefeliciteerd .

Groetjes Bo
Groetjes Bo


Pasini MPR 4Takt
Honda NSF100
Sponsored by:
Modius
GiGaboorbedrijf
Bo-MotorOil
Gebruikersavatar
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Berichten: 1923
Lid geworden op: zo 18 feb 2007, 16:08
Locatie: vianen
Contacteer:

Bericht door Dm-Ricardo »

Nou nou t was me een weekend :oops: ! Vrijdag rond kwart over 1 weg en we kwamen om 6 uur aan terwel we er normaal ongeveer 2.5 uur over moeten doen :|! maar t was vrijdag avond wel gezellig :) Volgende ochtend begin ik met de 1 ste kwalifcatie en merk snel dat er iets mis is met me stuur.. want ik wiebelde veel in de bochten .. na de kwalficatie was dus mijn stuurdemper lek.. en me kopeling was ook al erg aant opraken en me bandjes ook :cry: 1 ste race ging het dus ook helemaal niet goed en werdt ik 7de :oops: en de 2de race hadden we even tandwielen gewisseld want die stonden verkeerd en ook even de kopeling bij gesteld! opeens lag ik 4de voor livio en achter bo waarmee we heletijd in 1 groepje van 3 mensen reden!:D en dat vondt ik echt een mooie race!! dat had me wel even opgepept! En toen mocht ik zaterdag avond ook nog is op de dsf van scott rijden en dat ree stiekem wel heel erg lekker hoor :oops: nogmaals bedankt daarvoor :D! enuwh tot almere dan maar allemaal hea :wink:

Groetjes Ricardoooo!
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
deroue
forum sponsor
Berichten: 437
Lid geworden op: wo 23 nov 2005, 23:39
Locatie: nijkerkerveen
Contacteer:

dsf

Bericht door deroue »

ja hij rijdt best lekker
maar jij ging er ook hard op
maar johan ook .

mvg scotto deroueo
GRC Minibike en Mini GP Import Nederland
BZM en D-race kleding import
Gebruikersavatar
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Berichten: 1923
Lid geworden op: zo 18 feb 2007, 16:08
Locatie: vianen
Contacteer:

Re: dsf

Bericht door Dm-Ricardo »

derou001 schreef:ja hij rijdt best lekker
maar jij ging er ook hard op
maar johan ook .

mvg scotto deroueo
en ik ben met pak en alles 53kg :P dus ik mag ook nog is een 14.5 mm maar hoe ist met de status van de bike is die al verkocht? :wink: pb me maar
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
Plaats reactie