Race @ Ramsloh

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
R-T,de_Haan
forum gebruiker
Berichten: 127
Lid geworden op: di 27 dec 2005, 02:17
Locatie: NH
Contacteer:

Race @ Ramsloh

Bericht door R-T,de_Haan »

Zo, weer lekker thuis! en nu dan even een verslag van het afgelope weekend!
Vrijdag om 10 uur hadden ik en me vader afgesproken bij een benzinepomp met roel, erik, en jordy om naar duitsland te rijden. om ongeveer 1 uur kwamen we aan in ramsloh! hup snel snel de tent opgezet, betalen, pak aan en rijden maar! we hebben lekker kunnen trainen. maar we waren nog geen haalf uur aan het rijden, en vrijwel iedereeen lag al weer te sleutelen! we konden tot 8 uur trainen, maar zolang heb ikzelf niet gerenden, want ik dreef gewoon mijn pak uit, en ik wou mijn brommer nog heel houden
Zaterdag: om 10 uur moest de puchklasse beginnen met de 1e kwalificatie, het rijden ging bij mij niet zo lekker, 13e tijd. bij de 2e kwalificatie ging het al wat beter, 8e tijd! de 1e race: na de start kreeg ik onwijs last van mijn been waardoor het niet zo lekker ging! Mijn vaders brommer liep nogsteeds niet goed, waardoor hij niet goed heeft kunnen rijden! ik: 10e plaats, john: 12e plaats!
Race2: na de start zat ik achter een groepje van, Hans sterk, ferdi, don, maikel, en karel prins! ik kon ze wel goed bij houden, op een gegeven moment, viel Maikel, en lag ik het gras te spartelen, even later kregen Hans sterk en Karel prins een aanvaring, waardoor karel onderuit ging en hans heel ruim de bocht nam, waardoor ik erlangs kon!ik zat nu achter ferdi en daarvoor zat don! toen kreeg don vliegles, ik en ferdi konden er langs en hans moest geloof ik hem echt ontwijken, want toen ik achter me keek, was hans een stukje verder achter me! ik heb de hele race achter ferdi lopen prikken! en toen kwam hans om een gegeven moment ook weer bij mijn achterwiel, 2 bochten voor het einde kreeg ferdi pech, koppakking eruit, ik kon er langs en wist hans nog qachter mij te houden! ik eindigde 5e plaats! Dagtotaal ben ik 6e geworden, en daar ben ik heel blij mee!

Oja, zijn er nog foto's gemaakt, ik ben benieuwd!

tot de volgende keer!
Groetjes Melanie!
2006 eindresultaat - 13e
2007 eindresultaat - 12e
2008 eindresultaat - 9e
2009 eindresultaat - 8e
2010 eindresultaat - 4e
Gebruikersavatar
Erik de Wit
forum gebruiker
Berichten: 485
Lid geworden op: za 19 feb 2005, 22:22
Locatie: Hoogwoud
Contacteer:

Bericht door Erik de Wit »

Kan niet anders zeggen heerlijk weekend gehad, vrijdag lekker kunnen trainen en even op andermans materiaal mogen rijden nog bedankt Hank en Jeroen. Zaterdag trainen ging niet helemaal lekker maar toch eerste rij met een 3e plek, eerste heat ging echt super samen met Jan beetje weggelopen en toen maakte Jan een foutje waardoor ik gemakkelijk kon winnen. Tweede heat als eerste weg maar Jan pakte me al snel op het rechte stuk na een paar ronden kon ik hem weer terug pakken. Dus weer eens met 50 punten naar huis lekker resultaat.

Gr. Erik
I think I can
www.dewitracing.com
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Jaa, ik sluit me helemaal aan bij Erik

Top weekend gehad.Vrijdag rond de klok van half 5 kwam ik aan, en daarna nog ff lekker een paar keer gereden op een DROOG Ramsloh.

Zaterdag de training 1e en de kwalificatie als 2e. Super start gemaakt en reed de race van begin tot einde op de 1e plek. Hetzelfde geld voor de 2e manche.

50 Punten mee naar huis ! En dat komt goed uit voor het kampioenschap, hoewel het niet met gemak ging... met een Roel Loos in je nek 12 minuten lang.

Wel een mooie strijd met onderling weinig verschil

Tot over 2 weken !
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gebruikersavatar
jordy 15
forum gebruiker
Berichten: 3177
Lid geworden op: di 03 mei 2005, 20:28
Locatie: Midden Beemster (Noord Holland)
Contacteer:

Bericht door jordy 15 »

Ik heb ook een lekker weekend achter de rug! 8)
Het was zoals gewoonlijk weer super gezellig met z'n alle ! Alleen kon dat eten vrijdag avond wel ff sneller op tafel ! :shock:

Vrijdag middag dus aangekomen entoen lekker trainen.. Beetje rustig aan beginnen, m'n blokkie moest namelijk nog een beetje inlopen. De baan was ook best wennen.. Voor mij de 1e keer in Ramsloh. En ik denk dat meer mensen die problemen hadde omdat er vorig jaar 10 cm water stond :P

Zaterdag de 1e kwalificatie begon rommelig.. Omdat met het uitrijden van de pits gelijk al iemand onderuit ging waar ik vol bovenop reed. Snel opstaan en weer verder rijden dus. Alleen voelde m'n brommer toen wel wat raar aan.. Maja geen idee wat het kon wezen, dus lekker doorrijden!
2 rondjes voor het eind van de kwali stond opeens m'n achterwiel in 1 klap vast. Dus ik gleed lekker het gras in. Toen was dus die beugel op m'n subframe die tot achter in de tankzit loopt doormidden gebroken en tussen het achterwiel gekomen...

Alles weer een beetje opgelapt, dus ik kon de 2e kwalificatie gaan rijden.
Alleen 10 minuten voordat die begon keek ik naar m'n bougiedop. Endie bleek dus helemaal weg gedrukt te zijn door m'n band. Stond m'n voorvork dus weer op half 11 :? :roll: Ik heb wat met die dingen.. De 5e al :P
Toen snel met 3 man geprobeerd om hem met grof geweld recht te trekken. Dit lukte niet, dus ik heb de 2e kwalificatie maar gebruikt om een nieuw setje voorvorkpoten te kopen en alles weer in elkaar te zetten.

Ik stond in m'n 1e race op de 12e startplek.
En de hele race 4 mooie plekjes terug gepakt en de laatste 8 rondjes ofzo de hele tijd op het achterwiel van karel prins gezeten. Ik kwam er alleen steeds net niet voorbij omdat ik geen zin had om risico's te nemen endus weer m'n bike te slopen. Uiteindelijk als 8e over de streep.
Met wel de ena snelste ronde tijd. Dus daar was ik aardig tevreden over. 8)

De 2e race de 8e startplek en na een halve race lag ik 4e. Alleen was de kopgroep al zover uitgelopen dat ik er nooit meer naar toe kon komen. Dus toen maar iets rustiger aan gereden om er iig maar niet vanaf te vallen.

Ben dag totaal nu 4e geworden. Mooie uitslag dus weer :)

Tot de 22e allemaal 8)
Ik hou niet van mensen die hun zin nooit af...

http://www.jlminibikeracing.nl
Gebruikersavatar
rkpdude
forum gebruiker
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 21:56
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Bericht door rkpdude »

Vorig jaar had ik het al naar me zin op ramsloh, maar dit weekend was helemaal top. Heb me prima vermaakt daar. Vrijdag best veel kilometers gemaakt, op de snelweg, maar ook op het circuitje. Zaterdag de eerste kwali ging het lekker, maar zag toch dat die jeroen 2 honderste sneller was. Dus de 2de kwali er nog ff extra voor gaan zitten, wat resulteerde in een goede tijd die genoeg was voor pole. Eerste heat zat ik te slapen bij de start waardoor jeroen als eerste de bocht inging en zo is het de hele race gebleven. Als schrale troost heb ik wel de snelste rondetijd neergezet, maarja daar koop ik nog geen halfje wit voor. 2de heat mocht jeroen van beste plekje starten en die dee dat beter dan ik in de eerste manche, en heb dan ook de hele wedstrijd aan zijn achterwiel gehangen. Onze bikes accelereerden even hard en op top liepen ze ook even hard. Dus die piemol werd weer eerste :P . Gefeliciteerd jeroen, en over 2 weken revanche.
Kan niet anders zeggen heerlijk weekend gehad
Vooral dat slapen met 6 kerels in de paddock tent zeker he, erik?
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..:shock:
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

Heey allenmaal,

Ik heb ook een leuke " dag" gehad. Ik was er niet op vrijdag maar ik ben zaterdag ochtend vertrokken.

Het was best ver rijden. maar eenmaal aangekomen was het een echt leuk baantje mooie grote pits, eten drinken alles was er netjes. Toen alles uitgepakt en weer bij Cees onder de tent gestaan. De tenten stonden lekker aan elkaar, als eerste die van de roel club daarna die van hank en daarna die van cees en sisi GEZELLIGGGG :P!

Trainingen liepen niet zo lekker we moesten als eerste het circuit op en Wim dook gelijk over de kop in de eerst bocht! wat kan die kerel vliegen. Ik kon ze net ontwijken en kon ervoor gaan alleen had ik totaal geen grip dus rustig aan gedaan want iedereen viel.

Eerste race ging redelijk. Startpositie 10 ( alleen stond hans sterk op mijn plekkie :P ). Ik ging lekker en zat achter melanie aan waar ik steeds beter in de buurt bij kwam ik had alleen erg veel hinder van een paar langsamere rijders! Eerst wou ik langs Wiebe die gaf geen ruimte en ik nam ruimte en plotsling besloot hij op mij in te rijden! wat resulteerde dat ik bijna viel! levensgevaarlijk maar ik kon hem houden. Later zat ik achter Antonie die al op de ronde gezet was en bij mij dan nog is defensief ging rijden, dus daar kon ik niet langs op een gegeven moment had ik een gaatje maar ik had veel tijd verloren.

O ja hier hoort nog bij : BEDANKT VOOR HET VLAGGEN MET DE BLAUWE VLAG .... :roll:

Tweede race ging lekker, startpositie 11e. In de eerste bocht gelijk in gevecht met Jhon dat was mooi kuipendrukken want ik wou erlangs maar hij liet mij beslist niet erlangs :twisted: rechtestuk iedereen achter elkaar aan en ik dacht een opening te zien. Dus ik laat remmen en drukken maar Jhon liet me er weer niet langs. Nog een tijd achter ze aangezeten maar op een gegeven moment had ik geen grip meer in de achterband, highslider maar ik hield de bike nog in bedwang ( vond ik best cool van mezelf :P ) ik dacht zal wel aan de bocht liggen. Bocht erop hetzelfde.. ik kijken naar me band en is die lek :( dus race voorbij, jammer.

Uiteindelijk is het niet zo goed gegaan kwa punten maar kwa lol vond ik het erg leuk!

Groeten,


rkpdude schreef:
Kan niet anders zeggen heerlijk weekend gehad
Vooral dat slapen met 6 kerels in de paddock tent zeker he, erik?
Daar zat jij dan ook bij :roll:
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Gebruikersavatar
jordy 15
forum gebruiker
Berichten: 3177
Lid geworden op: di 03 mei 2005, 20:28
Locatie: Midden Beemster (Noord Holland)
Contacteer:

Bericht door jordy 15 »

Roel lag in z'n eentje achter in z'n caddy..
Tenminste.. Dat is wat wij er van weten.. Ik weet namelijk niet of er midden in de nacht nog 1 of andere kerel bij hem in de auto kwam.. :P
Ik hou niet van mensen die hun zin nooit af...

http://www.jlminibikeracing.nl
Gebruikersavatar
Erik de Wit
forum gebruiker
Berichten: 485
Lid geworden op: za 19 feb 2005, 22:22
Locatie: Hoogwoud
Contacteer:

Bericht door Erik de Wit »

Het heeft mij wel goed gedaan die nachtelijke actie maar Roel reed er niet zo best door. Volgende keer is het Roel zijn beurt dus dan zijn de rollen omgedraaid.

Gr. Erik
I think I can
www.dewitracing.com
Gebruikersavatar
Patrick
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2235
Lid geworden op: wo 12 okt 2005, 20:37

Bericht door Patrick »

spannend erik...
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

"De nagel-loze wonderduim van Erik"

Dan wordt het de volgende keer... Roel (nagel)Loos
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gebruikersavatar
R-T,de_Haan
forum gebruiker
Berichten: 127
Lid geworden op: di 27 dec 2005, 02:17
Locatie: NH
Contacteer:

Bericht door R-T,de_Haan »

weeet toevallig iemand hoe het met Karel Prins is afgelopen? die heeft de laatste wedstrijd namelijk n pittige klapper gemaakt daar op het duitse astvalt!

Groetjes John en Melanie!
2006 eindresultaat - 13e
2007 eindresultaat - 12e
2008 eindresultaat - 9e
2009 eindresultaat - 8e
2010 eindresultaat - 4e
psipakje
forum gebruiker
Berichten: 91
Lid geworden op: di 10 jan 2006, 19:13
Locatie: spaarndam
Contacteer:

Bericht door psipakje »

IJmuiden-mini schreef:spannend erik...
waar was jij??
Gebruikersavatar
Patrick
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2235
Lid geworden op: wo 12 okt 2005, 20:37

Bericht door Patrick »

psipakje schreef:
IJmuiden-mini schreef:spannend erik...
waar was jij??
zu hause
Gebruikersavatar
Henry
forum gebruiker
Berichten: 73
Lid geworden op: zo 02 jul 2006, 15:16
Locatie: Staphorst

Bericht door Henry »

@R-T,de_Haan

Karel is nog even bij de medische hulp geweest maar viel nog redelijk mee hij had last van zn onderrug. Die voelde wat stijfjes aan zei Karel. Voor de rest viel het wel mee :wink:

Groeten Henry
Pasini MPR 50cc

50cc Open
Plaats reactie