Wilrijk 5-8

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
ba-searcher!!
forum gebruiker
Berichten: 506
Lid geworden op: vr 21 jul 2006, 22:14
Locatie: Somewhere on this planet

Bericht door ba-searcher!! »

Raytje192 schreef:
Subito schreef:Jup erg leuke dag gehad.
Waren met 6 mini's gekomen, waarvan er 5 gereden hebben....
Zoals ik al lees, moeten we volgende keer maar extra bobine's meenemen hahaha.
Onze bikes reden op zich niet slecht...
De blata liep helemaal goed, alleen stond hij niet op mijn gewicht afgesteld...met als resultaat in een van de laatste heats de koppeling eruit gefikt. Wat sommige al op was gevallen hebk gehoord hahah.
De tai-chi liep niet slecht, even wat geklooi met de koppeling (die overigens ook naar de verdommenis is :( ) maargoed ook daar komen wel nieuwe schoentjes voor.
De Blata is intussen alweer gemaakt om morgen Roosendaal onveilig te maken.

Al met al een erg leuke en geslaagde dag, en zeker de moeite waard (6 uur rijden is beter dan 3 ;) ). We hopen zeer binnenkort nog eens langs te komen.

Gr. Sven
Laat even weten wanneer je weer gaat dan, dan ga ik ook weer mee :wink:

+1 :D
Ik zou ook weer graag mee willen, hopen dat me bike een beetje betr wil gaan rijden, het vermogen wou er niet echt uit vond ik bij mij..heb nu een andere brandstof leiding gelegd, hopen dat ie het dar beter mee wil doen.
@ alle mensen die met de bobine zaten op 5-8..volgende keer is aan katrien vragen of ze zoiets bij heeft?? want de bobine's van een een polini blokje passen ook gewoon op de mt4 of blata blokjes! :idea:

Op naar de volgende keer!!
Gebruikersavatar
coen
forum gebruiker
Berichten: 668
Lid geworden op: vr 12 mei 2006, 09:51
Minibike:: Blata WRS
Blata R
Blata JR
Zelfbouw 65cc Polini
Chinees 49cc 14mm sha (loopt al 10 jaar zonder problemen)
Mini crosser 49cc
Locatie: tilburg

Bericht door coen »

ba-searcher!! schreef:
Raytje192 schreef:
Subito schreef:Jup erg leuke dag gehad.
Waren met 6 mini's gekomen, waarvan er 5 gereden hebben....
Zoals ik al lees, moeten we volgende keer maar extra bobine's meenemen hahaha.
Onze bikes reden op zich niet slecht...
De blata liep helemaal goed, alleen stond hij niet op mijn gewicht afgesteld...met als resultaat in een van de laatste heats de koppeling eruit gefikt. Wat sommige al op was gevallen hebk gehoord hahah.
De tai-chi liep niet slecht, even wat geklooi met de koppeling (die overigens ook naar de verdommenis is :( ) maargoed ook daar komen wel nieuwe schoentjes voor.
De Blata is intussen alweer gemaakt om morgen Roosendaal onveilig te maken.

Al met al een erg leuke en geslaagde dag, en zeker de moeite waard (6 uur rijden is beter dan 3 ;) ). We hopen zeer binnenkort nog eens langs te komen.

Gr. Sven
Laat even weten wanneer je weer gaat dan, dan ga ik ook weer mee :wink:

+1 :D
Ik zou ook weer graag mee willen, hopen dat me bike een beetje betr wil gaan rijden, het vermogen wou er niet echt uit vond ik bij mij..heb nu een andere brandstof leiding gelegd, hopen dat ie het dar beter mee wil doen.
@ alle mensen die met de bobine zaten op 5-8..volgende keer is aan katrien vragen of ze zoiets bij heeft?? want de bobine's van een een polini blokje passen ook gewoon op de mt4 of blata blokjes! :idea:

Op naar de volgende keer!!
en dat zeg je nu pas:P membramen had ze ook nie bij :P volgende keer ga ik ook weer mee
Blata WRS + Kit
Blata JR
Zelfbouw 65cc polini
Chinees 49cc
Plaats reactie