Huizen 21 September

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Minibike_J
forum gebruiker
Berichten: 1410
Lid geworden op: vr 29 feb 2008, 13:11
Locatie: Soesterberg
Contacteer:

Huizen 21 September

Bericht door Minibike_J »

Zet hier je verslag maar neer :wink:

Voor mij was het een raar dagje.
In het begin wou me bike niet eens meer starten toen heb ik de boor van Barry geleend toen wou hij wel starten.
Dus ik me spullen aan doen , sta ik voor het begin van de baan valt me motor uit :roll: Dus ik weer naar de kant sleutelen.
Toen was er een 4takt die olie lekte zoveel olie dat we op de tweede baan van Coronel mochten. Nou ik dus niet want ik moest sleutelen , toen had ik nog een verlichte koppeling van Barry gekocht omdat mijn koppeling te zwaar was , toen wou ik rijen (ff in de pitstraat ) merk ik dat de sproeier te groot is ,nou ik vervang dat weer . Dus ik start hem gaat de vlotter weer lekken :? dus ik weer klooien .
Dat was mijn dagje.

Gr
[img]http://img408.imageshack.us/img408/1993/27379922go9.gif[/img]
Zb puch
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=24798
Gebruikersavatar
Barry
forum gebruiker
Berichten: 1360
Lid geworden op: za 08 mar 2008, 09:10
Minibike:: Grc RRz 12
Locatie: Schalkwijk

Bericht door Barry »

hehe 8)

ik heb het laatste uurtje wel aardig nog kunnen rijden alleen me toevoer is denk ik beetje viesjes :roll: want na paar rondjes gaat die haperen valt die uit, en als ik dan weer aan doe dan doet hij het gewoon weer :shock: .

maarja op naar de volgende keer :D
GRC RRz 12
Bzm40cc 09
Gebruikersavatar
Rossifumi
forum gebruiker
Berichten: 1076
Lid geworden op: di 20 apr 2004, 19:22
Locatie: Ijsselstein (UT)

Bericht door Rossifumi »

minibikerheerhugowaard schreef:1 van de gebroeders coronel was er ook nog. Ik weet alleen niet welke. Bewijst meteen me interesse in de autosport :)
Zal Tim wel geweest zijn, want Tom moest zelf racen vandaag :wink:
Plaats reactie