Stadskanaal uitslagen.

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
richard22
forum gebruiker
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 22 feb 2008, 19:08
Locatie: Zaandam

Bericht door richard22 »

Jep:D
Gefeliciteerd :)

(y)
www.richardracing.nl !!!
Gebruikersavatar
Talin
nieuwe gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: do 25 sep 2008, 14:02
Contacteer:

Bericht door Talin »

stadskanaal als toeschouwer.

Mijn eerste minibike race.
Aangekomen ( ome TomTom leidde me door streken waar ik nog nooit was geweest en ik heb in Z-Afrika gewoond dus ben wel wat gewend ) zag het er al druk uit.
Auto geparkeerd en een leuk plekje aan de baan gezocht.

Dat zag er allemaal goed uit! Dacht niet dat er zo competitief gereden zou worden, en er zit toch best wat snelheid in die apparaten.

Een paar schuivers hier en daar dat stelde me aardig gerust ( meer daarover later ) Ah kijk netjes EHBO mensen op een strategische plek.
Kijk nou mensen/rijders die zelf vlaggen, dat is een mooie oplossing! Een pitstraat die gescheiden is voor mensen die van de baan komen en die er af gaan.

Wat klassen bekeken en daar zitten hele mooie spullen tussen, word goed gereden, geen !CENCUUR! op de baan door achterblijvers, die gaan zoals het hoort niet raar doen als de koplopers er aan komen ( heb ook altijd geleerd: blijf je lijn rijden dan weten de snelle mannen wel dat ze er omheen kunnen, en zie geen rare uitwijk manoeuvres hoeven te verwachten)

Toen eens even het Paddock rond gelopen en daar zit men links en rechts lekker aan de koffie en de buren staan druk te sleutelen. Even blijven staan bij een zeer mooie eigenbouwer en kreeg direct al uitleg over het een en ander.

Toen zag ik warempel nog een paar “oud” bekenden, daar even een praatje mee gemaakt en wat mooie dingen bekeken en heel wat inside info gekregen.

Ik wil volgend jaar Watergekoeld zelfbouw gaan rijden ( kwam er zelfs achter dat de organisatie van mij maar een paar straten verderop zit ) dus die klasse maar eens goed bestudeerd zoals Hank mij al zei ze kunnen nog wat rijders gebruiken.

Ik heb zelf al aardig wat race ervaring en wilde iets leuks gaan doen dit lijkt me een perfecte hobby om mijn tijd mee te verdoen en weer mijn race gevoel aan te spreken. Heb Brommerraces gereden, een aantal jaren 125 in binnen en buitenland, nu alle breuken en wonden weer geheeld zijn begint het weer heel zwaar en nukkig te kriebelen. Dus tot volgend jaar!
Plaats reactie