uitzending minibiken Echt op tv limburg

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
thomas1991
forum gebruiker
Berichten: 3814
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 18:18
Locatie: Tilburg

Bericht door thomas1991 »

#Jordy Rossi# schreef:
lorenzo#42 schreef:
Jarno #23 schreef: whaha daarom komt grc ook niet op tv! en worden ze 2 en 3 in het kampioenschap achter blata!

Loeter :wink:
ja senior b :roll: maar we zullen zien volgend seisoen :twisted:

ik heb het niet gezien :roll: komt dat om de site ?
Ga lekker Buitenspelen met je Pratjes ookal word je kampioen, En dan? Ga je andere merken ten schande zetten?
Ga op een standaard Bizeta rijden dan?

Maar, Ik kan hem ook niet vinden!
Bij welk programma komt het?

Gr.
Eerlijkheid duurt het langst :wink:
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

Jarno #23 schreef:
lorenzo#42 schreef:ze willen het gewoon niet uitzende omdat blata er op staat :lol:
whaha daarom komt grc ook niet op tv! en worden ze 2 en 3 in het kampioenschap achter blata!

Loeter :wink:
jammer dat de tv er niet was na die endurance he ?

hadden ze kunne filmen hoe mooi team blata tig keer werd ingehaald door 3 dsf teams :lol:

doe niet zo flauw joh..
als lorenzo niet zo veel problemen had gehad met zijn ??ketting?? , had ik het kampioenschap nog wel 's willen zien.

tot volgend jaar, in de 40 open a :wink:
Gebruikersavatar
Jarno #23
forum gebruiker
Berichten: 544
Lid geworden op: wo 31 okt 2007, 18:02
Locatie: Linne (L)
Contacteer:

Bericht door Jarno #23 »

kleine_duivel schreef:
Jarno #23 schreef:
lorenzo#42 schreef:ze willen het gewoon niet uitzende omdat blata er op staat :lol:
whaha daarom komt grc ook niet op tv! en worden ze 2 en 3 in het kampioenschap achter blata!

Loeter :wink:
jammer dat de tv er niet was na die endurance he ?

hadden ze kunne filmen hoe mooi team blata tig keer werd ingehaald door 3 dsf teams :lol: voor grc hetzelfde dusjaa :lol:

doe niet zo flauw joh..
als lorenzo niet zo veel problemen had gehad met zijn ??ketting?? , had ik het kampioenschap nog wel 's willen zien.

tot volgend jaar, in de 40 open a :wink:
alsof ik die niet heb gehad :lol:
ma moet hem op msn een horen over zijn grc hier en daar en blata is !CENSUUR! en poep en sloom dus vandaar mijn antwoord ;)

@tim kom je volgend jaar vast in belgie te rijden dan? k dacht dat je naar de open in NL ging? :lol:

ma terug ontopic ;)
ik heb de aflevering opgenomen maar ik kan hem op internet nergens terug vinden op de site :( maar ik zal nog eens contact opnemen met de redactie :wink:

Gr Jarno #23 www.jarno23.tk
www.jarno23.tk Blata Racing Team BELGISCH KAMPIOEN SENIOREN B '08 Blata ultima
[url=http://imageshack.us][img]http://img253.imageshack.us/img253/9715/jarno18dy6.jpg[/img][/url]
Navy Green
forum gebruiker
Berichten: 620
Lid geworden op: za 27 mei 2006, 23:31
Locatie: Bunde

Bericht door Navy Green »

Mannen, het gaat hier over de uitzending op tv. Ik vind hem helaas niet op internet terug dus we horen het wel van jarno.

En laat volgend seizoen maar zien wie de snelste is. Dan rijden jullie toch waarschijnlijk in de zelfde klassen. Voor nu, niks meer hierover en lief zijn voor elkaar :wink: .
Plaats reactie