nijveral 26oktober 2008

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
DMZohrab
Moderator
Moderator
Berichten: 1068
Lid geworden op: do 28 feb 2008, 21:20
Locatie: zwolle

nijveral 26oktober 2008

Bericht door DMZohrab »

voor mij een heel goede ochten,

rijen ging meteen goed toen moesten we een dodemans knop op de bike zetten, maar het werkte niet me dus..heb ik 1heat gemist

voor de rest ging het heel goed, lekker kunnen rijden zonder problemen

gr, Zohrab

wie volgt..? :P
Gebruikersavatar
myron
forum gebruiker
Berichten: 218
Lid geworden op: vr 03 aug 2007, 22:42
Locatie: Nijmegen

Bericht door myron »

Bij mij ging het ook heel goed eerste keer vond het wel mooie baan geen een keer gevallen zonder bike kapot gegaan dus vond het wel een prima dag volgende keer denk ik weer

laterzz
Gebruikersavatar
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Berichten: 1923
Lid geworden op: zo 18 feb 2007, 16:08
Locatie: vianen
Contacteer:

Bericht door Dm-Ricardo »

jaa t was wel leuk :wink: 1 klein schuivertje maar voorderest gign t snel :P!
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
Gebruikersavatar
Blatarac3r
forum gebruiker
Berichten: 608
Lid geworden op: do 16 aug 2007, 12:01
Locatie: Heteren
Contacteer:

Bericht door Blatarac3r »

Ik heb vandaag lekker gereden.
Alleen was me blok losgetrilt dus even aandraaaien.
Heb eerst in de beginners gereden maar later bij gevorderde , wat aardig goed ging :D

Tot volgende keer :D
Sucks gas kicks ass
[img]http://img139.imageshack.us/img139/8832/bartminibikeonderschirfwn7.jpg[/img]


Mijn bike [url]http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21765[/url]
ANITA1967
forum gebruiker
Berichten: 179
Lid geworden op: vr 15 jun 2007, 11:53

nijverdal

Bericht door ANITA1967 »

vandaag hebben we lekker gereden
davy bij de beginners (ze gingen wel hard volgens hem en hij was 6de geworden) hahaha aron en willie bij de gevorderen
willie is gevallen door dat zijn ketting knapte een flinke schaaf wond over zijn borst kast is wat hij heeft over gehouden. ja er waren ook een vader en een zoon die zijden dat de kopeling kapot was en dan even op ander mans minibike gaan rijden (omdat ze niet weten wat ze volgend seizoen gaan rijden ) maar daar sturen wij hem wel even in hahahaha of niet mark????? trouwens mark was de camera kapot ?????
en ik miste maatje peter mendel heeft hij donderdag nieuwe banden erop gezet zien we hem niet misschien de 9 november????
het was een gezellige zondag morgen ondanks we moesten haasten
(omdat het bed zo lekker was) groetjes vd dammetjes :D :D
Gebruikersavatar
Lijpe Ted
forum gebruiker
Berichten: 206
Lid geworden op: di 26 dec 2006, 17:52

Bericht door Lijpe Ted »

was voor mij een super dag, 2de x rijden op de b1 (pas nieuw, reed voorheen elite), en het ging super! goede rondetijden en bikie reed top!
leuk duel op het laatste met een klein aapje uit huizen, kennis van me (dario op de zwarte elite)
geen schuivers en zat volgens mij tog wel bij de snellere onder de beginners! goed begin om volgend jaar een opstap te doen richting NMC.
zal er de volgende keer ook weer bij zijn;)

groetjes danny

ps: degenen die fotos hebben gemaakt moeten ze even op het internet plaatsen! altijd leuk!
Laatst gewijzigd door Lijpe Ted op zo 26 okt 2008, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
pasini mpr 40cc bzm!
ReWie
forum gebruiker
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 09:53
Contacteer:

Re: nijverdal

Bericht door ReWie »

ANITA1967 schreef:vandaag hebben we lekker gereden
davy bij de beginners (ze gingen wel hard volgens hem en hij was 6de geworden) hahaha aron en willie bij de gevorderen
willie is gevallen door dat zijn ketting knapte een flinke schaaf wond over zijn borst kast is wat hij heeft over gehouden. ja er waren ook een vader en een zoon die zijden dat de kopeling kapot was en dan even op ander mans minibike gaan rijden (omdat ze niet weten wat ze volgend seizoen gaan rijden ) maar daar sturen wij hem wel even in hahahaha of niet mark????? trouwens mark was de camera kapot ?????
en ik miste maatje peter mendel heeft hij donderdag nieuwe banden erop gezet zien we hem niet misschien de 9 november????
het was een gezellige zondag morgen ondanks we moesten haasten
(omdat het bed zo lekker was) groetjes vd dammetjes :D :D



wie zal dat toch zijn xD.
groeten rewie
GRCrr 50cc
www.rewieminibikeracing.come2me.nl
Gebruikersavatar
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Berichten: 1923
Lid geworden op: zo 18 feb 2007, 16:08
Locatie: vianen
Contacteer:

Bericht door Dm-Ricardo »

Lijpe Ted schreef:was voor mij een super dag, 2de x rijden op de b1 (pas nieuw, reed voorheen elite), en het ging super! goede rondetijden en bikie reed top!
leuk duel op het laatste met een klein aapje uit huizen, kennis van me (dario op de zwarte elite)
geen schuivers en zat volgens mij tog wel bij de snellere onder de beginners! goed begin om volgend jaar een opstap te doen richting NMC.
zal er de volgende keer ook weer bij zijn;)

groetjes danny

ps: degenen die fotos hebben gemaakt moeten ze even op het internet plaatsen! altijd leuk!
Oowh dus jij was die jonge met die danny op zun rug en zon vlaggetje :P
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
Gebruikersavatar
Lijpe Ted
forum gebruiker
Berichten: 206
Lid geworden op: di 26 dec 2006, 17:52

Bericht door Lijpe Ted »

Dm-Ricardo schreef:
Lijpe Ted schreef:was voor mij een super dag, 2de x rijden op de b1 (pas nieuw, reed voorheen elite), en het ging super! goede rondetijden en bikie reed top!
leuk duel op het laatste met een klein aapje uit huizen, kennis van me (dario op de zwarte elite)
geen schuivers en zat volgens mij tog wel bij de snellere onder de beginners! goed begin om volgend jaar een opstap te doen richting NMC.
zal er de volgende keer ook weer bij zijn;)

groetjes danny

ps: degenen die fotos hebben gemaakt moeten ze even op het internet plaatsen! altijd leuk!
Oowh dus jij was die jonge met die danny op zun rug en zon vlaggetje :P
jaa klopt!;)
pasini mpr 40cc bzm!
Gebruikersavatar
Gerard S
forum gebruiker
Berichten: 1489
Lid geworden op: zo 01 jan 2006, 13:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: nijverdal

Bericht door Gerard S »

ANITA1967 schreef:vandaag hebben we lekker gereden
davy bij de beginners (ze gingen wel hard volgens hem en hij was 6de geworden) hahaha aron en willie bij de gevorderen
willie is gevallen door dat zijn ketting knapte een flinke schaaf wond over zijn borst kast is wat hij heeft over gehouden. ja er waren ook een vader en een zoon die zijden dat de kopeling kapot was en dan even op ander mans minibike gaan rijden (omdat ze niet weten wat ze volgend seizoen gaan rijden ) maar daar sturen wij hem wel even in hahahaha of niet mark????? trouwens mark was de camera kapot ?????
en ik miste maatje peter mendel heeft hij donderdag nieuwe banden erop gezet zien we hem niet misschien de 9 november????
het was een gezellige zondag morgen ondanks we moesten haasten
(omdat het bed zo lekker was) groetjes vd dammetjes :D :D
Peter heeft donderdag zijn banden er af laten halen, de bike legt geheel uit elkaar en zal een grote revisie beurt ondergaan, zowel uiterlijk als technisch. Dus Peter rijd voorlopig niet, evenals ik ondegetekende en Super Mario.
Gr.

Gerard
_______________________________________
NMC Senioren plus #63 (GRC RRz 2008)
[url=http://www.kbmn.nl][img]http://kbmn.nl/banners/banner-forum.jpg[/img][/url]
Website; [url]http://www.KBMN.nl[/url]
E-mail; info@KBMN.nl
racefanaat
forum gebruiker
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 11 feb 2007, 23:27
Locatie: Arnhem *026
Contacteer:

Bericht door racefanaat »

Lijpe Ted schreef:
ps: degenen die fotos hebben gemaakt moeten ze even op het internet plaatsen! altijd leuk!
Ze staan er nu op bij foto`s
[img]http://94.100.116.16/861250001-861300000/861281701-861281800/861281795_5_NzXa.jpeg[/img]
Mijn site: www.minimotogp.nl
Gebruikersavatar
Lijpe Ted
forum gebruiker
Berichten: 206
Lid geworden op: di 26 dec 2006, 17:52

Bericht door Lijpe Ted »

mooie fotos man!

(had niemand me trouwens even kunnen zeggen dat me neusrubbertje schreef zat :shock: :P)
pasini mpr 40cc bzm!
Plaats reactie