Wintertraining Actionkart Hasselt

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Andreas
forum gebruiker
Berichten: 1478
Lid geworden op: za 05 aug 2006, 14:34
Locatie: Roermond
Contacteer:

Wintertraining Actionkart Hasselt

Bericht door Andreas »

Nou na 5 maanden niet gereden te hebben was het vandaag weers zover! maar heb dit x niet op me eigen bike gereden( ik heb er geen meer maja!) heb vandaag es op een zpf gereden van barry! het ging int begin niet zo heel goed ivm sturen enzo kon er geen bal meer van haha! namaten ging het toch beter ! wat rijden die ZPF'S toch masterlijk lekker!
dankje wel barry en de vader van Barry voor alles! 8) Het was werkelijk super! :oops: 8)

Ohja en Jimmy en Rene(bedankt voor het rijden) die verhalen bij de bar.
moeten we echt vaker doen whahaha!

MVG Andreas
Gebruikersavatar
-René-
forum gebruiker
Berichten: 445
Lid geworden op: wo 12 dec 2007, 17:46
Locatie: Sittard

Bericht door -René- »

Geen dank Andreas, weer lekker kunnen lachen in de auto, ik vond het maar koud, en aangezien ik weer eens weinig geslapen heb werd het voor mij vooral gezellig aan de bar :lol:
I don't drive fast, I fly low....
Blata Elite 14 WRS

[img]http://img88.imageshack.us/img88/2870/8114368234783819275afaxu1.gif[/img]
Gebruikersavatar
GRC-rr-2008
forum gebruiker
Berichten: 453
Lid geworden op: ma 21 jan 2008, 13:49
Locatie: limburg

Bericht door GRC-rr-2008 »

xD haha , k vond et nie zo heel fijn k kreeg me draai nie met
me nieuwe blok enzo en k vond et ook wat te koud
dus heb k ook nie veel gerden tot in de "warmere tijden " laat ons zeggen
En in de bar haha :lol:


Grts
Jim
----=> GRC rrz 2008 <=----
[url=htpp://nl.netlog.com/jimgrcrrz][img]http://img258.imageshack.us/img258/4389/jimgrcrrzonderschriftcocd8.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
Just Bo
forum gebruiker
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 22:46

Bericht door Just Bo »

Ik heb er ook weer lekkr gereden, samen met Livio en nick. ben een keer achterin onderuit gegaan maar had niks en de bike ook niet. me vader heeft wel een nieuwe band erop gezet en het duurde wel ff voor dat ik daar weer grip mee had. Maar onze gele monsters waren wel de baas op de baan :wink:

groeten Bo
Groetjes Bo


Pasini MPR 4Takt
Honda NSF100
Sponsored by:
Modius
GiGaboorbedrijf
Bo-MotorOil
Gebruikersavatar
Denna
forum gebruiker
Berichten: 285
Lid geworden op: ma 15 dec 2008, 12:42

Bericht door Denna »

Dat was zeer duidelijk ja. Jullie reden af en toe ook in leuke ritsjes achter elkaar :D .

Ik was er dus ook. Ik was van plan te gaan rijden. ik heb 2 rondjes gereden, heel rustig, want ik moest me koppeling inrijden. In de 2e ronde begon hij te sputteren en te schieten en toen ik de pits in reed viel hij helemaal uit. Daarna liep hij alleen heel zachtjes stationair en gaf hij geen respons meer op het gas. Uiteindelijk thuis alles uitelkaar getrokken. Spijl tussen de kleppen van mijn membraan gescheurd en de kleppen waren tussen de spijl en het membraanhuis in geslagen :oops: . Dus dure dag voor mij :(.

Het was de repsol chinees met de fluor velgen trouwens.
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekeh Jung
wassink
forum gebruiker
Berichten: 290
Lid geworden op: za 28 dec 2002, 22:03
Locatie: vorden

hasselt

Bericht door wassink »

Vandaag voor het eerst in Hasselt gereden een leuke baan met goede grip en een goede afzuiging, je ruikt bijna niks wat ook inhoud dat het er koud was.
Verder leuk om bekenden weer te zien en wie weet hou je er nog wel een demo aan over


groeten barry wassink.
andries
forum gebruiker
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 20:26
Contacteer:

Re: hasselt

Bericht door andries »

wassink schreef:Vandaag voor het eerst in Hasselt gereden een leuke baan met goede grip en een goede afzuiging, je ruikt bijna niks wat ook inhoud dat het er koud was.
Verder leuk om bekenden weer te zien en wie weet hou je er nog wel een demo aan over


groeten barry wassink.
volgende keer maar een extra (zpf) trui meenemen :D
Plaats reactie