Poeldijk 28-12-08

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Jan Bootsman
forum gebruiker
Berichten: 113
Lid geworden op: zo 31 dec 2006, 13:31
Locatie: Den Haag

Poeldijk 28-12-08

Bericht door Jan Bootsman »

Zo dit was weer de laatste zondag vrij rijden van dit jaar.
Het was een vrij drukke dag aangezien het nulpunt in het weer de gehele dag aan bleef houden.
Op de baan was dit tijdens het rijden wel anders want iedereen ging er voor,zowel de minder snelle als de snellere groep.
De minder snelle groep blijft nog steeds even druk (doordat er steeds weer nieuwe bikers bij komen) en er ook weer een paar door gaan naar de snellere groep.
Heb zelf helaas een half uur moeten missen omdat Janine haar koppeling er uit brande en ik thuis een nieuwe moest halen.
Was al met al een bere gezellige dag want aan het eind keken we met plezier naar Rob want hij moest de fly-over op lopen (pech is niet leuk maar het aangezicht wel).
Iedereen een goed uiteinde en een sportief 2009.
Grtzz Jan
Gebruikersavatar
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Berichten: 1923
Lid geworden op: zo 18 feb 2007, 16:08
Locatie: vianen
Contacteer:

Bericht door Dm-Ricardo »

Nou ik ben ook weer thuis en ik vond het een geslaagd dagje!
We kwamen aan maar we zagen dat t er verlaten uitzag maar toen moesten we naar achteren lopen en daar werd al bijna gereden dus wij snel pak aan gedaan en alles uitgeladen en gaan rijden op het begin onderschatten ik de bruggen een beetje en vloog ik telkens maar het ging steeds beter!
Na een tijdje wou ik steeds harder waardoor ik bij de snelle bocht bij startfinish eraf ging en tegen de boarding aanklapte met gevolg als een gescheurde voorkuip, snel eraf gehaald en weer verder gegaan met een beetje een zere enkel.
aan het einde was er nog een leuk klein wedstrijdje en daar eindigde ik als 3e met nog 1 klein valletje :P.
Maar al met al een superdag gehad !
Ook mijn complimenten naar de vlaggers ect. het zag er allemaal top uit goed verzorgd en georganiseerd!

Groetjes Ricardo #14
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
Gebruikersavatar
Just Bo
forum gebruiker
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 22:46

Bericht door Just Bo »

eey ricardo, je was dus in poeldijk...
jammer want normaal zijn we er ook , maar gingen deze keer naar hasselt bij livio rijden. kom je over 2 weken? dan komt livio ook we hebben dan wel een race voor de wintercomp maar je kan gewoon vrij rijden.ik sta 1e in de wintercomp :lol:

nou misschien zie ik je dan.
groetjes Bo
Groetjes Bo


Pasini MPR 4Takt
Honda NSF100
Sponsored by:
Modius
GiGaboorbedrijf
Bo-MotorOil
Gebruikersavatar
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Berichten: 1923
Lid geworden op: zo 18 feb 2007, 16:08
Locatie: vianen
Contacteer:

Bericht door Dm-Ricardo »

Hee,

Ja ik denk dat ik nu niet meer mag/kan rijden hooguit aankomende zondag naar nijverdal omdat de bike eigenlijk al verkocht is en me pa de schade tot nu wil beperken :P
Maar ik kom zeker nog is langs om te kijken ik zie nu je baan records jemie dat is hard :oops: !
Enneeh zet em op in de comp ff het kampioenschap naar huisrijden he :P!

Groetjjess:P
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
Gebruikersavatar
minibike team gelderland
forum gebruiker
Berichten: 353
Lid geworden op: di 07 feb 2006, 20:36
Locatie: Bergharen
Contacteer:

Bericht door minibike team gelderland »

ja het was weer een super zondag in poeldijk er zijn ook veel foto's gemaakt door indoorminibike en team gelderland ,ja we waren met het hele team weer aanwezig bij de beginners reden ze vooraan de eerste drie plaatsen bij de gevorderden kwamen we er niet aan maar toch vele mooie gevechten gehad deze keer heb ik (remco) janine bootsman maar niet in de weg gereden dat vondt ze de vorige keer maar niks hahahhaha nou dat was het dan voor 2008 dan we zullen er zeker weer bij zijn in 2009 je kunt de foto's die wij gemaakt hebben al bekijken op de site je kunt er ook foto's bestellen zonder logo erin dit kost helemaal niks nou tot de volgende keer maar weer
Afbeelding
Plaats reactie