Poeldijk 1 maart 2009

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
michaelkl
forum gebruiker
Berichten: 286
Lid geworden op: za 21 okt 2006, 13:27

Poeldijk 1 maart 2009

Bericht door michaelkl »

Het was echt weer een dag na de racedag, relatief rustig. hierdoor wel lekker op kunnen rijden met Johan, Stefan en Jordie. Het ging er allemaal weer stevig tegen aan. Ook Nick gaat steeds sneller!! Tot voor heel kort nog een 1:08 / 1:09 maar nu al een hele nette 1:03 =D> Goed hoor!!
En ja, Die eikel heeft wat met knieen. In de achtervolging met Johan nam hij de bocht op de eerste verhoging net iets te krap en probeerde met zijn knieen de banden meer te nemen wat in een mooie salto resulteerde. Door die val werkte de kill-switch niet meer??? dus andere er op en niet meer willen starten he, ook niet zonder kill-switch. Bougie los en tegen het frame kijken of hij wel vonkt. Nou als de beste dus ging die pit er weer in. Na veel moeite eindelijk starten en rijden maar weer. Helaas voor korte duur want na een korte stop weer niet starten. He ff wat remmenreiniger gebruiken!!! Niet dus he, niet meer aan te krijgen. Pit er weer uit en tegen het frame vonken als een tierelier maar starten er mee hoor maar. Laten we ff een nieuwe pit gebruiken. En jawel 1 trek en het blokkie liep weer als een zonnetje!!!!!!Bougie dus naar de kl@te en was nog maar twee weken oud. Dus ondanks dat een bougie tegen het frame wel vonkt wil nog niet zeggen dat je er ook mee kan rijden.
Toen weer ter afsluiting het wedstrijdje. Johan en Michael hadden een mooie start gevolgd door Janien, Johan en Nick en een paar veteranen maar die waren al gauw gelapt. Een van de veteranen dacht dat het een vliegshow was en probeerde op te stijgen maar schrok daar zo van dat het gas er maar voor die dag meteen geheel vanaf ging. Ja Rob ik schrok er ook van maar gelukkig zag ik je snel weer naar boven rijden. Dat betekenden in iedergeval een geslaagde noodlanding!!!!!!!!!
Al met al weer een snelle en leuke dag geweest.

Van mij deze week geen foto's omdat ik vanavond naar het HMH ga en dus geen gelegenheid heb maar die van Wilma zullen spoedig komen op www.indoorminibike.nl

Tot volgende week.

Fred
Poeldijk: 1:01:155
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
Gebruikersavatar
Nick898
forum gebruiker
Berichten: 194
Lid geworden op: wo 30 apr 2008, 20:04
Locatie: Moordrecht Minibike:GRC RR 50cc

Bericht door Nick898 »

Ja,het was een leuke dag :)
En het was ook erg rustig vandaag :o
Toch weer een PR: 1:03.044.
Net geen 1:2 :cry:
Maarja volgende week beter :twisted:

Gr
Gebruikersavatar
pasini-ernie
forum gebruiker
Berichten: 2323
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 16:35
Locatie: Den Haag-Scheveningen-070-
Contacteer:

Bericht door pasini-ernie »

hee,

ja was vandaag heel erg rustig :o jammer dat ik niet kon rijden vanwege kapotte koppeling :cry:

nick goed man dat je je ronde tijd hebt verbeterd :D

maar ik zal er volgende week weer by zijn :D

greeetz ernie
Pasini MPR 4takt.
Ducati Corse.
Afbeelding
Jan Bootsman
forum gebruiker
Berichten: 113
Lid geworden op: zo 31 dec 2006, 13:31
Locatie: Den Haag

Bericht door Jan Bootsman »

Yo minibikers.
Was vandaag een rustige maar leuke dag.
Janine vond het wat minder ( ze moest namelijk haar blok van de oude DM inrijden ) dus reed ze af en toe rond als een 85+er.
Onze oudere mannen hadden het ook naar hun zin want op een gegeven moment lagen Rob en Atze over de baan te dweilen van het lachen.
Aan het nog een raceje waar Johan en Michael Kl er als een speer vandoor gingen.
Janine probeerde te volgen met Stefan en Nick in haar kielzog.
Na zes a zeven rondes kwam Stefan binnen door maar kon niet weg lopen door zijn pols blessure.
Janine en Nick waren aan elkaar gewaagd , dus bleven ze samen jagen op Stefan.
De oudere mannen hadden gelukkig niets te vrezen want voordat ze om konden kijken waren de jonge race gekken er alweer voorbij.
Grtzz Jan
rob polini
forum gebruiker
Berichten: 363
Lid geworden op: vr 27 jan 2006, 22:19
Locatie: rotterdam

poeldijk

Bericht door rob polini »

Hallo ja was deze keer niet zo druk,mag ook wel een keertje,maar wat er aan het rijden was ging snel tot zeer snel.
We konden de volle tijd benutten,want we hoefden niet in twee groepen te gaan rijden,is ook wel ens lekker,ja en als atze(de zwarte ridder op de baan is,kan je van mij aannemen dat ik er altijd afgaat,gelukkig gingen we deze keer samen en we hebben daar zeker een paar minuten gelegen,wat moesten we lachen zeg,er zijn wel eens van die valpartijen ,dat je denkt hoe is het mogelijk dat heb ik meestal met me race maatje atze.
Ja dan de race aan het einde van de zondag,ging lekker weg en lag op een goeie plek maar de grc ging over de brug toch op het achterwiel verder,en dat het goed gegaan is begrijp er zelf nog niks van maar ben er gelijk vanaf gegaan,dat is beter voor mij en de grc want hij was nu nog heel,voor de rets leuke dag en daar gaan we voor toch,dus kom allemaal een keer naar poeldijk,leuke baan altijd gezellig,dus trek je plan en tot ziens.
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
Plaats reactie