Roosendaal 17-05-09

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Roosendaal 17-05-09

Bericht door ruud »

Zo vandaag weer lekker getraind in roosendaal.! wel gevalle dus dikke schuifsporen op de motor helaas :roll: :lol:
Einde ook een wedstrijde ging wel lekker het gaat steeds wat beter op die baan..tot de volgende keer !!
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gebruikersavatar
joeyvg
forum gebruiker
Berichten: 634
Lid geworden op: vr 01 dec 2006, 16:37
Locatie: etten-leur

Bericht door joeyvg »

zo vandaag weer kunnen trainen in roosendaal het ging helaas niet lekker in het wedstrijdje een 3de plaats behaald omdat ik 2 keer was gevallen in het wedstrijdje helaas :cry: volgende keer zullen wij wel weer aanwezig zijn

gr joey
ßlata ß1

mijn bike
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=29277
Kefien#17
forum gebruiker
Berichten: 3069
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 17:18
Locatie: Tilburg

Bericht door Kefien#17 »

Ik was ook gevallen.En later ging de voetsteun los dus heb het maar zo gelaten en lekker gekeken.

Goed gereden Bert =D>
Gebruikersavatar
Nick898
forum gebruiker
Berichten: 194
Lid geworden op: wo 30 apr 2008, 20:04
Locatie: Moordrecht Minibike:GRC RR 50cc

Bericht door Nick898 »

Ey,

Het was een leuke dag.
Dit x me tijd gemeten :P 38,017
Is dat een beetje nette tijd voor de 2e x?

2 x gevallen en 2 x op de zelfde plek, maarja.


Tot de volgende ronde

Gr,
Gebruikersavatar
pasini-ernie
forum gebruiker
Berichten: 2323
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 16:35
Locatie: Den Haag-Scheveningen-070-
Contacteer:

Bericht door pasini-ernie »

op het begin liep ik even te stoeien met de koppeling :lol: en toen ik em eindelijk goed had afgestelt ging het een paar rondjes lekker en toen was de koppeling op :cry: dus kon niet meer verder rijden :cry:

maar is een zeer leuke baan! en kom de volgende keer zeker weer :D

tot de volgende keer!

Gr,
Pasini MPR 4takt.
Ducati Corse.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Phantom-Kenny
forum gebruiker
Berichten: 594
Lid geworden op: ma 19 nov 2007, 19:25
Locatie: in een kartonnen doos onder je bed

Bericht door Phantom-Kenny »

hee!,

heb ook heel lekker kunnen rijden vandaag, 2x gevallen, geen schade en kapotte dingen, dus een heele goede dag geweest.
Heb lekker kunnen rondkomen, samen met chineesfood ofzoiets, met zen 4takt!

Hoop jullie volgende keer weer te zien!
Lateer
*GM-Phantom '08*

[url=http://www.jdkracingteam.tk][img]http://img382.imageshack.us/img382/8960/phantomforumbalk2ia9.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
BERT#31
forum gebruiker
Berichten: 1548
Lid geworden op: za 21 apr 2007, 12:31
Locatie: op school (breda)

Bericht door BERT#31 »

Was weer een wat drukkere ochtend!
Toch lekker kunnen rijden en mijn pr verbeterd naar 37.92
In de race 1ste geworden doordat ik snel weg was en constant hetzelfde tempo heb kunnen rijden!
Deze x niet gevallen hehe.
Tot over 2 weken!!
Gebruikersavatar
chineesefood
forum gebruiker
Berichten: 419
Lid geworden op: zo 02 jul 2006, 22:51
Minibike:: Grc RRz11 Bzm 4t
Locatie: Haarlem

Bericht door chineesefood »

Was de eerste x in Roosendaal. Erg leuke baan lekker snel (voor mij dan:P) heb heel veel rondjes rond kunnen ploffen, wel even lopen prutsen met de tandwielen. Dat is toch altijd ff moelijk met die 4t:P

Rolator....
Chineesefood
GRC RRz 4T 90cc BZM
Mhz Cayman 26cc QD
Fg Baja 26cc zenoah
Blade McPx
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

chineesefood schreef:Was de eerste x in Roosendaal. Erg leuke baan lekker snel (voor mij dan:P) heb heel veel rondjes rond kunnen ploffen, wel even lopen prutsen met de tandwielen. Dat is toch altijd ff moelijk met die 4t:P

Rolator....
Chineesefood
Zeker he :D
in de wedstrijd een beetje met je kunnen strijden was erg leuk :D

tot de volgende x
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gebruikersavatar
Minibike-Tuner
forum gebruiker
Berichten: 1368
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 17:42
Locatie: Rijen, Noord-Brabant

Bericht door Minibike-Tuner »

Voor mij een mindere dag vond ik zelf :?
In het begin brak mn ketting al, gerepareerd en rijden maar...
Kon bij het rijden ook niet helemaal mn draai vinden, maarja volgende keer weer beter :wink:

Wedstrijdje niet mee gereden omdat het al begonnen was zonder dat ik het door had :twisted:
Gebruikersavatar
michaelkl
forum gebruiker
Berichten: 286
Lid geworden op: za 21 okt 2006, 13:27

Bericht door michaelkl »

Ook wij brachten weer eens een bezoekje aan roosendaal. zal nu wel vaker gaan gebeuren daar poeldijk nu voor de zomer (net als roosendaal) maar 1x in de twee weken open is. Dus heren roosendalers, zien wij jullie de volgende keren als roosendaal gesloten is op peoldijk?? leuk toch. Michael heeft goed kunnen rijden. Reed veel op met Nick (doen ze in poeldijk ook) en zaten beide tegen de 38,1. Kijkend naar de tijd van bert mag die tijd er best zijn. Doordat er achterin nogal wat water was verloren door iemand ging hij in de bocht vrij hard onderuit. Resultaat was een afgebroken voetsteun. Deze konden we ff lenen van Nick waardoor hij toch met het wedstrijdje mee kon doen. Nick moest nog ff snel een nieuw snaartje voor de waterpomp aanbrengen om ook aan het wedstrijdje mee te kunnen doen. Wel als laatste moeten starten omdat iedereen al klaar stond terwijl wij nog aan het sleutelen waren. Bedankt voor het wachten. Het wedstrijdje ging als de brandweer en al gauw lag hij op de tweede plaats. Ja en toen na de finish iets te enthousiast op zijn achterwiel waardoor hij een behoorlijk klapper maakte en hard met de boarding in aanraking kwam. Resulteerde in een pijnlijke onderbuik. Afwachten of dat met een sisser zal aflopen. Al met al een zeer leuke ochtend en voor herhaling vatbaar.
De foto's zijn inmiddels geupload naar mijnalbum.nl Veel kijkplezier.
Hier is de link:
http://www.mijnalbum.nl/Album=WUZF7YNC

Groetjes,
Fred & Michael
Laatst gewijzigd door michaelkl op zo 17 mei 2009, 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Poeldijk: 1:01:155
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
Gebruikersavatar
Nick898
forum gebruiker
Berichten: 194
Lid geworden op: wo 30 apr 2008, 20:04
Locatie: Moordrecht Minibike:GRC RR 50cc

Bericht door Nick898 »

michaelkl schreef:Ook wij brachten weer eens een bezoekje aan roosendaal. zal nu wel vaker gaan gebeuren daar poeldijk nu voor de zomer (net als roosendaal) maar 1x in de twee weken open is. Dus heren roosendalers, zien wij jullie de volgende keren als roosendaal gesloten is op peoldijk?? leuk toch. Michael heeft goed kunnen rijden. Reed veel op met Nick (doen ze in poeldijk ook) en zaten beide tegen de 38,1. Kijkend naar de tijd van bert mag die tijd er best zijn. Doordat er achterin nogal wat water was verloren door iemand ging hij in de bocht vrij hard onderuit. Resultaat was een afgebroken voetsteun. Deze konden we ff lenen van Nick waardoor hij toch met het wedstrijdje mee kon doen. Nick moest nog ff snel een nieuw snaartje voor de waterpomp aanbrengen om ook aan het wedstrijdje mee te kunnen doen. Wel als laatste moeten starten omdat iedereen al klaar stond terwijl wij nog aan het sleutelen waren. Bedankt voor het wachten. Het wedstrijdje ging als de brandweer en al gauw lag hij op de tweede plaats. Ja en toen na de finish iets te enthousiast op zijn achterwiel waardoor hij een behoorlijk klapper maakte en hard met de boarding in aanraking kwam. Resulteerde in een pijnlijke onderbuik. Afwachten of dat met een sisser zal aflopen. Al met al een zeer leuke ochtend en voor herhaling vatbaar.
De foto's zijn inmiddels geupload naar mijnalbum.nl Veel kijkplezier.
Hier is de link:
http://www.mijnalbum.nl/Album=WUZF7YNC

Groetjes,
Fred
mooie foto`s fred.
En natuurlijk bedankt voor het gebruiken van je snaar [-o<
Gebruikersavatar
michaelkl
forum gebruiker
Berichten: 286
Lid geworden op: za 21 okt 2006, 13:27

Bericht door michaelkl »

Graag gedaan Nick.
Je moet elkaar nou eenmaal helpen als het nodig is anders kom je nergens!!!
Poeldijk: 1:01:155
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
Jan Bootsman
forum gebruiker
Berichten: 113
Lid geworden op: zo 31 dec 2006, 13:31
Locatie: Den Haag

Bericht door Jan Bootsman »

Yo Fred
Dit is de echte Poeldijk gedachte want wij allen van Poeldijk doen niet anders.
Grtzz Jan
P.S. de foto's zijn weer heel mooi , ook al waren we er niet bij , maar kijken altijd alle foto's van het minibiken.
Gebruikersavatar
michaelkl
forum gebruiker
Berichten: 286
Lid geworden op: za 21 okt 2006, 13:27

Bericht door michaelkl »

Jan Bootsman schreef: kijken altijd alle foto's van het minibiken.
Nou Jan, daar heb je dan een hele kluif aan want bij het nmc produceren ze er ook een heleboel!!!!!!!
gr,
fred
Poeldijk: 1:01:155
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
Plaats reactie