Junioren A en B wedstrijd stadskanaal

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

deejee
forum gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: di 17 apr 2007, 10:17

Junioren A en B wedstrijd stadskanaal

Bericht door deejee »

Zoals gewoonlijk heb ik enorm genoten van de wedstrijden van de junioren op stadskanaal,

een beetje een dubbel feestje voor de winnaars, want niet alleen wonnen zij hier de wedstrijd, maar... wonnen ook de strijd 4takt-2takt...

er is veel te doen geweest omtrent het 4takt en 2takt verhaal, maar de heren van het Pasini team van Gerry Verhoeven hebben dan toch laten zien, dat zowel op een 4takt als op een 2takt de snelheden verbluffend hoog zijn,
Ook mijn complimenten aan het gehele team vanwege de prestatie welke zij binnen 1 week geleverd hebben,
de minibikes, de blokken en de rijstijl van de heren,
zoals deze in 1 week tijd even omschakelden van de 4takt naar de 2takt mini zonder ook maar 1 minuut getraind te hebben
Bo Bendsneijder, Livio Loi en uiteraard Ryan van de Lagemaat gefeliciteerd met jullie overwinningen

Petje af voor deze heren coureurs!!!
ANITA1967
forum gebruiker
Berichten: 179
Lid geworden op: vr 15 jun 2007, 11:53

VERSLAG

Bericht door ANITA1967 »

sorry maar ik vind dit super misselijk
kijk eens naar vorig jaar wie waren het meeste gediscwalificeerd
en die jaar er voor volgens mijn waren dat de 4 taks
en jullie doen er ook alles voor (betalen gerry) voor zijn aanwezigheid
en wij gunnen jullie het van harte maar als jullie zo doen dan BLIJF MAAR IN BELGIE!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
wainey
forum gebruiker
Berichten: 866
Lid geworden op: za 31 dec 2005, 12:39
Locatie: oud sabbinge

Bericht door wainey »

wel gezellig daar in nk .. :shock:

weet niet wat gerry verhoeven hiermee te maken heeft .?met het rijden van deze jongens en of zij betalen of er voor betaald krijgen

maar doet dit iets af aan het rijden van de rijders??? ongeacht welk merk oid.[
http://communities.zeelandnet.nl/data/wpracing/index.php
Belgisch kampioen promo+ 2008
Roosendaal 40 open 35.01
Roosendaal 36.02 promo+
deejee
forum gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: di 17 apr 2007, 10:17

diskwalificatie

Bericht door deejee »

!? volgens mij is ryan van de lagemaat nog nooit gediskwalificeerd,
en tevens, dat gerrie betaald word voor zijn diensten lijkt me niet meer dan normaal...
weet niet in welke wereld jullie leven, maar in de race wereld is dat heel gewoon hoor... dat mensen betaald worden als ze werk verrichten.
tevens bespeur ik een gevoel dat er toch, ondanks nu bewezen is dat de heren 4takten op de 2takten net zo hard gaan, nog steeds onenigheid is waarom vraag ik me dan af?
Jan Bootsman
forum gebruiker
Berichten: 113
Lid geworden op: zo 31 dec 2006, 13:31
Locatie: Den Haag

Bericht door Jan Bootsman »

??? Om hard te kunnen rijden heb je klasse nodig en niet alleen materiaal.
Als je met "minder"materiaal net zo goed presteerd dan heb je KLASSE.
Dit is op Stadskanaal dus wel drievoudig bewezen!
Mijn kleine grote vriend Bo stapt op een minibike en gaat volledig voor de winst {twee takt- vier takt is hem om het even ).
Zet hem op een NSF 100 dan gebeurd er het zelfde.
Sterker nog op een kleine pitbike hebben de grote mannen met een grote pitbike een hele zware dobber aan hem (tevens aan Livio Loi en Robert Schotman ).
Nederland moet meer gaan betekenen in de motorsport wereld dus hebben wij onder andere deze jochies (let wel 10 jaar oud) voor nodig.
Verlies van dit talent zou eeuwig zonde zijn.
Grtzz Jan
Gebruikersavatar
cracy frog
reclame makende gebruiker
Berichten: 1650
Lid geworden op: ma 13 nov 2006, 13:15
Minibike:: zelfbouw/zpf replica
Locatie: nijmegen

Bericht door cracy frog »

Jan Bootsman schreef:??? Om hard te kunnen rijden heb je klasse nodig en niet alleen materiaal.
Als je met "minder"materiaal net zo goed presteerd dan heb je KLASSE.
Dit is op Stadskanaal dus wel drievoudig bewezen!
Mijn kleine grote vriend Bo stapt op een minibike en gaat volledig voor de winst {twee takt- vier takt is hem om het even ).
Zet hem op een NSF 100 dan gebeurd er het zelfde.
Sterker nog op een kleine pitbike hebben de grote mannen met een grote pitbike een hele zware dobber aan hem (tevens aan Livio Loi en Robert Schotman ).
Nederland moet meer gaan betekenen in de motorsport wereld dus hebben wij onder andere deze jochies (let wel 10 jaar oud) voor nodig.
Verlies van dit talent zou eeuwig zonde zijn.
Grtzz Jan
hier ben ik het helemaal mee eens jan

grt tonny :wink:
nu ook een zpf z1 replica
je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen


Afbeelding
Gebruikersavatar
Bertus
forum gebruiker
Berichten: 1252
Lid geworden op: do 29 sep 2005, 19:09
Locatie: Zwolle!
Contacteer:

Bericht door Bertus »

Jemig eerst zat iedereen te zeiken 4 takt dit dat! Nu stappen ze eens op een 2 takt en laten ze zien dat ze de óók hard gaan. Probleem opgelost? Straks gaan ze nog apparte regeltjes maken voor de pasini's omdat ze zo hard gaan..

Die mannen gaan gewoon hard, ongeacht de motor. Dit hebben ze al bewezen in meerdere klassen!
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Jan Bootsman schreef:??? Om hard te kunnen rijden heb je klasse nodig en niet alleen materiaal.
Als je met "minder"materiaal net zo goed presteerd dan heb je KLASSE.
Dit is op Stadskanaal dus wel drievoudig bewezen!
Mijn kleine grote vriend Bo stapt op een minibike en gaat volledig voor de winst {twee takt- vier takt is hem om het even ).
Zet hem op een NSF 100 dan gebeurd er het zelfde.
Sterker nog op een kleine pitbike hebben de grote mannen met een grote pitbike een hele zware dobber aan hem (tevens aan Livio Loi en Robert Schotman ).
Nederland moet meer gaan betekenen in de motorsport wereld dus hebben wij onder andere deze jochies (let wel 10 jaar oud) voor nodig.
Verlies van dit talent zou eeuwig zonde zijn.
Grtzz Jan

Schitterend gesproken :!:
Er zal altijd een stuk jaloezie zijn en dat is natuurlijk hier ook het gevall..Pasini is en blijft een schitterend merk,waar naar mijn mening een onwijs goed team achterstaat..Er is net wat Bertus zegt altijd gezeik geweest om de pasini mannen..

Maar er is nooit wat druk gemaakt over de dm rijders des tijds bij van hemmen racing..Waar naar mijn idee nooit iets eerlijk ging..Maargoed daar mag ik veder niet een oordeel over uit spreken maar wel een Mening.

Voor de rest keep up the good work pasini mannen =D>
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gebruikersavatar
Rainman51
forum gebruiker
Berichten: 343
Lid geworden op: za 04 dec 2004, 23:09
Locatie: Brakel, België
Contacteer:

Re: VERSLAG

Bericht door Rainman51 »

ANITA1967 schreef:sorry maar ik vind dit super misselijk
Tja de waarheid kan soms ferm op de maag liggen... :lol:
en jullie doen er ook alles voor (betalen gerry) voor zijn aanwezigheid
Ik ben het eens met Deejee, als je zoveel doet / 1000-den kilometers per jaar rijd naar de wedstrijden vind ik het meer dan normaal dat je iets terug krijgt. Want met de verkoop van motoren/onderdelen kom je niet uit de kosten.
Gerry is denk ik de enige importeur die zowel op en naast de baan zoveel bezig is met zijn piloten ! Dit werpt nu zijn vruchten af !
en wij gunnen jullie het van harte maar als jullie zo doen dan BLIJF MAAR IN BELGIE!!!!!!!!!!
Als ik jouw stelling/houding moet volgen, moet ik het volgende schrijven. (dit is dus niet mijn houding tov deze mensen)

" Ik krijg draaiingen in mijn buik van dat minibike merk uit nederland (***)!
Ze komen steeds met veel blabla naar de Belgische wedstrijden onze bekers inpikken !!
Volgens mij wordt Martin VET betaald om met zo'n arsenaal en prachtige paddock tenten naar de wedstrijden te komen !
We gunnen het jullie van harte, maar als jullie zo hard gaan.... BLIJF MAAR IN NEDERLAND !!!! "


Nogmaals dit is NIET mijn stelling! Maar een weerspiegeling van de houding van Anita op de mensen van Pasini en dit gereflecteerd op een ander team. Ik had evengoed blata, DM of GRC kunnen nemen !

Ik hoop dat ik je bericht verkeerd in geschat heb, dus graag een replytje....

Aan allen : Nu dat de piloten ZELF bewezen hebben dat ze uit het goede hout gesneden zijn, laat ze alsjeblief met rust! Ze hebben de laatste tijd veel te horen gekregen over vals spelen en dergelijke... Niet doen.
De jongens rijden omdat ze het LEUK vinden, nu is het nog aan de ouders om het terug LEUK te maken voor hen !!
Laatst gewijzigd door Rainman51 op wo 20 mei 2009, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Rainman51 [2e plaats Senior A 4Takt 2006]
[b]PASINI the bike to beat![/b]
4x Belgisch Kampioen 2000-2001-2003-2004
1x Nederlands Kampioen 2003
www.jarno51.tk
[img]http://users.telenet.be/jarno51/afbeeldingen-site/update-pic.jpg[/img]
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Re: VERSLAG

Bericht door DiStefano »

ANITA1967 schreef:sorry maar ik vind dit super misselijk
kijk eens naar vorig jaar wie waren het meeste gediscwalificeerd
en die jaar er voor volgens mijn waren dat de 4 taks
en jullie doen er ook alles voor (betalen gerry) voor zijn aanwezigheid
en wij gunnen jullie het van harte maar als jullie zo doen dan BLIJF MAAR IN BELGIE!!!!!!!!!!

Wil hier toch ook wel wat over kwijt.

Omdat je het verleden aankaart... Vorig jaar reden alleen Bo en Camilo op de 4takt, klasse junioren open en Ryan in de junioren A.
Ryan reed lekker zn rondjes en kon leuk strijd leveren voor de 3e soms 2e plek nr 1 was livio Loi die veruit een klasse apart was...!!!let wel: op een 2takt!!!

Bo en Camilo in de junioren open, maar niet zonder slag of stoot.
Maar goed uiteindelijk alles rond en deze 2 konden aantreden.
restrictie was bepaalt en 2 dagen voor de 1e wedstrijd toch nog een mail dat er weer wat vanaf moest...niet blij maar vooruit... we mochten immers van start gaan.
de 4t van Bo was het richtvermogen 4,3 pk maar daar zaten we dus ook precies op, de 2t met zelfde gewicht rijders was het richtvermogen 4,8. maar ik denk dat je dicht genoeg bij de 2t bron zit om te weten dat de top jongens met de 2t dik over de 7 pk zaten. dan kan je nog zo goed kunnen en willen sturen maar dat ga je echt niet redden. ook duidelijk op de baan te zien en heb gaande weg het seizoen een paar keer gevraagd of er niet eens geevalueerd kon worden, maar nee hoor...je mocht maar blij zijn dat je mee mocht doen.

Dit jaar nieuwe ronde nieuwe kansen...zou je denken.
de hele winter hebben de jongens met elkaar getraind en vele km afgelegd, en vooral door het samen rijden en de coaching op de baan van Gerry, zijn deze jongens tot een hoog niveau gekomen. Gerry is wel de enige importeur/monteur en niet de minste coureur die ook nog eens op hoog niveau de baan op kan met deze kids.
Met Gerry zijn duidelijke afspraken gemaakt en die verlopen voor ons ideaal, zeker gezien de resultaten.

Nu rijden bijna al onze jongens voorin op hun 4t en dan kan ik nog indenken dat het voor een outsider zoiets is van ...zohee wat is daar aan de hand één en al geel wat daar voorin rijd, maar dat is niet zomaar komen aanwaaien natuurlijk, en dat schreef je zelf al :jullie doen er veel voor , en dat klopt. Als ik kijk op wat voor niveau Livio Robert en Bo rijden op hun leeftijd, dan is er misschien een piepklein kansje om daar verder nog wat mee te kunnen doen maar dan moet je daar wel de kans voor krijgen Kansen moet je soms ook wel opzoeken, zoals Robert vorig jaar samen met vader Henk en coach Gerry een heel seizoen in Italie heeft meegedaan en er zeer goed heeft gepresteerd, daar bovenop even europees kampioen worden.
Livio zowat alles gewonnen heeft wat er te winnen viel in zowel nederland als Belgie en ook nog een succesvol EK achter de rug.
Bo dit jaar met de NSF cup een leuke ervaring kon opdoen en we tot op dit moment zeker niet mogen klagen over zijn prestaties... nogmaals dit komt niet van de 1 op de ander dag.


Nu dachten wij dat als we lieten zien dat deze jongens ook op 2t machines voorin kunnen rijden dat het gezeur over de 4t wel over zou zijn....
Dus binnen een week uit alle hoeken en gaten drie 2t klaar kunnen zetten, met dank aan alle teamleden en natuurlijk gerry (die deze machines kosteloos ter beschikking stelt :wink: ) en de prestaties ..afijn die waren wel duidelijk.
Maar blijkbaar is het niet genoeg geweest.

Wat moeten deze jongens doen /bewijzen om toch met jullie kinderen te mogen strijden voor een NK titel.

Op dit moment worden ze alleen maar gestraft omdat ze veel hebben getraind en beter zijn geworden... wat is daar mis mee vraag ik me af???
Steven
Gebruikersavatar
Rainman51
forum gebruiker
Berichten: 343
Lid geworden op: za 04 dec 2004, 23:09
Locatie: Brakel, België
Contacteer:

Bericht door Rainman51 »

wijze woorden van een wijs man.... =D> =D> =D> =D> =D> =D>

En wat als Gerry beslist om het seizoen af te maken met de 2 takt?? ik zou hem niet uitdagen!!!! :-k
Rainman51 [2e plaats Senior A 4Takt 2006]
[b]PASINI the bike to beat![/b]
4x Belgisch Kampioen 2000-2001-2003-2004
1x Nederlands Kampioen 2003
www.jarno51.tk
[img]http://users.telenet.be/jarno51/afbeeldingen-site/update-pic.jpg[/img]
Gebruikersavatar
Patrick
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2235
Lid geworden op: wo 12 okt 2005, 20:37

Bericht door Patrick »

hou het leuk, zelf wat meer trainen zodat je beter word.
ANITA1967
forum gebruiker
Berichten: 179
Lid geworden op: vr 15 jun 2007, 11:53

VERSLAGEN

Bericht door ANITA1967 »

ik gun het ze van harte en ze trainen veel
maar ze weten hoe gevoelig het bij sommige ouders liggen
maar dan toch nog even op het forum zetten, en dat mag daar is het forum voor.
en als ze een beetje nadenken dan weet je zo maak je geen vrienden
op het circuit . en dan krijg je straks weer zoiets als in lelystad!!!!
ik maak er verder geen woorden meer aan vuil
we zullen afwachten wat er gebeurt en hoe ze dit gaan oplossen
vaak wie de langste adem heeft krijg gelijk!!!
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Re: VERSLAGEN

Bericht door DiStefano »

ANITA1967 schreef:ik gun het ze van harte en ze trainen veel
maar ze weten hoe gevoelig het bij sommige ouders liggen
maar dan toch nog even op het forum zetten, en dat mag daar is het forum voor.
en als ze een beetje nadenken dan weet je zo maak je geen vrienden
op het circuit . en dan krijg je straks weer zoiets als in lelystad!!!!
ik maak er verder geen woorden meer aan vuil
we zullen afwachten wat er gebeurt en hoe ze dit gaan oplossen
vaak wie de langste adem heeft krijg gelijk!!!

Wat ligt er gevoelig????

Wat moet er worden opgelost???

En waar wil je gelijk in krijgen???

Als je me deze 3 simpele vragen kan beantwoorden, misschien dat we je er mee kunnen helpen.
Steven
ANITA1967
forum gebruiker
Berichten: 179
Lid geworden op: vr 15 jun 2007, 11:53

VERSLAG

Bericht door ANITA1967 »

gevoelig: niet lopen roepen dat andere jongens doen "" geen race kan noemen"" hij weet zelf wel wie dat zeg
die jongens trainen ook de hele winter door en als je dat loopt te roepen gaan de vertrouwen van die jongens ook weg
je weet hoe kinderen zijn . ik denk dat het niet aan de kinderen lig maar eerder aan de ouders. waarom is die restrictor bij de 4 taks veranderd waarom is dat niet het zelfde gebleven. was er vorig jaar gezeik???? nee ik denk het niet! wat ik de beste oplossing vind laat er een vergadering komen voor de A en B JUNIOREN en dan voor staphorst en veplicht komen ! zodat het een keer opgelost wordt!!!!!!!
Laatst gewijzigd door ANITA1967 op zo 24 mei 2009, 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie