2 uurs race slick''96

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
ANITA1967
forum gebruiker
Berichten: 179
Lid geworden op: vr 15 jun 2007, 11:53

2 uurs race slick''96

Bericht door ANITA1967 »

OM 8.30 aanwezig zijn in Hengelo
Peter was er als eerste geweest volgens mijn was hij er al om 7.30 uur
:D . Het was nog droog maar wel bewolkt . De opkomst was mager 5 team"'s en dat is echt jammer want het was weer super geregeld
eerst even trainen en om 11.00 uur viel het met bakken naar beneden
ja wat doen we? om 13.30 toch maar gestart en een 1 uurs race van gemaakt want als het droog wordt dan kunnen we nog 1 uur rijden
de start was echt leuk 5 man stonden op een heuvel klaar en de bike's aan de andere kant en dan rennen naar de bike en wie het eerst weg was die had geluk. Aron moest rennen want die ouwe Peter die kon het niet aan !!!!! ALS 3 de op de bike . Barry als eerste '' nou die had er zin in "" je kon merken dat hij al een tijdje niet meer had gereden . Om de 10 minuten deden aron en peter wisselen. en wat waren ze nat maar ze hadden een super lol . klukkluk en ratje waren er ook ( leuk dat wij jullie ook weer eens zien) en kom gerust vaker ! robert schotman had ook lekker zijn gangentje erin die reed samen met barry team zapini . En de zelfbouwers ook al hadden die wat pech. Om 15.00 de prijsuitreiking
en warempel het was droog. Het scheelde bijna niets met de ronde
het lag toch aardig dicht bij elkaar . Ondanks het slechte weer hebben we een hele leuke dag gehad en het was allemaal super geregeld weer. Ik had al voorgesteld om volgend jaar de 24 uurs race van Hengelo te doen , maar of Henk Wassink daar oren naar heeft?????? En dan nog even een info voor die gene die niet mee hebben gereden : wij doen nu twee jaar mee en we hebben echt niets kapot gereden !! en ik hoop dat er volgend jaar 20 teams zich aanmelden . ps Henk heb jij die actie van Aron en Robert vast gelegd??? :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
grazy frogg
forum gebruiker
Berichten: 231
Lid geworden op: di 21 aug 2007, 16:17
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door grazy frogg »

nou nou het was me het dagje wel het begon zeker zo mooi droog weer
en we waren er om 8.00 uur en we waren de 1e eerst dachten we het zal toch wel doorgaan dus hebben we het rondje varselerring maar even gereden met de auto niet zo snal als de motoren maar toch ook kwamen we een blauwe bus tegen wel 2 ker en later bleek daar ruben en atje in te zitten ( klukkluk en ratje )
later kwamen er wel wat meer inderdaad waren er niet zo veel team;s
en toen kwam de regen en niet zo;n klein beetje ook toch besloten om de wedstrijd te rijden in afgeslankte vorm 1 uur inplaats van 2uur met de mogelijkheid om als het droog zou worden door te rijden en er 2 uur van te maken
we hadden een lemans start was wel leuk om dat te zien aron van den dam mocht het spits afbijten en we dachten daar wel voordeel uit te halen een jong knaapje tegen de oudere rijders aron ging als 3e weg maar barry en ruben daar had aron geen partij aan die waren veeeeeeeel te snel we hebben wel veel strijd gehad met de zelfbouw ploeg om positie 3 en we hebben het vol gehouden met maar 1 ronde verschil tot de finish dus een mooie 3e plaats MET ALLE DANK AAN DE COACH WILLY VAN DEN DAM \:D/
EN NATUURLIJK HET RACE MAATJE ARON die heeft een top prestatie neer gezet :P

KAN HET IEDEREEN AAN RAADEN OM EENS MEE TE KOMEN RIJDEN WIJ ZIJN ER VOLGEND JAAR WEER BIJ WANT HET WAS TOP GEREGELD
EEN DIKKE PLUIM VOOR DE FAM WASSINK EN SLIC96 TOP =D>
=D>
groeten peter #65
Gebruikersavatar
Sleutel
forum gebruiker
Berichten: 1121
Lid geworden op: di 07 sep 2004, 20:00
Locatie: Maurik
Contacteer:

Bericht door Sleutel »

Leuk dat het toch nog een geslaagde dag is geweest met al dat slechte weer.
Ik had ook graag mee willen doen, maar 4 weekeinden achter elkaar racen is een beetje teveel van het goede voor mij.
Als de wedstrijden volgend jaar wat beter verdeeld zijn, dan doe ik zeker mee.


ps. Is het niet mogelijk om de 2 uurs race volgend jaar in de zomerstop van het NMC te houden?



Gr Cees
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
#72
gijs
forum gebruiker
Berichten: 309
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 19:44
Locatie: hier en thuis

hi

Bericht door gijs »

hi leuk om alles te lezen!
had er ook graag bij geweest, maar had een beetje het zelfde als cees!
sluit me dus ook aan bij het idee van cees!!
tot vrijdag/zaterdag, groet g
hou niet van mensen die niet omkijken!
NK 2009 1e geworden..... grc-mix
BK 2008 2e geworden..... polini rep 911
Gebruikersavatar
antonie
forum gebruiker
Berichten: 706
Lid geworden op: do 01 jan 2004, 22:22
Minibike:: zelfbouw
Locatie: haaksbergen
Contacteer:

Bericht door antonie »

Sleutel schreef:Leuk dat het toch nog een geslaagde dag is geweest met al dat slechte weer.
Ik had ook graag mee willen doen, maar 4 weekeinden achter elkaar racen is een beetje teveel van het goede voor mij.
Als de wedstrijden volgend jaar wat beter verdeeld zijn, dan doe ik zeker mee.


ps. Is het niet mogelijk om de 2 uurs race volgend jaar in de zomerstop van het NMC te houden?



Gr Cees

hoi cees

de reden dat het op deze datum gehouden heeft vooral de reden dat het weekend voor de 2 uurs race het onk wegraces gehouden worden.

de organisatie van deze wegrace laat bij de chicane de strobalen en luchtkussens en aanverwante benodigheden speciaal liggen voor de 2 uurs race die slick96 het weekend erop houdt.

als het inderdaad blijkt dat het animo voor een andere datum groot is vanuit de wedstrijdrijders willen we daar zeker rekening mee houden.

wij zien ook veel liever meerdere teams aan de start verschijnen dan de laatste 2 edities.

jammer genoeg was het afgelopen zondag niet echt stralend weer en de opkomst viel ook een beetje tegen maar de strijd was er niet minder om.
helaas genoeg kon ik zelf niet deelnemen aan de race maar als toeschouwer heb ik ook zeer zeker genoten van de strijd om de eerste plaats.

dus heren en dames,tot volgend jaar bij de 2 uurs race.

groeten antonie
slick96
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl/][img]http://www.zelfbouwbikes.nl/images/banners/banner_minibike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
cracy frog
reclame makende gebruiker
Berichten: 1650
Lid geworden op: ma 13 nov 2006, 13:15
Minibike:: zelfbouw/zpf replica
Locatie: nijmegen

Bericht door cracy frog »

had er ook graag weer bijgeweest maar mijn ontsteking was defect :?
door te strak aandraaien was het vliegwiel gescheurt, (gevonden naar lang zoeken) en verliep mijn ontsteking steets, maar volgend jaar beter :D

grt tonny :wink:
nu ook een zpf z1 replica
je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen


Afbeelding
Gebruikersavatar
ruben4takt
forum gebruiker
Berichten: 527
Lid geworden op: ma 05 dec 2005, 11:19
Locatie: gennep
Contacteer:

Bericht door ruben4takt »

Het was inderdaad een gezellige/natte dag.
Voor het eerst in jaren mijn oude bijnaam weer eens gehoort, (ik dacht dat ik daar verlost van was, niet dus) :cry:
Adje heeft sinds gisteren ook een bijnaam, namelijk ratje. :lol:

Was wel weer effe wennen (2 jaar niet in de regen gereden), maar het ging ons goed af, met 1 ronde verschil op Barry en Robert zijn we 2de geworden.
Dat voor een stelletje amateurs. :lol:

Volgend jaar maar eens zoetjes overdoen. :wink:

Groet,
Ruben.
wassink
forum gebruiker
Berichten: 290
Lid geworden op: za 28 dec 2002, 22:03
Locatie: vorden

2 uurs race

Bericht door wassink »

Allemaal nog bedankt voor jullie reactie, maar als je ziet dat dit onderwerp heel vaak bezocht is en dan nog maar zo weinig deelnemers denk je wel eens ???????
Hoe lang ga je er nog mee door, deelname aan de demo's worden haast niet mee bezocht.

groeten henk wassink\slick 96.
Gebruikersavatar
Sleutel
forum gebruiker
Berichten: 1121
Lid geworden op: di 07 sep 2004, 20:00
Locatie: Maurik
Contacteer:

Bericht door Sleutel »

wassink schreef:Allemaal nog bedankt voor jullie reactie, maar als je ziet dat dit onderwerp heel vaak bezocht is en dan nog maar zo weinig deelnemers denk je wel eens ???????
Hoe lang ga je er nog mee door, deelname aan de demo's worden haast niet mee bezocht.

groeten henk wassink\slick 96.
Het zou erg jammer zijn als het niet meer georganiseerd wordt.
Want ik weet zeker dat de animo vele malen groter is, als de race aan het begin van de zomerstop gehouden wordt.

Vorig jaar hadden we in de zomer ongeveer 3 maanden geen wedstrijd.
Toen was ik ook blij dat het racen weer begon.
Voor mij had er in die 3 maanden best een 2uurs race mogen zitten, want ik had zeker mee gedaan.

Gr Cees
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
#72
deroue
forum sponsor
Berichten: 437
Lid geworden op: wo 23 nov 2005, 23:39
Locatie: nijkerkerveen
Contacteer:

Demo's

Bericht door deroue »

Leuke verslagen!
alleen jammer dar er maar weinig rijders waren,
maar het valt niet mee om een groep warm te krijgen voor demo's.
wij zijn dit jaar ook niet geweest,na jaren wel aanwezig te zijn geweest!
even een weekend vrij,was ook heel heerlijk!

Robert en Barry! Van harte met jullie 1e prijs!

groeten,Fam.Deroue
GRC Minibike en Mini GP Import Nederland
BZM en D-race kleding import
Gebruikersavatar
cracy frog
reclame makende gebruiker
Berichten: 1650
Lid geworden op: ma 13 nov 2006, 13:15
Minibike:: zelfbouw/zpf replica
Locatie: nijmegen

Bericht door cracy frog »

ik wel ben er bijna altijd bij allen nu niet :?

grt tonny :wink:
nu ook een zpf z1 replica
je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen


Afbeelding
Plaats reactie